Питане за Е30 324тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Питане за Е30 324тд

Мнение от vld » 10 Авг 2005, 17:29

Момчета здравейте от скоро чета форума и ми харесва.
Сега на въпроса какво по специално трябва да се прегледа на едно такова БМВ при евентуална покупка.
В смисул попаднах на една обява за такова комби за 3600лв но не су много запознат с анатомията на Е30, а като се има в предвит че до сега не сум имал мой дизел ви става ясно че лесно могат да ме преметнат.
Ще сум благодарен да ме просветлите малко!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 10 Авг 2005, 19:41

Ами не съм мноого конпетентен но ще опитам тати имаше 524тд същия мотор за е30 не сън на ясно много но погледни на главата правена ли е и си направи сметка на колко км е при тия мотори главата се обажда на около 2 00000 км тва много зависи от стила на каране виж също така турбото как работи питай колко гори по принцип не трябва да гори повече от 8/100км това е от мен надявам се че съм помогнал поне малко
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Авг 2005, 19:59

Мери коммпресия при студен мотор задължително ;)


Дилян Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 10 Авг 2005, 20:02

ей пишете си на ЛС че може и продавача да чете у тоя форум :mhihi: :mhihi:
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Авг 2005, 20:19

ОК може и на лс да ме светнете колко трябва да е компресията а как да разбера дали е правена главата тоест тя може да е направена добре и да не личи,ами турбото как да разбера че не е добре и тн.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 10 Авг 2005, 23:03

Заведи колата некъде да й направят грамотна диагностика и не слушай глупости за пукане на глави! Мойта е на 230 000 км и нема никакъв проблем с главата, стрелката за температурата не стига средата дори в големите жеги. Хубавото на този двигател е че можеш да му дръпнеш един чип тунинг, а после да му сложиш и едно интеркулерче и да я откараш на над 150 коня (от 115 оригинално). Па нека ти е зле! Харчи: извънградско 8-ца, градско 10-ка, твърдо. Ама то на мене ми е по-тежък и десния крак, а турбото знаеш ли как хубаво дърпа! Сипвай си и хубаво масло и антифриз, купи и за хидравликата декстрон 3-ка, и караш!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 11 Авг 2005, 0:12

бе пич колата си е супер бре
нее праено ни турбо ни глава
зимата на минус 20 градуса си пали както и сега
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Авг 2005, 10:04

niko_first написа:бе пич колата си е супер бре
нее праено ни турбо ни глава
зимата на минус 20 градуса си пали както и сега


Като ти погледнах профила и зацепих че май ти си продавача

Но интересно защо не си пуснал обява и тук във форума :roll:
иначе трябва да е ебати случайността щото като звъннах на телефона и продавача ми вика ми аз съм от нови искър идвай да я гледаш!
Наистина ше дойда да я погледна.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook