От демпферен маховик към нормален при 320д ...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Face » 18 Дек 2009, 1:04

kasabov написа:е става ли , предполагам не ама все пак?

Не на 136кс. е по малък.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от ivo098 » 18 Дек 2009, 3:17

На Голф 4 1.8Т (оригинално с демпферен маховик) карах половин година с обикновен маховик и разлика нямаше абсолютна никаква, освен че смяната на съединител пада от 1200 лв на 300-400 лв. Предполагам и при Е46 не е по-различно.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Face » 18 Дек 2009, 3:33

ivo098 написа:На Голф 4 1.8Т (оригинално с демпферен маховик) карах половин година с обикновен маховик и разлика нямаше абсолютна никаква, освен че смяната на съединител пада от 1200 лв на 300-400 лв. Предполагам и при Е46 не е по-различно.

За моя мотор няма все още такава опция,иначе бих се възползвал повярвай ми :smoke:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от jivko2828 » 07 Яну 2010, 17:48

Face написа:
ivo098 написа:На Голф 4 1.8Т (оригинално с демпферен маховик) карах половин година с обикновен маховик и разлика нямаше абсолютна никаква, освен че смяната на съединител пада от 1200 лв на 300-400 лв. Предполагам и при Е46 не е по-различно.

За моя мотор няма все още такава опция,иначе бих се възползвал повярвай ми :smoke:

Колега има обикновен маховик за 320d. :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Face » 07 Яну 2010, 23:55

За твоето да,ама за моето тц :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от jivko2828 » 09 Яну 2010, 13:03

Face написа:За твоето да,ама за моето тц :winky:

Какви са ти симптомите на заминал маховик, понеже на мен заради вибрации в купето на празен ход, ми казват, че е възможно да е маховик. Тампоните на двигателя са сменени.
10х! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Face » 09 Яну 2010, 13:23

При зацепване на 1-ва предавка яко тресе.Но откакто съм с нов съединител зацепва ок.
А най големият симптом е,като го свалиш да има голям ход.Аз ще покарам така още малко докато посъбера парички за нов,че покрай празниците само маховик ми липсваше да купувам,пък и дядо коледа не се сети да ми донесе :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от jivko2828 » 09 Яну 2010, 14:44

Face написа:При зацепване на 1-ва предавка яко тресе.Но откакто съм с нов съединител зацепва ок.
А най големият симптом е,като го свалиш да има голям ход.Аз ще покарам така още малко докато посъбера парички за нов,че покрай празниците само маховик ми липсваше да купувам,пък и дядо коледа не се сети да ми донесе :D

Тоя дядо коледа за нищо не става. :mhihi:
Значи при мен не е това, понеже нямам таквиа симптоми. Мерси коелга. :yes:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Dimitroff » 03 Фев 2010, 16:52

И при мен тресе.
И на първа и на втора, когато отпускам мнооого бавно и плавно.
Прави го само при загрял мотор.
Сутрин когато е студена няма никакви вибраций...отивам до офиса, после излизам, набивам се в някое задръстване и се започва...първа - тресе, втора...претриса...и дай пак на ново.

Смятам, че е съединител...в един сервиз преди да са го свалили вече дадоха диагноза - маховик.

Интересно ми е какви са симптомите при съединител и отделно маховик?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Zagy » 03 Фев 2010, 17:56

Съединителя можеш да го тестваш по следния начин - дърпаш ръчната, вкарваш 3та и опитваш да потеглиш. Ако не можеш и мотора глъхне или дори угасва - съединителя е здрав.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от jivko2828 » 04 Фев 2010, 0:03

Dimitroff написа:И при мен тресе.
И на първа и на втора, когато отпускам мнооого бавно и плавно.
Прави го само при загрял мотор.
Сутрин когато е студена няма никакви вибраций...отивам до офиса, после излизам, набивам се в някое задръстване и се започва...първа - тресе, втора...претриса...и дай пак на ново.

Смятам, че е съединител...в един сервиз преди да са го свалили вече дадоха диагноза - маховик.

Интересно ми е какви са симптомите при съединител и отделно маховик?

Колега,
ще се видим да сравним, че моя проблем с тресенето още е неидентифициран.
То не е турбо, ГНП, дюзи, маховик, е**си дизела. :evil:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Dimitroff » 04 Фев 2010, 9:55

Zagy написа:Съединителя можеш да го тестваш по следния начин - дърпаш ръчната, вкарваш 3та и опитваш да потеглиш. Ако не можеш и мотора глъхне или дори угасва - съединителя е здрав.


Мдам...а ако е за смяна какво трябва да прави ?

jivko2828 написа:
Dimitroff написа:...

Колега,
ще се видим да сравним, че моя проблем с тресенето още е неидентифициран.
То не е турбо, ГНП, дюзи, маховик, е**си дизела. :evil:


Ми... да се видим.
От къде си колега? Дай на ЛС, да не разводняваме темата много.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Zagy » 04 Фев 2010, 10:38

Dimitroff написа:Мдам...а ако е за смяна какво трябва да прави ?

Ще се вдигат оборотите на мотора, въпреки, че си на ръчна и колата е неподвижна - ще го усетиш как приплъзва. Ако веднага угасне - съединителя е наред.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от Face » 04 Фев 2010, 11:32

Интересно,че при мен до последно държеше.Тествал съм го на големи предавки,но не приплъзваше.Като го свалиха в сервиза и видяха на какво дередже е,ме питаха дали не е буксувал,но уви :dunno: .Иначе яко тресеше на 1-ва,но след смяната е ок.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: От демпферен маховик към нормален при 320д ...

Мнение от gugichamp » 04 Мар 2010, 13:16

В крайна сметка какъв е извода?Сменяш съединител,и ако продължава да тресе си за маховик...
Колко струва демпферния и колко струва обикновения?
Някой има ли идея горе долу как се движат цените,и ако може да конкретизира
информацията за "печките" 136;150 и т.н,както и за бензинките.
Смятам,че ще е полезно за всички,тъй като рано или късно всеки на там отива :driving:
от свинята лебед не става...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook