налягане в охл. с-ма
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
налягане в охл. с-ма
Колеги нормално ли сутрин при студен мотор при отваряне на капачката на разширителния съд тя да "изсъска"тоест да има остатъчно налягане.Колата е Е 34 524тд капачката е 140.
Иначе охлажда нормално.

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: налягане в охл. с-ма
и мойто съска ама лекичко като разгазирано безалкохолно
кога ще пием кафе с теб?




кога ще пием кафе с теб?

- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: налягане в охл. с-ма
Щом съска от капачката при студен мотор е добре.....това значи,че охладителната ти система не изпуска налагане от никаде.
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: налягане в охл. с-ма
Водните съединения са бая твърдички при тези температури сутрин
Да не се окаже,че налягането му е в повечко?Съмнява ме да не влиза по малко компресийка при антифриза?Не го губи,за два месеца не повече от 300 мл.Досега не съм забелязвал дали са били така.Които знае или предполага нещо нека сподели,моля.Ще 


Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: налягане в охл. с-ма
Здрасти, аз губя между 50-100 гр. на година и си мисля че не е малко това което гумиш за някой друг месец. По отношение на капачката утре ще ходя до гаража и ще видя при мен как е
Спомням си когато сменях всичко наред по охладителната система миналата година, смених и капачка и сутринта като отварях всички маркучи ми бяха свити яко, смукнати направо оказа се че капачката хем оригинална има проблем купих втора и от тогава съм си с нея и го няма горе описания проблем...

- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: налягане в охл. с-ма

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: налягане в охл. с-ма
смених капачката на разширителния съд /140/ и сега всичко е ок 

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: налягане в охл. с-ма
VINCHUN написа:Щом съска от капачката при студен мотор е добре.....това значи,че охладителната ти система не изпуска налагане от никаде.
Това значи ,че клапана за ниско налягане на капачката не му работи.

- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: налягане в охл. с-ма
Колеги,всяка една капачка има два клапана,за налягане и за вакум,при истиване се задеиства вакумния клапан за да не свие маркучите а този за налягане е ясен
Карай колега нищо и няма. 


Re: налягане в охл. с-ма
Дайте един път да стигнем до нещо завършено , все пак идеята е да изясним истината . И аз знам че на студен мотор трябва да изсъсква т.е. че държи налягане в системата ( има херметичност ). Това за вакуумния клапан ако е истина значи ,че за да не свива мъркучите трябва в един момент да поема въздух отвън ( пазсъждавам не споря ). Ей тез неща ми се струват в крайна сметка неизяснени , а важни . Благодаря.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: налягане в охл. с-ма



С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: налягане в охл. с-ма
И една препоръка която се оказа официална от производителя:
Като стягате капачката, стягате докато може, след което връщате една идея докато започне да се движи свободно, капачката.
Така реално може да работи коректно клапана на капачката.
Проверено е и потвърдено от Дарувци

Като стягате капачката, стягате докато може, след което връщате една идея докато започне да се движи свободно, капачката.
Така реално може да работи коректно клапана на капачката.
Проверено е и потвърдено от Дарувци




- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: налягане в охл. с-ма
не съм съгласен, порати факта, че и капачката и гърловината са пластмасови!
като почнеш да връщаш докато се охлаби то си я развил до половината
като почнеш да връщаш докато се охлаби то си я развил до половината


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: налягане в охл. с-ма
Stanchev написа:не съм съгласен, порати факта, че и капачката и гърловината са пластмасови!
като почнеш да връщаш докато се охлаби то си я развил до половината
тц, има едно положение, като се върне леко, в което дръжката горе е хлабава, но ствола на капачката е заклинен в гърловината. Е за него ви говоря





17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани