Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Dimitroff написа:Oleg-16V написа:Dimitroff написа:Люти на очите и смърди на развалени яйца = катализатор.
Филтъра на картерните газове го сменяй да не плачеш после за турбото, колега...
и без катализатор пуши пробвано
само на студен двигател
![]()
Пуши ама не смърди на "пролуг" и не люти на очите..
П.с. Зимата и бензинките пушат бЕло! (конденза си е конденз!)
все ми се струва,че това се получава от повечко нафта при студен старт
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Що не си карате колите, ами седите с носове в ауспуха?
Всичко си е ок, просто нова ако беше, щеше да се обира всичко от катализатора. Най-гадните отлагания са точно като запалиш за пръв път. Толкова! Не се занимавайте с глупости. На мене също ми пуши като откачена в началото и забелязвам, че на всички около мен също по светофарите като тръгвам.
Колкото до оборотите - все по трудно се срещат бмв-та със стабилни обороти.
Всичко си е ок, просто нова ако беше, щеше да се обира всичко от катализатора. Най-гадните отлагания са точно като запалиш за пръв път. Толкова! Не се занимавайте с глупости. На мене също ми пуши като откачена в началото и забелязвам, че на всички около мен също по светофарите като тръгвам.
Колкото до оборотите - все по трудно се срещат бмв-та със стабилни обороти.

- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
slitter написа:Що не си карате колите, ами седите с носове в ауспуха?
Всичко си е ок, просто нова ако беше, щеше да се обира всичко от катализатора. Най-гадните отлагания са точно като запалиш за пръв път. Толкова! Не се занимавайте с глупости. На мене също ми пуши като откачена в началото и забелязвам, че на всички около мен също по светофарите като тръгвам.
Колкото до оборотите - все по трудно се срещат бмв-та със стабилни обороти.
колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така
Kолега, срамно би било да е 2008-2009г. колата, 3-5-6-7 серия и да пуши, макар че и тогава не виждам смисъл човек да го е срам. Е46 е модел на 12 години вече и със всеки изминал ден се отдалечава от съвременността. Сутринта една А8ца беше спряла пред кооперацията, в която живея и пушеше като откачена (Говоря за най-новата). Не ми се вярва нещо да и е здал багажа двигателя. Според мен много се вглеждате...
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
slitter написа:колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така
Kолега, срамно би било да е 2008-2009г. колата, 3-5-6-7 серия и да пуши, макар че и тогава не виждам смисъл човек да го е срам. Е46 е модел на 12 години вече и със всеки изминал ден се отдалечава от съвременността. Сутринта една А8ца беше спряла пред кооперацията, в която живея и пушеше като откачена (Говоря за най-новата). Не ми се вярва нещо да и е здал багажа двигателя. Според мен много се вглеждате...
колега сивото изпушване е на масло и това е технически проблем,който може да бъде решен
естествено,че ще се вглеждам марката БМВ е еталон в автомобилостроенето и всеки уважаващ бмв-то си няма да го остави да продължи да пуши,а ще търси начин да реши този гаден проблем
това не е някоя стара таратайка на която да ни те дреме дали ще прави сиви облаци или не..............
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Oleg-16V написа:slitter написа:колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така
Kолега, срамно би било да е 2008-2009г. колата, 3-5-6-7 серия и да пуши, макар че и тогава не виждам смисъл човек да го е срам. Е46 е модел на 12 години вече и със всеки изминал ден се отдалечава от съвременността. Сутринта една А8ца беше спряла пред кооперацията, в която живея и пушеше като откачена (Говоря за най-новата). Не ми се вярва нещо да и е здал багажа двигателя. Според мен много се вглеждате...
колега сивото изпушване е на масло и това е технически проблем,който може да бъде решен
естествено,че ще се вглеждам марката БМВ е еталон в автомобилостроенето и всеки уважаващ бмв-то си няма да го остави да продължи да пуши,а ще търси начин да реши този гаден проблем
това не е някоя стара таратайка на която да ни те дреме дали ще прави сиви облаци или не..............
колега,маслата и антифризите са си на мястото за радост!!!!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Това май са ви първите дизели, та се шашкате така
На студено бензина започва да изкара бял пушек/пара след като позагрее, а дизела преди да загрее. Няма им нищо на колите, просто особености на изгорелите газове. Загледайте се около вас по светофарите като е студено и ще видите, че с всички коли е така. Но ако имате излишни пари, в сервизите няма да ви върнат.

Never mistake motion for action...
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Leon написа:Това май са ви първите дизели, та се шашкате такаНа студено бензина започва да изкара бял пушек/пара след като позагрее, а дизела преди да загрее. Няма им нищо на колите, просто особености на изгорелите газове. Загледайте се около вас по светофарите като е студено и ще видите, че с всички коли е така. Но ако имате излишни пари, в сервизите няма да ви върнат.
при 330д този проблем го няма........ иначе по-принцип си прав за всичко

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
карам чисто нов дизел от друга марка ,сутрин не пуши и не мисля че е нормално да пуши бяло
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Колега, чисто новият ти автомобил от друга марка сутрин при -15 пак ли не пуши? Щото аз такъв не съм виждал... Говориме за студено време, а не за хладно.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
не съм забелязал някога да пропуши
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Днес една дизелова С класа...нова новеничка какви бели кълбета вадеше...интересното е, че не като запали, а минута-две след това.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Dimitroff написа:Днес една дизелова С класа...нова новеничка какви бели кълбета вадеше...интересното е, че не като запали, а минута-две след това.
Ами точно - като се загрее и последното гърне и започва изпарението на кондензиралата вътре вода.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
pazokolarov написа:Dimitroff написа:Днес една дизелова С класа...нова новеничка какви бели кълбета вадеше...интересното е, че не като запали, а минута-две след това.
Ами точно - като се загрее и последното гърне и започва изпарението на кондензиралата вътре вода.
моя дизел при -10 градуса само в началото изпушва обаче на нафта и не е такъв бял дима и веднага изчезва след 2-рата секунда нямам катализатори и затапен правилно егр клапан,а докато бмв-то трябваше да го чакам да загрее за да спре белите изпушвания то беше комън рейл 150 коня и вероятно на милион километри
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
За мен не е нормално при каквато и да е температура да ви играят оборотите.
А относно за белия дим нормално е при под 0 да има лек прозрачен бял дим но за не повече от 3-4мин.
Препоръчвам почистване на колекторите, интеркулера, запушване на АГР клапата и да се ползва само БМВ масло.
А относно за белия дим нормално е при под 0 да има лек прозрачен бял дим но за не повече от 3-4мин.
Препоръчвам почистване на колекторите, интеркулера, запушване на АГР клапата и да се ползва само БМВ масло.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани