Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Extravaganza написа:Хм, и аз имам същия проблем с моята дизелка, карам я само с АД на ОМВ. Тази сутрин на -11 от първия път не запали, но от втория запали. Първите 5 сек и аз имам леко тресене, за което споменахте. Аз имам две изгорели свещи от 6.
Как може да се разбере дали има проблем с релето?
А и нещо по-лошо - за първи път тази сутрин, когато я запалих - ми светнаха два датчика на таблото - за спирачната система и датчика на автоматичната кутия в жълто, дали нещо не е заради масло пак заради студеното време....???
Мисля че ти са светнали датчиците заради студа,предполагам течноста на спирачките ти е по стара и затова и маслото в ск.кутия също,така мисля .За отказването да запали само за 2 свещи не ми се вярва,Е60(пак казвам) ми запали на такава външна температура без 6 свещи понеже релето не бачкаше и не пускаше сигнал към тях и това беше няколко дена докато се освободи час в сервиза и не е дала отказ да запали.Запали,претресе за няколко секунди и си заработи,малко повече тракаше ама за 1-2мин се оправи.Някъде имаше тема на един колега и на него така не му палеше и май беше от дросела,ама порастарси се или най-добре в сервиз да се види.
Последна промяна galant на 26 Яну 2010, 15:09, променена общо 2 пъти
- optimist
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
xerial написа:[quote="flame
При мен е почти същото, но си мисля, че е зареди имам свещ/реле които не работят като хората и си мисля, че е заради това има малко претрисане ... иначе колата пали отраз и при -14
П.П И аз слагам само Алпин Дизел
Същата работа знам със сигурност че имам 2 изгорели свещи но пали без причина за безпокоиство дори с обикновена нафта от шел
- armen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: 535d
- Детайли за колата: E30 convertible
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Здравайте колеги изкам да ви кажа че при тези температури от-15 -17 е нормално да има леко замисляне преди стартиране на мотора .Аз карам Е91-320д-06г и засега да чукна на дърво нямам проблеми сипвам нафта на петрол но слагам и добавка ,нямам никакви почуквания и др само много леко присане за секунда но това както казах е нормално в този студ. Сутрин обаче първо давам на контакт по навик с бутона светва снежинката и след това се появява спиралата за подгрев не винаги и след секунда-две паля и е ок....
- nuke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: '05 BMW X5 3.0d
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
dan1el написа:При мен сега на студовете ми прави впечатление, че при самото палене едновременно ми светва датчика за гумите, ABS и това с 4x4. Светят за около секунда и гаснат. Миналата година не ми е правило впечатление. Нормално ли е?
Това става от слаб акумулатор...
- Extravaganza
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW Х5 3.0D, E53, 2006
- Мечтае да кара: колело
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
nuke написа:dan1el написа:При мен сега на студовете ми прави впечатление, че при самото палене едновременно ми светва датчика за гумите, ABS и това с 4x4. Светят за около секунда и гаснат. Миналата година не ми е правило впечатление. Нормално ли е?
Това става от слаб акумулатор...
Когато дам на контакт преди да запаля и на мен ми светват датчиците, но само за секунда и гаснат - това значи ли, че има проблем? Мислех, че е нормално....
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Extravaganza написа:nuke написа:dan1el написа:При мен сега на студовете ми прави впечатление, че при самото палене едновременно ми светва датчика за гумите, ABS и това с 4x4. Светят за около секунда и гаснат. Миналата година не ми е правило впечатление. Нормално ли е?
Това става от слаб акумулатор...
Когато дам на контакт преди да запаля и на мен ми светват датчиците, но само за секунда и гаснат - това значи ли, че има проблем? Мислех, че е нормално....
Не е задължително да е акумулатор даже напротив... при мен също светват АСЦ и АБС или нещо такова не се сещам на 100% но това светване е за 1 сек и изчезва. Според мен е слаб контакт на датчиците отколкото акумулатор , тъй като съм с чисто нов на 2 седмици 100А на 830 пусков ток
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Колеги, при ВСЯКО палене на колата (откакто я имам) всички индикатори светват за 1-2 секунди и изчезват. И това е нормално
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
flame написа:Колеги, при ВСЯКО палене на колата (откакто я имам) всички индикатори светват за 1-2 секунди и изчезват. И това е нормално
Не става въпрос за вс а за някои
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
От 3 години слагам нафта от Еко бензиностанциите. Зимата карам ски на Паморово и винаги на -20 градуса ми е палила без проблем. За 3 години съм забелязъл следното: при вкарване на ключа, светва индикация за подгряване на свещите, самата картинка представлява нещо като реотан. След запалване на двигателя, за 10-15 секунди си вдига оборотите на 1200 и след това си ги връща на нормалните. Това го прави при температури под -5 градуса, поне аз това съм забелязъл. До сега не ми е замръзвала нафтата. Но миналата година на един приятел е90-ката с нафта алпин дизел целия резервоар беше замръзнал...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
vesko06 написа:От 3 години слагам нафта от Еко бензиностанциите. Зимата карам ски на Паморово и винаги на -20 градуса ми е палила без проблем. За 3 години съм забелязъл следното: при вкарване на ключа, светва индикация за подгряване на свещите, самата картинка представлява нещо като реотан. След запалване на двигателя, за 10-15 секунди си вдига оборотите на 1200 и след това си ги връща на нормалните.
Да де, ма тоя реотан някои от нас са го виждали 2-3 пъти за 1 година... а не е като да не я паля два пъти дневно при тия студове... искам и при мен да светва всеки път, ама йок... иначе 1200RPM ми се е случвало да ги държи за няколко секунди при -15С.... при -5/-6С не преминава 1000RPM.
- dan1el
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0d
- Мечтае да кара: 650xi
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
xerial написа:flame написа:Колеги, при ВСЯКО палене на колата (откакто я имам) всички индикатори светват за 1-2 секунди и изчезват. И това е нормално
Не става въпрос за вс а за някои
Ето какво прави. http://vbox7.com/play:b19c086e Като загрее и паля не се появяват.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Това за Пълен резервоар замръзнал с ОМВ АД може ама ако бай пешо му я донесъл с тубите .... както и да е та при мен колкото и студ да е повече от 900 оборота не е вдигала никога.
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
100 години сипвам нафта от Лукойл и веднъж не съм имал проблем. Не говоря само за БМВ-та, какви ли не коли. Последно колата спа в Унгария с обикновено ОМВ, сигурно на -20 нямаше никакви грижи. В момента пак е с Лукойл. Две сутрини наред си пали от раз без да мисли и разсъждава, и то в 8 сутринта в най-големия кочан. Не тресе, не дрънчи, просто си пали и тръгва.
А как разбирате кой му не работели 2 свещи, на другия па 6 не работели - само вие си знаете. А като разбрахте що си ги не сменихте?
Като запали и мойта си вдига някакви обороти над нормалните за известно време, даже и скорости превключва по-късно. Ма това си е описано в книжката, работи Х време докато не влезе в нормален температурен режим, нищо страшно няма. Швабска им работа.
А как разбирате кой му не работели 2 свещи, на другия па 6 не работели - само вие си знаете. А като разбрахте що си ги не сменихте?
Като запали и мойта си вдига някакви обороти над нормалните за известно време, даже и скорости превключва по-късно. Ма това си е описано в книжката, работи Х време докато не влезе в нормален температурен режим, нищо страшно няма. Швабска им работа.
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
icog написа:.............................
А как разбирате кой му не работели 2 свещи, на другия па 6 не работели - само вие си знаете. А като разбрахте що си ги не сменихте?
Нещо май колега четеш през ред.Аз написах че 6 свещи не ми работеха защото релето не работеше,а как го разбрах ли,ами не отидох на гледачка ,отидох на диагностика и там разбрах А след няколко дена ми дойде релето и го смених,а относно паленето,ами много добре че така ти работи,значи всичко си е ОК по колицата ти което може само да те радва .
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
xerial написа:Това за Пълен резервоар замръзнал с ОМВ АД може ама ако бай пешо му я донесъл с тубите .... както и да е та при мен колкото и студ да е повече от 900 оборота не е вдигала никога.
аз също не повярвах докато не ми го показа! Нафтата се разреждала с много, ама много парафин.....
Mollov написа:vesko06 написа:От 3 години слагам нафта от Еко бензиностанциите. Зимата карам ски на Паморово и винаги на -20 градуса ми е палила без проблем. За 3 години съм забелязъл следното: при вкарване на ключа, светва индикация за подгряване на свещите, самата картинка представлява нещо като реотан. След запалване на двигателя, за 10-15 секунди си вдига оборотите на 1200 и след това си ги връща на нормалните.
Да де, ма тоя реотан някои от нас са го виждали 2-3 пъти за 1 година... а не е като да не я паля два пъти дневно при тия студове... искам и при мен да светва всеки път, ама йок... иначе 1200RPM ми се е случвало да ги държи за няколко секунди при -15С.... при -5/-6С не преминава 1000RPM.
Еми аз при температура под -5 градуса, когато колата е стояла навън винаги съм го виждал този символ, дано не е като грешка
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани