За какво е датчика OILSURVICE

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

За какво е датчика OILSURVICE

Мнение от dopestar » 22 Авг 2005, 23:14

и какво показват лампичките под него зелените и този до него с червените един и същ ли са и това което си мисля ли показват на маслкото а й ми светят и зелени и червени и даже като съм махнал ключЪ пак светат
:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 23 Авг 2005, 8:08

Нищо особено - измислени са да броят колко км си минал от последната смяна на маслото досега - на всеки 1000км светва по една лампичка - първо са зелените, после жълти и след това червени -когато един германец кара колата - кара я докато му светне оранжево или червено и отива на сервиз - там му сменят маслото И МУ НУЛИРАТ ойлсървиса - и той пак светва зелено... докато в БГ никой не си играе да го нулира и той "не може да разбере" че маслото е сменено - оттам и си свети все червено и е леко шашнат... но като цяло не е кой знае какъв проблем :)
П.С. нулирането става лесно - можеш и сам да го направиш, но първо трябва да потърсиш с търсачката във форума темата в която сме обсъждали как се нулира (има даже 2-3 такива теми) и после да го направиш - ако искаш, ако не искаш - не е голям проблем стига да не те дразнят лампите :)

П.С. не помня точно как се нулираше - затова потърси с търсачката ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 23 Авг 2005, 9:21

Аз си го сменям по Oilservice-a и навсякъде където сменят масла го нулират ;) Поне тук при нас :arrow: И при мен понеже съм троен стоп имам 5 зелени, оранжево и червено, загасва по едно зелено на около 2000 км в зависимост от карането при светване на жълто сменям маслото, ако не го смениш след 300 км светва и червено но това пак взависимост от карането :idea:

При моито каране след 8000 км ми идва оранжевата лампа за смяна на маслото и не чакам - сменям го веднага :idea:

Хората са го измислили и е много просто и работи добре, моето мнение е че е редно всеки един да го използва :idea:

А мисля че като светят постоянно, ако няма друг проблем е от батерийките на таблото :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 23 Авг 2005, 17:37

aйде да ми дадете линк към тази тема за нулирането че не мога да я намеря никъде плз
:)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Авг 2005, 19:33

аре стига ,бре , зведно дупе ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Nick » 23 Авг 2005, 19:34

Значи това че ти светят едновременно и зелени и червената, еле пък и при изваден ключ не е нормално. Не знам дали нулирането ще ти помогне. Дори не ми се вярва, но все пак пробвай. Ако не стане значи може да са заминали батериите на платката с индикацията.

Нормално тая индикация свети само докато си на контакт и като запалиш гасне, освен ако не си стигнал до оранжевата и червената лампа, те светят и при работещ двигател.

Нулирането е супер лесно, даваш на контакт и окъсяваш с някаква жица изводи 7 и 19 на диагностичния куплунг дето е при двигателя. След 5-6 сек. ти светват всички зелени лампи (демек се е нулирало) и изключваш. Ако те е страх да дадеш накъсо може да сложиш някакъв резистор 100-200Ом, но не е нужно. Аз си го нулирам винаги по тоя метод и няма никакъв проблем (324td '90)

успех!

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 23 Авг 2005, 19:36

dopestar написа:aйде да ми дадете линк към тази тема за нулирането че не мога да я намеря никъде плз

http://ivo316i.hit.bg/oilservice
Енджой ;)
May the BMW force be with you!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Авг 2005, 19:42

той е в джаза , знае как седят нещата.послушай го
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 24 Авг 2005, 16:36

па Явор има и една пембена, :mhihi: да му свети като требе да поналее масло... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 25 Авг 2005, 23:31

Nick написа:Значи това че ти светят едновременно и зелени и червената, еле пък и при изваден ключ не е нормално. Не знам дали нулирането ще ти помогне. Дори не ми се вярва, но все пак пробвай. Ако не стане значи може да са заминали батериите на платката с индикацията.

Нормално тая индикация свети само докато си на контакт и като запалиш гасне, освен ако не си стигнал до оранжевата и червената лампа, те светят и при работещ двигател.

Нулирането е супер лесно, даваш на контакт и окъсяваш с някаква жица изводи 7 и 19 на диагностичния куплунг дето е при двигателя. След 5-6 сек. ти светват всички зелени лампи (демек се е нулирало) и изключваш. Ако те е страх да дадеш накъсо може да сложиш някакъв резистор 100-200Ом, но не е нужно. Аз си го нулирам винаги по тоя метод и няма никакъв проблем (324td '90)

успех!


на Vasilen инфото показва че ключъ не трябва да е вкаран докато я слагам таа жичка и според него за 15 куплунгов са 1 и 7 а мойто 100% е с такъв щото е 84 тоа чиреп и не ми се вярва да е с 20 ама все пак кажете как да разбера кой коя цифра е.
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 26 Авг 2005, 11:29

логично и аз съм с такава букса.??????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 26 Авг 2005, 15:30

нулирах го и са светят зелените лампички като дам контакт после гаснат ама OILSURVICE не свети
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 26 Авг 2005, 15:37

значи всичко е ОК ;)

незнам ти откъде си, но аз си го сменям на Радиал и там си имат "фенерчето" за нулиране на датчика, ама това май доста се е коментирало вече...
иначе като си го правих дебютно у нас нулирането нещо посгреших дупчиците и после си изкарах чудесно :evil:

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 12 Сеп 2005, 22:25

Добре де като ми свети постоянно жълтата лампичка (дори и при изваден ключ) и няма нулиране... някаква идея какво да правя :help:
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook