Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

re

Мнение от kudo » 07 Юни 2009, 21:27

Здравейте колеги .Понеже пак прочетох за тая размяна на маркучетата на турбото към мапа и така нататък ,искам да споделя ,че при мен се получи обратния ефект.Колата взе да върви по лошо.Пробвал съм го тоя номер два пъти с надеждата да съм объркал нещо първият път ,но :( .Защо може да се получава така при мен?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от AVGO » 13 Яну 2010, 1:28

Казвайте колеги че съм се навил и аз да го направя :)
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от Zubcho » 13 Яну 2010, 8:26

Заради дължината на маркучите може би.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от AVGO » 13 Яну 2010, 9:06

Zubcho написа:Заради дължината на маркучите може би.



За тройката са нужни по дълги маркучи ли ? Нали колегата с 325тд го направи и е доволен :confused:

Днес гледахме и моята, не могат да се вкарат 3.2 маркучи, на мен ми трябват 5 фи и някакви преправки, пратиха ме при стругар да правя една метална джаджа иначе маркуча изкача от налягането.

Стана малко по-сложно но ще продължа проекта... Надявам се не на празно като колегата по-горе :confused:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от kudo » 16 Яну 2010, 23:29

AVGO написа:
Zubcho написа:Заради дължината на маркучите може би.



За тройката са нужни по дълги маркучи ли ? Нали колегата с 325тд го направи и е доволен :confused:

Днес гледахме и моята, не могат да се вкарат 3.2 маркучи, на мен ми трябват 5 фи и някакви преправки, пратиха ме при стругар да правя една метална джаджа иначе маркуча изкача от налягането.

Стана малко по-сложно но ще продължа проекта... Надявам се не на празно като колегата по-горе :confused:

Колега какво стана след размяната ,че ми е интересно?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от AVGO » 17 Яну 2010, 0:32

kudo написа:
AVGO написа:
Zubcho написа:Заради дължината на маркучите може би.



За тройката са нужни по дълги маркучи ли ? Нали колегата с 325тд го направи и е доволен :confused:

Днес гледахме и моята, не могат да се вкарат 3.2 маркучи, на мен ми трябват 5 фи и някакви преправки, пратиха ме при стругар да правя една метална джаджа иначе маркуча изкача от налягането.

Стана малко по-сложно но ще продължа проекта... Надявам се не на празно като колегата по-горе :confused:

Колега какво стана след размяната ,че ми е интересно?


Все още нищо не съм правил.Понеделник ще поръчам тая джаджа и нужния маркуч че 5фи било голяма рядкост :)
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от swh_bmw » 17 Яну 2010, 20:01

Здравейте,
колеги първоначално аз бих ви предложил да си сложите манометри(ако все още нямате) за да следите налягането.
А ако сте вманиачени може и два маноматъра, един за следене на турбината, другия да се следи смукателния колектор :mhihi:
Колега kudo ако цялата ти система на въздуха е наред не би трябвало да усетиш влошаване.
Цялата работа е МАП сензора да получи информацията за нялагането по бързо и директно от турбината, вместо да мине по тръбите, интркулера, от там в смукателния колектор и МАП сензора.
Ако има влошаване предполагам от някъде имаш загуба на налягането :dunno:
Може ли да опишеш влошаването как го усещаш. Преди как е било и сега как е. На какви обороти как реагираше преди и как реагира сега.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от Zubcho » 17 Яну 2010, 21:06

То пък толкова манометри. Това е ТДС не космически кораб. :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от AVGO » 17 Яну 2010, 22:03

Zubcho написа:То пък толкова манометри. Това е ТДС не космически кораб. :)



Е, то може да е ТДС ама върви като космически кораб или поне така искаме да го направим :P

Утре ще поръчам нещата, силно се надявам да има ефект че тука се очертава една гонка за 50 лева която по принцип е кантар, така че на това се надявам да дръпна малко !
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от Zubcho » 18 Яну 2010, 8:51

:mhihi: по добре си ревизирай мотора (сегменти, вериги, разпръсквачи и тн) вместо да разменяш маркучи
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от kudo » 18 Яну 2010, 19:14

swh_bmw написа:Здравейте,
колеги първоначално аз бих ви предложил да си сложите манометри(ако все още нямате) за да следите налягането.
А ако сте вманиачени може и два маноматъра, един за следене на турбината, другия да се следи смукателния колектор :mhihi:
Колега kudo ако цялата ти система на въздуха е наред не би трябвало да усетиш влошаване.
Цялата работа е МАП сензора да получи информацията за нялагането по бързо и директно от турбината, вместо да мине по тръбите, интркулера, от там в смукателния колектор и МАП сензора.
Ако има влошаване предполагам от някъде имаш загуба на налягането :dunno:
Може ли да опишеш влошаването как го усещаш. Преди как е било и сега как е. На какви обороти как реагираше преди и как реагира сега.
Поздрави

Колега вече нямам спомен ,но колата започна да върви по-зле.Най-вече в високите.И аз не виждам логика да сане по-зле,мапа получава п0-точно и по-рано инфо от турбото и би трябвало да е по-доре но :dunno: Единствено остава да е това ,че съм чипнат.Не мисля че имам пропуски на въздух/налягане/ в магистралата от турбото до смукаталния кулер,скоро бях махал мъркуча който е хванат за колектора и съм забравил да стегна скобата,като тръгнах на 1800- 2000 об. нещо каза бум и баварката взе да върви като голф 1 1.6 дизел.Мисълта ми беше,че щом исплю маркуча значи прави налягане :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от ivan. » 18 Яну 2010, 19:18

NE 100 ама поне 200% СТЕ ОБЪРКАЛИ ПЪТЯ НА ВАКУМИТЕ.
това ф-и е друга песен,ама нека и специалистите се изкажат :winky: ;)
В последната страница на темата само сву ви е дал правилна насока-зъба е над тия неща ;)
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от ivan. » 18 Яну 2010, 19:31

Zubcho написа::mhihi: по добре си ревизирай мотора (сегменти, вериги, разпръсквачи и тн) вместо да разменяш маркучи

редка ревизия иска този мотор ;)
Малий ама скапан разпръсквач на тдс под 500 000 км,аз му поемам отговорно гаранцията ;)
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от kudo » 18 Яну 2010, 19:59

ivan. написа:
Zubcho написа::mhihi: по добре си ревизирай мотора (сегменти, вериги, разпръсквачи и тн) вместо да разменяш маркучи

редка ревизия иска този мотор ;)
Малий ама скапан разпръсквач на тдс под 500 000 км,аз му поемам отговорно гаранцията ;)
Ванко,пада ли налягането на дюзите ако са на около 250000км.,нали трябва да са на155 бара?Просто дали има смисъл да ги проверявам.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от ivan. » 18 Яну 2010, 22:31

kudo написа:
ivan. написа:
Zubcho написа::mhihi: по добре си ревизирай мотора (сегменти, вериги, разпръсквачи и тн) вместо да разменяш маркучи

редка ревизия иска този мотор ;)
Малий ама скапан разпръсквач на тдс под 500 000 км,аз му поемам отговорно гаранцията ;)
Ванко,пада ли налягането на дюзите ако са на около 250000км.,нали трябва да са на155 бара?Просто дали има смисъл да ги проверявам.
на 400 000 си беха с оригиналните шайби и пружини..........ти сигурен ли си,че колата ти е на тия км. :roll:
и за какво ти е да пипаш дузите :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook