голям проблем/525i

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

голям проблем/525i

Мнение от marto-yo » 08 Авг 2005, 8:47

карам си аз вчера и нещеш ли ми светва лампата за маслото :shock: (масло има 100%)спирам гледам и констатирам че маслената помпа се е прецакала и не качва масло горе не видях какво друго ще да е проблема беше че бях на 20km.от вкъщи и може би там ми беше грешката че рискувах и тръгнах да се прирам на ход като се прибрах спирам и чувам че на ниските нещо е взела да цигърка и веднага я изгасих притеснява ме че е взела да стяга и незнам какво да правя :?: ако е взела да стяга а сменя помпата и сложа ново масло има ли шанс да мине без ос.ремонт :?: а ако не откаде да си намеря мас лена помпа и колко ли ще ми струва а и части за ремонта :help: :help: :help: :help: :bcry: обичам си колата искам да продалжа да карам BMW моля ви помогнете някак много ще сам ви благодарен :help:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 08 Авг 2005, 9:31

Не съм сигурен, но имам чуството че дори и да ти се размине ремонта, вече ще са прецакани уплътненията и съответно колата ще започне да ги гори масло да харчи повече и подобни. Пак ще може да се кара, но няма да е много приятно и няма да е за дълго.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Авг 2005, 22:39

Просто мотора е за двора, приготвяй се с парата и в сервиза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

айде бе хора

Мнение от marto-yo » 09 Авг 2005, 13:39

е хайде бе хора някой ще каже ли нещо саществено или само ще гледате :?: нали за това е този форум да си даваме съвети и да си бъдем от полза един на друг днес на един утре на друг:banghead: е ако пък никой неможе да ме посаветва ok!няма пр.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 09 Авг 2005, 14:26

Щом колата е '82, би трябвало да е с М30... а до колкото знам М30 и М10 се различават само по броя на цилиндрите... та в този ред на мисли, ако маслените помпи и на двата мотора са еднакви, мога да помогна веднага - мисля да имам две някъде на тавана :)
Само някой да даде експертно мнение дали са еднакви, че иначе ще стане много криво :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 11 Авг 2005, 4:29

viper написа:Щом колата е '82, би трябвало да е с М30... а до колкото знам М30 и М10 се различават само по броя на цилиндрите... та в този ред на мисли, ако маслените помпи и на двата мотора са еднакви, мога да помогна веднага - мисля да имам две някъде на тавана :)
Само някой да даде експертно мнение дали са еднакви, че иначе ще стане много криво :mhihi:



В предната си част са еднакви, но тази на М30 има едно удължение назад и мисля, че ако на М10кова помпа се сложи това удължение ще стане, но въпроса е в това, че ако колата е карана и прес това време не е имало смазване мотора не е за двора ами е за НАДИН.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 11 Авг 2005, 8:45

Ама мноо сте черногледи беееее :mhihi: Нека пробва симпатягата - нищо няма да му струва.... Е, ако не стане - Надин или основен ремонт ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 11 Авг 2005, 9:23

благодаря за комплимента но наистина някой хора са прекалено черногледи.да карах я малко при това положение без смазване и знам че направих голяма грешка :uups: но не е блокирала все още което ми дава няква надежда сега е отворена и горе е добре но не се знае долу как е :( дори и затова дето ми пратихте количката при "НАДИН"(предполагам че има нещо общо с неква морга)пак не ви го пожелавам не е приятен такъв вид проблем 8) 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

///

Мнение от paf40 » 11 Авг 2005, 20:11

Надин-леко за вторични
ако не си тормозил може и да ти се размине но знам ли всичко зависи тия 20 км как са карани и как е бил мотора но при всички положения с тия 20 км са равни на близо 100 000 тъи че смятаи какво си му причинил :bcry::bcry::bcry::bcry::bcry::bcry::bcry::bcry::bcry:
0889429419

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Авг 2005, 21:36

недейте рони сълзи той си е взел поука момчето ,ами давайте да му помогнем че ми е градски .. аз колата я видях ,може и да се размине с маслена помпа само ,мотора е :bowdown: М30 ,проскърцва на стартер но не е запекъл ,така че има надежда ..

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Авг 2005, 8:47

Пробвайте с промивно масло - по 2-3 спринцовки в цилиндър с извадени свещи въртите на стартер - би трябвало да отпусне :idea:
Но първо помпата, защото иначе лагерите на коляновия вал пият студена вода......

П.П. Забравих, да предупредя, че не трябва да стоите срещу отворите за свещите, когато въртите... е, ако не ви се къпе в масло де... ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

марто

Мнение от marto-yo » 12 Авг 2005, 14:57

абе viper и нали каза за некви помпи кво стана :?: няма ли да станат :?: кой ще се произнесе компетентно по въпроса :?: :?:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Авг 2005, 23:47

viper написа:Пробвайте с промивно масло - по 2-3 спринцовки в цилиндър с извадени свещи въртите на стартер - би трябвало да отпусне :idea:
Но първо помпата, защото иначе лагерите на коляновия вал пият студена вода......

П.П. Забравих, да предупредя, че не трябва да стоите срещу отворите за свещите, когато въртите... е, ако не ви се къпе в масло де... ;)

Колега когато караш кола без смазване проблем се получава не толкова при цилиндрите и сегментите а при лагерите и ако един мотор работи на тихи обороти 3 минути без смазване лека му пръст.

ПС ако още не си си оправил мотора имам цял и то 2.8 0887611991, 0885721222. А ако си от шумен мисли бързо щото във Вторник да е живот и здраве пътувам към морето

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 21 Авг 2005, 15:17

абе що ли тая случка много ми напомня е-21,м10б18 със сетеща лампа на маслото,20км до сервиза = после основния ремонт е под формата на флекс и 30т. преса ,а и една маслена помпа която ти предлагат:)
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 22 Авг 2005, 8:27

ПС ако още не си си оправил мотора имам цял и то 2.8 0887611991, 0885721222. А ако си от шумен мисли бързо щото във Вторник да е живот и здраве пътувам към морето :roll: още не са я отворили в сервиза и не знам какво ще излезе :confused: но я кажи нещо за тоя мотор 2.8
абе що ли тая случка много ми напомня е-21,м10б18 със сетеща лампа на маслото,20км до сервиза = после основния ремонт е под формата на флекс и 30т. преса ,а и една маслена помпа която ти предлагат
ти няма ли кво др.да говориш а :evil:

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook