М50Б25 турбо проект
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re:
Отностно тая шпонка вчера цял ден обиколих всички налични фрезисти в Русе и региона и понеже вала е доста твърд и им яде инструмента и никой не иска да ми направи канал за тая шибана шпончица Направо съм се хванал за главата щото не очаквах точно това да се окаже някакъв проблем.^Penata^ написа:само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- DANGER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Пробвай във фирма която шлайфа валовете за различните ремонтни размер. Те със сигурност имат подходящ инструмент. А даже и да нямат си имат технология мисля че го разкаляват до някаква степен и после пак го закаляват, ама не съм сигурен дали е тази технологията или някоя по специална
- DANGER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
А и като ти я направят дай някво по-точно инфо как става номера.
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Тоша се праши на ерозионна машина(или нещо подобно ),нищо друго не го яде вала
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Абе изядохме го вече. Поръчах оня ден един фрезер направен от Кобалт и днес ми го направиха канала с него Даже вече съм пъхнал вала в блока наредил съм буталата сложил съм ангренажа подменил съм всички гарнитури до най малката с нови абе всичко и утре май ще го тикам в коша живот и здраве^Penata^ написа:Тоша се праши на ерозионна машина(или нещо подобно ),нищо друго не го яде вала
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Специално за всички които казваха че м50б25 няма да работи с електрониката и окабеляването на м52б20- работи и то прекрасно. тези дни предстои да я закача на елкон да видя какво става там и ще ви информирам допълнително.
Последна промяна VENBO на 02 Яну 2011, 16:49, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Няма причина да не работи. Ако е еднаква шайбата на вала за да я чете правилно и набучиш всичките му датчици компютъра няма от къде да разбере дали желязото е М50 или М52. М52Б28 чудесно работи с електроника от М50Б25, защо да не може и обратното?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Абе да ти кажа при мен не работи съвсем чудесно. Тия дни само да се оправи времето ще трябва да и правя донастройки и като я закача на широколентовата ще напиша кво не е било наред.bum_bum написа:Няма причина да не работи. Ако е еднаква шайбата на вала за да я чете правилно и набучиш всичките му датчици компютъра няма от къде да разбере дали желязото е М50 или М52. М52Б28 чудесно работи с електроника от М50Б25, защо да не може и обратното?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Твоят нали беше М50 правен на 2.8, а моят си е М52. Не, че има значение де, но идеята ми е за съвместимостта. Освен това вярвам, че е редно като се дават толкова пари да се сменят и всички датчици, най-малкото ще се изплатят от по-добрата работа и съответно по-нисък разход. Вероятно от някой от тях ти е проблема.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Работят адекватно щото вече са проверени. При мен няма как да работи всичко шест по простата причина че нещата стоят по доста по различен начин. Преди конверсията заводската степен ми беше 10:1 сега е 8.6:1 и при тия стойности няма как да не се налага настройка. А и тя не че има някакви сериозно проблеми върви си и всичо е шест но просто не е на 100% така както искам аз.bum_bum написа:Твоят нали беше М50 правен на 2.8, а моят си е М52. Не, че има значение де, но идеята ми е за съвместимостта. Освен това вярвам, че е редно като се дават толкова пари да се сменят и всички датчици, най-малкото ще се изплатят от по-добрата работа и съответно по-нисък разход. Вероятно от някой от тях ти е проблема.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
VENBO написа:Специално за всички които казваха че м50б25 няма да работи с електрониката и окабеляването на м52б20- работи и то прекрасно. тези дни предстои да я закача на елкон да видя какво става там и ще ви информирам допалнително.
То за работа работи,ама какъв е смисъла да душиш мотора първо с по-малък дебиломер, второ с карта за друга степен,друга кубатура. Дефакто ако ламбди и всичко е наред, ще се наместят смесите,ама що мислиш, че те ще са като за 2,8 кубатура. По-добре сложи дебитомер и еку за 52Б28, по-дбре ще е от за Б20, всичко друго в същото, но и тоясименс смотан, не подлежи на чипове и све, утре ще решиш да туриш колектор, изпускатели, валове и ко праим със Сименса? Ние с Иво минахме по тоя път и са за Сименс нещем и да чуем, така, че повечето които казваха, че няма да стане, са имали впредвид, точно това.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
sonny написа:VENBO написа:Специално за всички които казваха че м50б25 няма да работи с електрониката и окабеляването на м52б20- работи и то прекрасно. тези дни предстои да я закача на елкон да видя какво става там и ще ви информирам допалнително.
То за работа работи,ама какъв е смисъла да душиш мотора първо с по-малък дебиломер, второ с карта за друга степен,друга кубатура. Дефакто ако ламбди и всичко е наред, ще се наместят смесите,ама що мислиш, че те ще са като за 2,8 кубатура. По-добре сложи дебитомер и еку за 52Б28, по-дбре ще е от за Б20, всичко друго в същото, но и тоясименс смотан, не подлежи на чипове и све, утре ще решиш да туриш колектор, изпускатели, валове и ко праим със Сименса? Ние с Иво минахме по тоя път и са за Сименс нещем и да чуем, така, че повечето които казваха, че няма да стане, са имали впредвид, точно това.
Прав си колега-напълно съм съгласен Моята идея беше докато набавя цялата електроника да карам със старата, но с новият двигател... и тогава /преди да започнем интервенциите/ попитах дали е възможно да работи така, а някои от отговорите бяха подигравателни...
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
Първите два дена тестове- мисля че скоростната кутия си заминава-започна да вие и леко да трака като съм на свободна на място. Плюс това идва къса... Може линякой да ме ориентира каква кутия да сложа и има ли разлика между тази за 2.0 2.5 2.8.?
- DANGER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект
незнам ама на безваносов мотор бая зор ще стане работата .... най-малко требва новия маслен филтър и не съм сигурен дали в блока няма специални магистралки за ваноса
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани