На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
На такива обороти че когато превключиш на горната предавка трябва да си в оборотите на максималния въртящ момент, примерно за м50б20 4700рпм като трябва да се има впредвид че всяка предавка има различна дължина и на всяка предавка "изцеждането" е различно.
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
А някой да знае от къде мога да намеря графика с въртящ момент и мощност за М50В20?
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!
![Изображение](http://195.149.248.189:8080/2010-05-12/2f8f0424d0c1a3f9aac6d9d0deba21b9)
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
djvisage написа:А някой да знае от къде мога да намеря графика с въртящ момент и мощност за М50В20?
превключваш точно преди да набиеш прекъсвача,аз превключвам до трета предавка на 7200 от трета към четвърт на 6900,чипа ми е много зъл и храни яко до 7000 и след всяка смяна оборотите падат точно до границата на която тръгва да върви колата и няма дупка в ускорението.
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
![Изображение](http://media.snimka.bg/7795/021844703.jpg)
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
![Изображение](http://media.snimka.bg/7795/021844703.jpg)
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
HeBePeH написа:Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
Много сте интересни като започнете с подобни въпроси
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
HeBePeH написа:Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
За последния въпрос, който зададе, надали има точен отговор. Всичко зависи от настилка/гуми.... Ако си с по-изтъркани гуми на по-изтъркан асфалт, тръгваш на по-малко обороти, за да не въртиш и обратното...
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
П.С. Ако греша някъде, ще ме прощавате
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Изчетох с интерес темата, но ми направи впечатление "гениалният" израз на цитираният Ross Bentley в едно мнение от предишната страница:
Сигурно затова болидите във F1 печелят състезания, защото имат въртящ момент колкото Е36 328i.
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
„Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания”
Сигурно затова болидите във F1 печелят състезания, защото имат въртящ момент колкото Е36 328i.
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Fear написа:Изчетох с интерес темата, но ми направи впечатление "гениалният" израз на цитираният Ross Bentley в едно мнение от предишната страница:„Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания”
Сигурно затова болидите във F1 печелят състезания, защото имат въртящ момент колкото Е36 328i.![]()
![]()
болидите от формула 1 тежат 500кила. На такива килограми не ти трябва много въртящ момент, и въпреки това вобще не е като на 328, освен това са с ограничение в кубатурата и трябва да са атмосферни което не позволява да се постигне голям въртящ момент. Плюс това на болидите не им е идеята да са възможно най-бързи в права линия. Погледни обаче драг колите. Там не случайно рулират коли с огромни американски двигатели по 9литра или такива с огромни турбота. Те могат да изкарат конете и атмосферно, от малка кубатура ама торг? Като върнеш газта и я ритнеш пак усещаш въртящ момент не кс. И в крайна сметка конете са просто въртящия момент по оборотите делено на 5250. Така ,че може да получиш конете или с голям въртящ момент или с много обороти като при формулите. така, че този цитат е донякъде верен.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Болидите са с минимално тегло 605кг. Не, че е много повече от 500кг., ама са си 20%.
И да, въртящият им момент е 270-280Nm, което си е баш колкото 328i Е36 или 325i Е46.
А когато се говори за състезания, се подразбира, че автомобилите са винаги в оптимални обороти, т.е. мощността е по-важна, отколкото въртящия момент. Драгстерите ги остави, то болидите от F1 имат повече общи черти с обикновените автомобили, отколкото драгстерите.
Да се върнем на въртящият момент - нали не искаш да ми кажеш, че един 150к.с. дизел с 340Nm в чисто ново Renault Laguna, е по-бързо от кола със 155к.с. и 186Nm?
Защото това е тествано вече няколко пъти и въпреки близо двойния въртящ момент, Renault-то е много назад. Вярно, че е с около 80-90кг. по-тежко, ама е дизел и е с турбо.![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
И да, въртящият им момент е 270-280Nm, което си е баш колкото 328i Е36 или 325i Е46.
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
А когато се говори за състезания, се подразбира, че автомобилите са винаги в оптимални обороти, т.е. мощността е по-важна, отколкото въртящия момент. Драгстерите ги остави, то болидите от F1 имат повече общи черти с обикновените автомобили, отколкото драгстерите.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Да се върнем на въртящият момент - нали не искаш да ми кажеш, че един 150к.с. дизел с 340Nm в чисто ново Renault Laguna, е по-бързо от кола със 155к.с. и 186Nm?
Защото това е тествано вече няколко пъти и въпреки близо двойния въртящ момент, Renault-то е много назад. Вярно, че е с около 80-90кг. по-тежко, ама е дизел и е с турбо.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Fear написа:Болидите са с минимално тегло 605кг. Не, че е много повече от 500кг., ама са си 20%.![]()
И да, въртящият им момент е 270-280Nm, което си е баш колкото 328i Е36 или 325i Е46.![]()
А когато се говори за състезания, се подразбира, че автомобилите са винаги в оптимални обороти, т.е. мощността е по-важна, отколкото въртящия момент. Драгстерите ги остави, то болидите от F1 имат повече общи черти с обикновените автомобили, отколкото драгстерите.![]()
Да се върнем на въртящият момент - нали не искаш да ми кажеш, че един 150к.с. дизел с 340Nm в чисто ново Renault Laguna, е по-бързо от кола със 155к.с. и 186Nm?
Защото това е тествано вече няколко пъти и въпреки близо двойния въртящ момент, Renault-то е много назад. Вярно, че е с около 80-90кг. по-тежко, ама е дизел и е с турбо.
Да, прав си забраих ,че вече новите болиди са в8. Относно сравнението ти ,не мисля ,че е правилно бензин с дизел да се сравнява и атмосферен с турбо. Ето ти отдолу по близко сравнение и двете коли са 505 кс и двете са задно едната e 5литра 505кс другата ги вади от 7. Едната е 500нм с по добра трансмисия другата 640нм и по лека. И двете са 2006г. http://www.youtube.com/watch?v=ovZWaOYMBkE
Ако сравнението което беше пуснал горе беше между две бензинови коли амтосферни с еднаква трансмисия и еднакви килограми и шофйор тази с по голям въртящ момент щеше да смаже другата.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
BMW_RIDER написа: Ако сравнението което беше пуснал горе беше между две бензинови коли амтосферни с еднаква трансмисия и еднакви килограми и шофйор тази с по голям въртящ момент щеше да смаже другата.
Toва е вън от съмнение, все пак при абсолютно равни други условия, едната кола има нещо в повече от другата.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Цялата работа тръгна от
„Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания”
което, мисля че си съгласен с мен, е пълна глупост.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
HeBePeH написа:Добре , за М43 ми е интересно как редите скоростите и при какви обороти , понеже и мойта е с чип и сега прекъсвача е на 7200 някъде. А също и при старт на какви обороти я държите преди да пуснете 1-ва . Точно за този мотор
При м43 максималния въртящ момент ти идва при 3900 оборота.При старт от място задържаш газта на 3900-4000 и пускаш рязко.Почти не превърта гуми.А като смениш към 6100 оборота,следващата предавка тръгва точно от подходящото място около 4000.
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
Dpy написа:При старт от място задържаш газта на 3900-4000 и пускаш рязко.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Re: На какви обороти трябва да се сменят скоростите при DRAG?
uCnaHeTcA написа:Dpy написа:При старт от място задържаш газта на 3900-4000 и пускаш рязко.
Газта или съединителя
![]()
Задкрилките.
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани