Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
JIKI_RACER написа:При мен го прави от време на време и все си мисля че е от някоя дюза .
като поработи малко се оправа , дам и газ 2 3 пъти или я ззагася и пак запаля .
Тва го прави като в вънка - 7 8 9 ... на газ не го прави , което ме навежда да е дюза .
датчици са ми смеенени , сонда , няма разлика .
сега като махнах катализатора мое да се пооправи , после щеизлизам ще ви кажа .
На задръстен катализатор ми даваше ядове колата и си мисля че като се задръсти сондата като и е студено откача .
Панчев, ти си доста умен човек. Рядко се срещат такива по форумите.
Що се отнася до сондата, тя има подгряване, ако то не работи докато колата е студена ще бърка осцилограмата демек ще ти прекъсва. Но за нея ти трябва да си качиш БМВ-то на комп.
Чесно казано малко ми се вижда като комлексен проблем, защото симптома не е класически и не е само от едно място.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Penchev написа:....Аз попитах един колега за компютър като твоя за проба ,но той не успя да намери![]()
Георги Пенчев
Penchev, мерси, както написах в първия пост съм правил тест с топъл компютъри беше отрицателен- утре ще го направя още веднъж, за да съм сигурен - ще оставя компа на 40 градуса за 3-4 часа и после проба и ще пиша... не знам до колко би било показателно това, но...
Колеги, за датчиците- без горния датчик колата не може да запали ако е със сименс- върти като без свещи. Той днес беше проверен и за съжеление не е там проблема.
kirililiev написа:....при мен дори и като махна буксите на трите цилиндъра колата работи стабилно и си вдига обороти нормално.
kirililiev,
тва не го знаех, при мен, изключвайки буксите, се виждаче в най-лошия случай работи на 3 цилиндъра (в най добрия на 4


@2bar,
с Лики моли с модибден съм, незнам дали е добро, сложих го заради чукане на повдигачи- ефект никакъв- много е гъсто и докато не го направя на айрян не успява да ги напълни както трябва, след смяна почват пак да чукат..отплеснах се. Свещи- заради проблема ги сменям непрекъснато , щото от тоя гаден режим стават черни, иначе лятото са си оранжеви- модела е ngk, квито трябва по каталог. 3 бобини са беру, другите май бош, но не съм сигурен, щото са им захабени лепките- ръпротивлението м/у пиновете е каквото пише в Autodata. За компресията-не съм мерил щото смятах, че ще се отрази и ра работата на двигателя след рестарта

vodach, температурния датчик е сменян и е тестван, чрез замяна със съпротивление
Утре ще пиша и дали резултата от теста с топлото еку е същия като предния път
Колеги,


- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
vodach написа:....Чесно казано малко ми се вижда като комлексен проблем, защото симптома не е класически и не е само от едно място.
Това ме накара да проверя, throttle position sensor-а. От гледна точка на не вдигането на обороти, това е перфектно решение. Тази сутрин го проверих и си менеше волтажа, според педала на газта. Реших, че не е от това, но така и така бях на контакт- завъртях. Тя пък запали от първия път


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Mоже да означава и подаване на искрата в неподходящ момент!
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Djelebov написа:... мирише доста на бензин от ауспуха- тва трябва да значи богата смес,а не липса на искра нали?
Миризмата на бензин от ауспуха си означава едно единствено нещо - недоизгаряне
Причините може да са:
1. Богата смес
= дебитомер (не мери точно въздуха)
= бензин (подаденото количество е в повече от отчетеното количество въздух)
- дюзи
- регулатор налягане
- DME
2. Запалване
= слаба/липсваща искра
- бубини
- лули
- свещи
- липсваща маса
= ненавременно запалване
- датчик колянов/разпределителен вал
- ламбда сонда
- DME
3. Газоразпределение
= VANOS (центровка на валовете)
= повдигачи
= клапани
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
ако намериш РАБОТЕЩО ЕCU пробвай с него. втора зима съм в този филм-всичко и навсякъде тествах[включително и в М-КАР] и не успях да я накарам да пали. ако ти откриеш проблема-пиши,че на мен вече ми писна от SIEMENS
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
tanakabmw написа:ако намериш РАБОТЕЩО ЕCU пробвай с него. втора зима съм в този филм-всичко и навсякъде тествах[включително и в М-КАР] и не успях да я накарам да пали. ако ти откриеш проблема-пиши,че на мен вече ми писна от SIEMENS
Вече сме трима



Четох за проблем при е90/92, някой коли работели ужасно при студено палене, и след рифлашване на еку-то, проблемът изчезвал. Също и от кофти тунинг-чип можело да има проблеми в студа
Последна промяна Djelebov на 01 Фев 2010, 14:28, променена общо 1 път

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Aми ако си правил чип тунинг е напълно възможно да са ти омешали таблиците нещо, виж при някой от тея дето правят чип тунинг дали версията на софтуера е подходяща за твойто DME
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
skylord написа:Aми ако си правил чип тунинг е напълно възможно да са ти омешали таблиците нещо, виж при някой от тея дето правят чип тунинг дали версията на софтуера е подходяща за твойто DME
Аз не съм слагал, за италианеца -не знам. Но откакто я имам си е с проблема. На хубава диагностика, трябва да покаже версията, нали?

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Здравей колега,
Следя темата и все повече си мисля, че трябва да пробваш с друго DME...
Ако не друго, то поне ще знаеш, че не е от там.
Ако не можеш да намериш такова за проба от колега, то виж от продавачите на части във форума, дали някой няма да се навие на проба със заплащане или както се спазариш...
Диагностиката може и да не даде търсената от теб информация... зависи кой я прави и с какъв софтуер, та затова те съветвам на минеш направо на по-сигурния метод: "заменит с новом"
Поздрави и успех
Д
Следя темата и все повече си мисля, че трябва да пробваш с друго DME...

Ако не друго, то поне ще знаеш, че не е от там.
Ако не можеш да намериш такова за проба от колега, то виж от продавачите на части във форума, дали някой няма да се навие на проба със заплащане или както се спазариш...
Диагностиката може и да не даде търсената от теб информация... зависи кой я прави и с какъв софтуер, та затова те съветвам на минеш направо на по-сигурния метод: "заменит с новом"
Поздрави и успех
Д

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
ddddk написа:Здравей колега,
Следя темата и все повече си мисля, че трябва да пробваш с друго DME...![]()
Ако не друго, то поне ще знаеш, че не е от там.
Ако не можеш да намериш такова за проба от колега, то виж от продавачите на части във форума, дали някой няма да се навие на проба със заплащане или както се спазариш...
Диагностиката може и да не даде търсената от теб информация... зависи кой я прави и с какъв софтуер, та затова те съветвам на минеш направо на по-сигурния метод: "заменит с новом"
Поздрави и успех
Д
Прав си, само това остана, но варианта за проба от колега го изключвам, защото ми трябва колега от Бургас, който да ми услужи с еку-то заедно с имобилайзера, за поне 2-3 дена проби- това не е за непознати . Остава само варианта за договорка с продавач, но в момента няма- надявам се скоро да излезе някоя обява за кола на части или само еку. Вече започнах да гледам каква е разликата с MS41, но това са много крайни варианти, дано не се стига до там

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
На чиста теория има вариант само друго ЕКУ, но със синхронизиране на EWS-а към въпросното ЕКУ, като след това трябва отново синхронизация със старото ти ЕКУ.
Като идея пробвай да извадиш бушона на оригиналната аларма която ще ти кажа на лично къде се намира. Казвам ти го защото тези дни гледах този клип http://www.youtube.com/watch?v=XcBdv9dUOe0 и се замислих че тя също е възможно да те бъзика.
Като идея пробвай да извадиш бушона на оригиналната аларма която ще ти кажа на лично къде се намира. Казвам ти го защото тези дни гледах този клип http://www.youtube.com/watch?v=XcBdv9dUOe0 и се замислих че тя също е възможно да те бъзика.

Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
_65536_kb_sec_ написа:На чиста теория има вариант само друго ЕКУ, но със синхронизиране на EWS-а към въпросното ЕКУ, като след това трябва отново синхронизация със старото ти ЕКУ.
Като идея пробвай да извадиш бушона на оригиналната аларма която ще ти кажа на лично къде се намира. Казвам ти го защото тези дни гледах този клип http://www.youtube.com/watch?v=XcBdv9dUOe0 и се замислих че тя също е възможно да те бъзика.
на прост език-синхронизация Е? и кой може да я направи

за реални практични неща ли става въпрос


by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
ivan. написа:на прост език-синхронизация Е? и кой може да я направи
за реални практични неща ли става въпрос
На прост език EWS записва данни за настоящото ЕКУ и синхронизацията е да се направи точно този запис, за да може да пали колата с друго ЕКУ.
Сarsoft-a го има като опция но реално не съм се ровил отговорно и сериозно в такива коли, които работят, с презумцията да не стане по лошо. Каквото съм ровил е било вече с повреден EWS, с идеята поне да запали.

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Днес рових по колата и намерих това нещо-Ignition resistor... понеже се надявам да има връзка с проблема, не пускам нова тема, а си пиша в старата:
тва е кутийката, от която идват кабелите за бобините.
Пропуканато нещо му викат Ignition signal resistor с характеристика 240 Ohm, 2W. Към едното от пинчетата на бобините, което е маса, реално не идва директна маса от купето или акумулатора, а първо минава през този резистор, според Autodata. Също така една от масите влизащи в ЕКУ-то също минава през резистора:
Колеги, знанията ми по електроника (или електротехника) в случая са недостатъчни и имам нужда от малко помощ за изясняване на ситуацията. Мерил съм съпротивлението м/у pin62 и тенекията на колата и си излиза 240. Но там където ми свършват знанията са тези 2W на ресистора??? Къде мога да намеря такъв ресистор, продава ли се???
тва е кутийката, от която идват кабелите за бобините.
Пропуканато нещо му викат Ignition signal resistor с характеристика 240 Ohm, 2W. Към едното от пинчетата на бобините, което е маса, реално не идва директна маса от купето или акумулатора, а първо минава през този резистор, според Autodata. Също така една от масите влизащи в ЕКУ-то също минава през резистора:
Колеги, знанията ми по електроника (или електротехника) в случая са недостатъчни и имам нужда от малко помощ за изясняване на ситуацията. Мерил съм съпротивлението м/у pin62 и тенекията на колата и си излиза 240. Но там където ми свършват знанията са тези 2W на ресистора??? Къде мога да намеря такъв ресистор, продава ли се???
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани