E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 19 Яну 2010, 16:24

Вътре по заваръчните шевове има ли провар (прокапали мустаци от заваръчен материал)? Или шевовете са изпилени и изгладени?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Яну 2010, 17:02

Zagy написа:Вътре по заваръчните шевове има ли провар (прокапали мустаци от заваръчен материал)? Или шевовете са изпилени и изгладени?
Ами доколкото виждам няма. Но и то си личи че е правен от човек който му разбира и то много. Другото е че е карано с него и се успокоявам че ако е имало нещо е щяло да направи белята вече.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 20 Яну 2010, 20:52

Пускам това мнение на Oxam, тъй като има някакъв технически проблем с писането в тази част от форума


oxam написа:кичето е много опасно и силно препоръчвам без - на е30ката ми като стана късото директно се запали кичето и за по малко от 20 секунди гореше целия мотор - като пламне почва да се топи и горещите капки палят всичко гумено по мотора....същото се случи и на една зедка на ринга....почти всички които каратт писти тук си ги махат
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Яну 2010, 21:14

bum_bum написа:Пускам това мнение на Oxam, тъй като има някакъв технически проблем с писането в тази част от форума


oxam написа:кичето е много опасно и силно препоръчвам без - на е30ката ми като стана късото директно се запали кичето и за по малко от 20 секунди гореше целия мотор - като пламне почва да се топи и горещите капки палят всичко гумено по мотора....същото се случи и на една зедка на ринга....почти всички които каратт писти тук си ги махат
Ако имаш в предвид оригиналното кече на капака знам че гори. Лично преди да го смъкна го пробвах със запалката че ми беше любопитно и направо се оплаших как лесно лумна да гори. Едва го огасих :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 21 Яну 2010, 16:25

slavianko написа:
bum_bum написа:Пускам това мнение на Oxam, тъй като има някакъв технически проблем с писането в тази част от форума


oxam написа:кичето е много опасно и силно препоръчвам без - на е30ката ми като стана късото директно се запали кичето и за по малко от 20 секунди гореше целия мотор - като пламне почва да се топи и горещите капки палят всичко гумено по мотора....същото се случи и на една зедка на ринга....почти всички които каратт писти тук си ги махат
Ако имаш в предвид оригиналното кече на капака знам че гори. Лично преди да го смъкна го пробвах със запалката че ми беше любопитно и направо се оплаших как лесно лумна да гори. Едва го огасих :mhihi: :mhihi:

точно и да не ти казвам какво става като почне да капе....ако толкова искаш киче потърси негорима самозалепваща се изолация с фолио от едната страна (май някой беше писал по-горе)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 21 Яну 2010, 17:35

Точно такова негоримо самозалепващо съм се навил да сложа само дето още не съм го намерил. :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 22 Яну 2010, 15:39

slavianko написа:Точно такова негоримо самозалепващо съм се навил да сложа само дето още не съм го намерил. :confused:

пробвай в някоя фирма за промишлена изолация - понякога лепят такива по шахти на климатик/отпление и имат и негорими...едва ли ще ти откажат едно парче
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 22 Яну 2010, 18:08

Това дето изолирам с него въздуховоди и тръби е 10лв квадратния метър по последни данни. :shock:
Ако нямаш от къде да го вземеш Славяне ще взема да рекетирам фирмата с 4 квадрата накрая и да взема ти пратя!
Относно негоримоста му обаче не съм 100% сигурен.От едната страна е с алуминиево покритие,но от към залепващата част май си е запалимо! :paranoid: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 23 Яну 2010, 3:31

слагай една метална мрежа над турбината и си ти,нека всичкия горещ въздух да излиза през нея,може и да преправиш някой щит от ауспух за някое място което има нужда от изолация.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от rtzankov » 28 Яну 2010, 11:30

Не знам на Е34-ките какъв е материала,
но на Е36-цата ми опираше леко изолацията
в капака (понеже беше провиснала изолацията)
и по едно време забелязах че доста се е поразтопила
но не се е запалила слава богу, сега просто съм изрязал
парчето което е над турбото и няма грижа ...
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от TOM » 29 Яну 2010, 10:34

rtzankov написа:... сега просто съм изрязал
парчето което е над турбото и няма грижа ...

Сега да видим боята какво я очаква....или по-скоро лятото :lol:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от S-stail » 01 Фев 2010, 19:23

Томи нема грижи с боята,мойта изкара цяло лято на яката газ
а компресора ми е на 2см под капака.
Зимата кат я запаля и след 5мин всичкия сняг от капака се разтопява :mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 06 Фев 2010, 14:08

Малко да раздвижа темата с едни нискобюджетни 4 точкови колани.

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 57794s.JPG

Не са супер мупер хай тек ама аз им се радвам :mhihi: :mhihi: Като за начало ще вършат работа.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 06 Фев 2010, 18:13

slavianko написа:Малко да раздвижа темата с едни нискобюджетни 4 точкови колани.

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 57794s.JPG

Не са супер мупер хай тек ама аз им се радвам :mhihi: :mhihi: Като за начало ще вършат работа.


Къде мислиш да вържеш горната част?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 06 Фев 2010, 20:28

///peter написа:
slavianko написа:Малко да раздвижа темата с едни нискобюджетни 4 точкови колани.

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 57794s.JPG

Не са супер мупер хай тек ама аз им се радвам :mhihi: :mhihi: Като за начало ще вършат работа.


Къде мислиш да вържеш горната част?
Идея си нямам. На мястото на задните оригинални че не ми се маха задната седалка за сега. Ако имаш идеи казвай къде, приемам всякакви съвети :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook