Спортен филтер за дизел?!!?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от pazokolarov » 08 Яну 2010, 11:21

За количеството въздух вече стана ясно, че при КиН филтъра е по-голямо. Приехме го като положителна характеристика.
Някой попадна ли на сравнителна информация за големината на частиците, които филтрират двата филтъра?
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от Oleg-16V » 08 Яну 2010, 21:52

Е.Димитров написа:И аз се бях хвърлил на спортен панелен филтър, но..замислих се,че то ако си сменяваш филтъра на 10к километра,пак си диша свободно колата,истината е наистина че на дизела му трябва много въздух...за сега си карам само със сток филтри,просто тази кола ми евридейка ,ако исках подобни интервенции,щях да сложа и чип,което допълнително износва мотора,моят съвет е,ако слагаш чип,някакви други неща,ми добре е да сложиш и спортен филтър,но ако всичко ти е сток,не виждам причина да си меткаш спортен филтър,мое мнение е (лично мое мнение ) че вместо подобни филтри е добре да се инвестира в добро масло и добавки за гориво,поне моята така я подържам и за сега (да чукна на дърво) 30к километра няма кой-знае какви грижи
Поздрави

другото,което останових и,че при сток коли дори с чип тунинг това предимство с повечето въздух не е кой знае какъв плюс понеже ги имам двата филтъра и си правя тестове и при ускорение по леко изкачване с хартиения филтър оборотите от 1500 до 2800 и от 3500-5500оборота по-бързо ги пълни има едно предимство на спортния филтър и то е в диапазона между 2500-3500 оборота заради повечето въздух,но какво от това като във високите обороти се получава някакво закъснение вероятно от прекалено многото въздух,но общо взето се убедих,че по-висока мощносто не се постига както и по-добро ускорение и също така разхода на нафта е по-висок,както и това че с панелния спортен филтър мърсотийте влизат в двигатела и не след дълго мотора бие таван на своя живот....
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от LUCIFER'S » 09 Яну 2010, 20:10

Oleg-16V написа: понеже ги имам двата филтъра и си правя тестове и при ускорение по леко изкачване с хартиения филтър оборотите от 1500 до 2800


:yes: това и аз съм го разбрал със спортния това леко изчакване при мен го няма и си тръгва злобно от ниските...
Oleg-16V написа: има едно предимство на спортния филтър и то е в диапазона между 2500-3500 оборота заради повечето въздух...


а между 2500-3500 3 литровия комон рейл направо кърти асвалт и за това ми харесва със спортния, а и аз от 3500 нагоре няма смисъл да я дъня...за по високия разход на гориво няма да коментирам, защото това е показател, за повишаване на мощност в тоя диапазон от обороти , като в по-високите намалява обаче ограничена от ЕСМа...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от Next » 10 Яну 2010, 2:25

TED написа:За високопропусклив филтър не го мисли, двигателя буквално е такава мелница че и врабчета може да мели :D, а и K&N филтъра хич не прозрачен. Предполагам и че дава все пак някое конче в добавка на високи обороти, когато двигателя смуче най-много въздух.

:yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 13.10.2009
Местоположение: Чирпан / Синеморец
Пол: Мъж
Кара: квоту има
Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от c7aH4eB » 10 Яну 2010, 3:41

Zagy написа:
pazokolarov написа:От десетките безмислени постове в тази тема, единствената полезна иформация е, че:
използването на такъв филтЕр в дизелов двигател е нецелсъобразно поради пагубното му влияние върху дебитомера.

Пък кво толокоз забавно намирате в пърдящи и ревящи ауспуси, не мога да разбера :dunno: Аз лично предпочитам стоковия звук на каквато и да е нормална генерация и с нетърпение чакам да влязат в сила и да се прилагат ефективно рестриктивните норми на европейските норми за шумово замърсяване и в България.

Недей да генерализираш толкова :smoke: - има хора, които се кефят точно на ревящи кюнци :mhihi:
Това си е личен избор на всеки собственик. А относто еврорестрикциите за шума - и аз това го чакам от доста време, ама....

Кога хубаво си реве ауспуха е добре, защото в моя град съм наблюдавал всякви буклуци които немое се изреве като хората ми са дере като некое болно куче :D :D
Баща ми и той вика така кво толкоз пък да гърми ала бала, но като се качи в БМВ на нашия съфорумец и мой братовчед binev_out и съвсем друго каза :D
Абе да питам аз на дизелова кола ако се сложи гърне от рода на ремус, isotta, тез ревящите има ли някакъв проблем смисъл в звученето и въобще? :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от RadioDJ » 10 Яну 2010, 13:33

Луцифер, ти колега продължаваш с небивалиците*- сега за по-висок разход на гориво със спортен филтър - това е абсурд. По принцип по-висок разход на гориво има всяка кола със зацапан/замърсен филтър - без значение дали е спортен или напълно обикновен. Нямаше да пиша повече, ама виждам че повечето лаици във форума взаимно се нахъсват за спортен филтър. Разберете, че един двигател ако си повишаваше мощността само със смяна на хартиен с памучен филтър БМВ нямаше да предлага автомобилите си с хартиени, а с паумчни. Мислите ли, че при многомилионно производство на филтри би имало разлика в цената дали е от филтърна хартия или от обикновена памучна вата. Ако толкова някои иска 1-2 конски сили отгоре, най добре да кара без филтър вообще - ефекта е като от К&Н, ама се постига безплатно :kuku:

*Казах ти - иди някаде на Дино стенд и виж дали има ефект от спортен филтър. Аз съм сигурен че ефекта е 0 - Зеро, както каза Нешка Робева миналата година.
Forced induction means torque,
torque means fun.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от xts » 10 Яну 2010, 14:26

Накратко повече прах за малко по-добро развъртане. Всеки сам си решава, не искам да споря по въпроса.
Само ще дам още няколко връзки към дино тестове, може да са интересни за някои:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=132028
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=19004
Тестовете са на бензинови двигатели. При дизела максималния въртящ момент се постига на по-ниски обороти и ще е любопитно да се види там как се отразява, но още не намирам примерни графики.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от ivan83 » 10 Яну 2010, 17:37

Е това за първи път го чувам, че спортния филтър пропускал повече боклук и скапвал двигатела :kuku: , ма що да не, той за това е толкова по скъп, защото е по лош :mhihi:
:smoke:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от Oleg-16V » 11 Яну 2010, 3:13

ivan83 написа:Е това за първи път го чувам, че спортния филтър пропускал повече боклук и скапвал двигатела :kuku: , ма що да не, той за това е толкова по скъп, защото е по лош :mhihi:
:smoke:

ами и аз ще ти го кажа същото,така че вече за втори път го чуваш
погледнете добре графиката ясно се вижда точно това което казвах в миналите теми,че високите обороти не са по-добри със спортен филтър за сток кола....
Stock vs K&N (K&N is dotted line)
Изображение
така че ще си карам с хартиения филтър никаква логика няма да слагам спортен филтър
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от Dimitroff » 11 Яну 2010, 8:31

Дай някоя дизелова графика...щото при нас с печките ефекта се усеща само в ниските, не във високите!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от Oleg-16V » 11 Яну 2010, 16:14

Dimitroff написа:Дай някоя дизелова графика...щото при нас с печките ефекта се усеща само в ниските, не във високите!

просто трябва да е ясно,че заблудата от тези филтри е пълна оказва се,че уж по-добре ти върви колата,а всъщност въобще не е така дизелова графика ще кача скоро само да покажа резила който се получава с тези филтри
карайте си с оригинален хартиен филтър и си свиркайте проблеми няма да имате никакви :yes: :driving:
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от LUCIFER'S » 11 Яну 2010, 19:56

Ако не бяха добри спортните филтри едва ли щяха да ги ползват по всички спортни тунинг автомобили... :mhihi: :mhihi: :mhihi: следя темата и се смея как някой си Ганьо решава, че не стават тези филтри за нищо... смешни сте осъзнавате ли го. Ако не усещате никаква разлика, имате проблем с дебитомер!
Последна промяна LUCIFER'S на 11 Яну 2010, 20:08, променена общо 1 път
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от ivan83 » 11 Яну 2010, 20:06

LUCIFER'S написа:Ако не бяха добри спортните филтри едва ли щяха да ги ползват по всички спортни тунинг автомобили... :mhihi: :mhihi: :mhihi: следя темата и се смея как някой си Ганьо решава, че не стават тези филтри за нищо... смешни сте осъзнавате ли го. Ако не усещате никаква разлика, имате проблем с дебитомер :mhihi:

Моного точно казано :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 12.07.2009
Кара: Е60 530д

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от chepila » 11 Яну 2010, 21:10

Последно,пропуска ли боклуци спортния филтар?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Спортен филтер за дизел?!!?

Мнение от Oleg-16V » 11 Яну 2010, 21:14

chepila написа:Последно,пропуска ли боклуци спортния филтар?

да пропуска и не след дълго мотора почва да харчи масло....доказано вече съм свидетел на такива случай при коли,които са изминали над 40000км пробег с такъв филтър и които собствениците им се отърваха от тах с бърза продажба на загуба
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook