стенд реглаж преден заден мост
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: стенд реглаж преден заден мост
absix написа:djordje написа:днеска си направих реглаж на купето след цели 5500 км.
/Off topic/
Ооооо, разработена вече Кога?
разработена е вече, да
какво кога? кога ще ме депресираш ли?
Re: стенд реглаж преден заден мост
Koliu написа:Колеги колата е на 12 000 км и никога не е правен реглаж, така че мисля да отидида тия дни.
В момента съм със зимните джанти 16", принципно е с 18" - има ли значение за реглажа - т.е. да чакам ли пролетта или до отивам сега.
по големите джанти леко отварят предните гуми.
така че или след всяка смяна на джанти - реглаж, или това да се има предвид като се прави реглажа.
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: стенд реглаж преден заден мост
Вчера посетих "Хеед 91" за реглаж на преден и заден мост. Посъветваха ме ,че след смяната от летни и зимни гуми е хубаво да се направи това. Стенда найстина е добър, цената за преден и заден мост е 48лв.
До тук обаче с добрите неща. През годините в каквито и гаражи и дупки да съм ходил за да си правя реглаж, първо проверяват налягането в гумите, след това проверяват ходовата част за разбити тампони болтове , втулки и тн.
Тук обаче това не се случи. Започнаха направо към регулирането на геометията. След завършване на процедурата останаха два параметра , които бяха извън нормите и след к, като попитах защо не са коригирани ми се отговори , че това бил незнам си кой наклон и това не било важно. Това беше наклона, който се регулира от към бомбетата на амортесьорите(но той "не е важен за сходимостта"). Аз изказвам моето мнение вие решавайте дали да си регулрате автомобилите там.
До тук обаче с добрите неща. През годините в каквито и гаражи и дупки да съм ходил за да си правя реглаж, първо проверяват налягането в гумите, след това проверяват ходовата част за разбити тампони болтове , втулки и тн.
Тук обаче това не се случи. Започнаха направо към регулирането на геометията. След завършване на процедурата останаха два параметра , които бяха извън нормите и след к, като попитах защо не са коригирани ми се отговори , че това бил незнам си кой наклон и това не било важно. Това беше наклона, който се регулира от към бомбетата на амортесьорите(но той "не е важен за сходимостта"). Аз изказвам моето мнение вие решавайте дали да си регулрате автомобилите там.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани