E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от ivan. » 07 Яну 2010, 17:23

veskoignatov71 написа:Е това се доближава до темата.Иначе си прав че пофилософствах доста,но не да казвам че много ми е ясно,а какво е по темата и какво не :winky:
само ти и автора май не искате да вниквате в темата............дотук от мен в тая тема.
Поздрави
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: по цял ден Volvo FH12
Мечтае да кара: кола да върви с вода

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от veskoignatov71 » 07 Яну 2010, 18:33

ivan. написа:
veskoignatov71 написа:Е това се доближава до темата.Иначе си прав че пофилософствах доста,но не да казвам че много ми е ясно,а какво е по темата и какво не :winky:
само ти и автора май не искате да вниквате в темата............дотук от мен в тая тема.
Поздрави

Просто аз и автора когото не познавам знаем точно проблема,но не можем да го разрешим,и знаем че дотук мненията не бяха особено в помощ.Не казвай до тук,ами давай нататък,като изключиш подгрев и време за него,помпа в резервоара и цедка,да взима въздух от някъде също.Възможно ли е да е проблема само в плочката,след като колата върви,пали и не прекъсва през другото време.Пали от раз демек и топла и студена.Поясни малко още от предния си пост моля
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от predel » 07 Яну 2010, 23:30

Господин veskoignatov71, Иван повече няма да ти обяснява, а аз искам да те наема на работа. Давам ти около 1500 евро заплата, но искам да стоиш при мен и да поставяш диагнози на проблемите в колите за които ме питат по телефона.... Казвам ти БЕЗЦЕНЕН си като кадър. Вчера 4 души монтьори и 2-ма иженери се чудехме за една кола къде и е проблема, а ти предполагам ще успееш само от описанието да кажеш какъв е. (цитирам те: "Просто аз и автора когото не познавам знаем точно проблема,но не можем да го разрешим...")!!! Та след като тук във форума показваш такива знания искам да те взема на работа, моля да се обадиш. За отстраняването на проблемите имам кой да се погрижи, от теб ще искам само диагнози, и по възможност по телефона или e-mail. Обещавам да те направя богат.
А сега по темата за призраците (признаците) и тяхното решаване, както и за "диагнозите" им:
- На Vlados колата (ТДС) мени обороти на ниски - диагноза ПЛОЧКА НА ПОМПА. Решение ПОЧИСТВАНЕ И СМАЗВАНЕ С МАСЛО В ГОРИВОТО... проблем няма вече.
- Моята кола (ТДС) мени обороти в ниски - диагноза ПЛОЧКА НА ПОМПАТА. Решение подмяна на счупена вилка на обтегача на аксесоарния ремък, който обтегач заяжда и не си върши работата..... проблеми вече няма.
- Кола на клиент (Е34 2,4 ТД) Прекъсва, просветва сигнала за "умната дюза" - диагноза УМНА ДЮЗА ИЗГОРЯЛА... Решение - измиване с кореселин на ЕКУ-то и припояване на някои "съмнителни" спойки...... проблем вече няма
- Кола на клиент (ТДС) свети "умна дюза" при всеки по-продължителен опит за запалване - диагноза УМНА ДЮЗА ИЗГОРЯЛА. Решение - подмяна на помпа в резервоара и нещата са О'к не свети и пали когато трябва...


Мога да изредя поне още 100 случая в които дианозата и реалността са доста различни.
С пожелание за запазване на хъса за "битка" :)
П.П. при интерес за работата - телефона ми го има в указателя...

П.П.П. А за момчето с проблемите, нека направи каквото му писах и все ще изкочи пиленцето от някое от тези места... а тези манипулации с изключение на "наклона" могат да се направят саморъчно и без влагане на средства...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: по цял ден Volvo FH12
Мечтае да кара: кола да върви с вода

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от veskoignatov71 » 08 Яну 2010, 1:47

predel написа:Господин veskoignatov71, Иван повече няма да ти обяснява, а аз искам да те наема на работа. Давам ти около 1500 евро заплата, но искам да стоиш при мен и да поставяш диагнози на проблемите в колите за които ме питат по телефона.... Казвам ти БЕЗЦЕНЕН си като кадър. Вчера 4 души монтьори и 2-ма иженери се чудехме за една кола къде и е проблема, а ти предполагам ще успееш само от описанието да кажеш какъв е. (цитирам те: "Просто аз и автора когото не познавам знаем точно проблема,но не можем да го разрешим...")!!! Та след като тук във форума показваш такива знания искам да те взема на работа, моля да се обадиш. За отстраняването на проблемите имам кой да се погрижи, от теб ще искам само диагнози, и по възможност по телефона или e-mail. Обещавам да те направя богат.
А сега по темата за призраците (признаците) и тяхното решаване, както и за "диагнозите" им:
- На Vlados колата (ТДС) мени обороти на ниски - диагноза ПЛОЧКА НА ПОМПА. Решение ПОЧИСТВАНЕ И СМАЗВАНЕ С МАСЛО В ГОРИВОТО... проблем няма вече.
- Моята кола (ТДС) мени обороти в ниски - диагноза ПЛОЧКА НА ПОМПАТА. Решение подмяна на счупена вилка на обтегача на аксесоарния ремък, който обтегач заяжда и не си върши работата..... проблеми вече няма.
- Кола на клиент (Е34 2,4 ТД) Прекъсва, просветва сигнала за "умната дюза" - диагноза УМНА ДЮЗА ИЗГОРЯЛА... Решение - измиване с кореселин на ЕКУ-то и припояване на някои "съмнителни" спойки...... проблем вече няма
- Кола на клиент (ТДС) свети "умна дюза" при всеки по-продължителен опит за запалване - диагноза УМНА ДЮЗА ИЗГОРЯЛА. Решение - подмяна на помпа в резервоара и нещата са О'к не свети и пали когато трябва...


Мога да изредя поне още 100 случая в които дианозата и реалността са доста различни.
С пожелание за запазване на хъса за "битка" :)
П.П. при интерес за работата - телефона ми го има в указателя...

П.П.П. А за момчето с проблемите, нека направи каквото му писах и все ще изкочи пиленцето от някое от тези места... а тези манипулации с изключение на "наклона" могат да се направят саморъчно и без влагане на средства...

Толкова ли не стана ясно,че и аз съм имал същия проблем,а не че съм го диагностирал тук,и знания пък хич не съм показвал (то пък може ли и да се вреди някой наистина знаещ)За работа..... незнам как работниците издържат на началник с такова дар слово.Дето се вика; "Хубаво говори ама нищо не каза".Момчето с проблемите и да направи каквото си му писал пак няма да му изкочи "пиленцето"по простата причина че тия манипулации аз ги бях направил тогава и нищо.На мен ми стана ясно че е от помпата,защото като я смених се оправиха нещата,ама на коя част от помпата така и не ми стана ясно,абее...здраве да е,за разлика от много хора тук в този форум аз не се занимавам пряко със сервизна,търговска или някаква дейност "печалбарска"свързана с БМВ :yes: Поздрави на всички
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от ivan. » 08 Яну 2010, 3:48

veskoignatov71 написа:
predel написа:Господин veskoignatov71, Иван повече няма да ти обяснява, а аз искам да те наема на работа. Давам ти около 1500 евро заплата, но искам да стоиш при мен и да поставяш диагнози на проблемите в колите за които ме питат по телефона.... Казвам ти БЕЗЦЕНЕН си като кадър. Вчера 4 души монтьори и 2-ма иженери се чудехме за една кола къде и е проблема, а ти предполагам ще успееш само от описанието да кажеш какъв е. (цитирам те: "Просто аз и автора когото не познавам знаем точно проблема,но не можем да го разрешим...")!!! Та след като тук във форума показваш такива знания искам да те взема на работа, моля да се обадиш. За отстраняването на проблемите имам кой да се погрижи, от теб ще искам само диагнози, и по възможност по телефона или e-mail. Обещавам да те направя богат.
А сега по темата за призраците (признаците) и тяхното решаване, както и за "диагнозите" им:
- На Vlados колата (ТДС) мени обороти на ниски - диагноза ПЛОЧКА НА ПОМПА. Решение ПОЧИСТВАНЕ И СМАЗВАНЕ С МАСЛО В ГОРИВОТО... проблем няма вече.
- Моята кола (ТДС) мени обороти в ниски - диагноза ПЛОЧКА НА ПОМПАТА. Решение подмяна на счупена вилка на обтегача на аксесоарния ремък, който обтегач заяжда и не си върши работата..... проблеми вече няма.
- Кола на клиент (Е34 2,4 ТД) Прекъсва, просветва сигнала за "умната дюза" - диагноза УМНА ДЮЗА ИЗГОРЯЛА... Решение - измиване с кореселин на ЕКУ-то и припояване на някои "съмнителни" спойки...... проблем вече няма
- Кола на клиент (ТДС) свети "умна дюза" при всеки по-продължителен опит за запалване - диагноза УМНА ДЮЗА ИЗГОРЯЛА. Решение - подмяна на помпа в резервоара и нещата са О'к не свети и пали когато трябва...


Мога да изредя поне още 100 случая в които дианозата и реалността са доста различни.
С пожелание за запазване на хъса за "битка" :)
П.П. при интерес за работата - телефона ми го има в указателя...

П.П.П. А за момчето с проблемите, нека направи каквото му писах и все ще изкочи пиленцето от някое от тези места... а тези манипулации с изключение на "наклона" могат да се направят саморъчно и без влагане на средства...

Толкова ли не стана ясно,че и аз съм имал същия проблем,а не че съм го диагностирал тук,и знания пък хич не съм показвал (то пък може ли и да се вреди някой наистина знаещ)За работа..... незнам как работниците издържат на началник с такова дар слово.Дето се вика; "Хубаво говори ама нищо не каза".Момчето с проблемите и да направи каквото си му писал пак няма да му изкочи "пиленцето"по простата причина че тия манипулации аз ги бях направил тогава и нищо.На мен ми стана ясно че е от помпата,защото като я смених се оправиха нещата,ама на коя част от помпата така и не ми стана ясно,абее...здраве да е,за разлика от много хора тук в този форум аз не се занимавам пряко със сервизна,търговска или някаква дейност "печалбарска"свързана с БМВ :yes: Поздрави на всички

''ДА ДА добре да''
Последна промяна ivan. на 08 Яну 2010, 11:28, променена общо 1 път
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от predel » 08 Яну 2010, 10:23

Господин veskoignatov71, проблемът Ви е МОЖЕ БИ същият, но не е сигурно, а само външните му проявления са същите. Температура може да имаш и от грип и от бактериална инфекция, но причинителите не са едни и същи и лечението е коренно различно за двете болести ....

И последно в тази тема от мен - много лично приемате нещата господин veskoignatov71 и ми се струва, че сте от тези хора, които "чуват" само това, което им е в главата, всичко друго игнорират... Колегата с проблема каза: "аз знам, че имам проблеми с помпата, но досега ПАЛЕХ БЕЗ ПРОБЛЕМИ.... а сега не мога да запаля.... след като паднаха температурите" та нещата май някой не ги чете до край!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от Zubcho » 08 Яну 2010, 10:43

Смятам много се превъзбуждате вече. Оставете човека да ходи на скъпи диагностики и да си блъска главата и толкова. Нашите дизели нали палят на -15?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.08.2008

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от panadol » 08 Яну 2010, 10:48

Ще помоля колегите veskoignatov71, ivan. и predel да кажат на колко оборота им работи колата, до като е студена, дали върви повече студена, отколкото загрее и след като ми отговорите на въпросите ще ви кажа къде е проблема, за да спрете да се карате и наистина да ви докажа, че не сте били прави за повечето работи :!:
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от Zubcho » 08 Яну 2010, 10:58

Е те хвърлят боб и се опитват според симптомите да ти посочат проблема. Дали е бил той не е ясно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от predel » 08 Яну 2010, 11:26

Обороти - при студен ДВГ - около 1000, при загрял - около 700
При студена кола - не е така пъргава, както при нормално загрял ДВГ, то ако ти се вкарва в "Лютеницата" не е невъзможно. ( аз лично на незагряла кола повече от 2000 оборота не "сипвам").
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.08.2008

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от panadol » 08 Яну 2010, 16:51

predel написа:Обороти - при студен ДВГ - около 1000, при загрял - около 700
При студена кола - не е така пъргава, както при нормално загрял ДВГ, то ако ти се вкарва в "Лютеницата" не е невъзможно. ( аз лично на незагряла кола повече от 2000 оборота не "сипвам").


Вчера се загледах щом запалих колата и познайте: На студен мотор оборотите бяха около 600, абе толкова, колкото и когато загрее колата. Замислих се как е възможно ??? Сетих се за датчика на електрониката, за който говорехте. Замислих се ако все пак този датчик не работи защо миналата година колата ми палеше в студовете... Изведнъж ми просветна, ами да ! :idea: Миналата година е палела, защото бях бутал електрониката и просто е пускала повече нафта и си е палела безпроблемно. Пролетта миналата година обаче ми протече една гарнитура на помпата и след като ми я смениха са ми върнали електрониката по заводски. От тогава т.е. има по-малък приток на гориво. А много време се чудех защо колата студена не иска да ми върви нормално.... Оказва се просто бедна смес, заради липсата на допълнителен приток на гориво студена колата не върви добре.

Мисля, че това е най-логичното обяснение до тук. Ще бутна електрониката сега събота и неделя и ще се моля за минусови температури, за да видя дали има разлика. Все пак колегата veskoignatov71 може да се окаже прав за "смокача". Не искам да твърдя че е така, преди да съм пробвал, но всичко отива натам.... Просто всичко си се застъпва. Свещите подгряват, колата пали, но веднага гасне заради бедната смес. После както казах въртя, въртя, давам газ, до като сместа не се обогати достатъчно, за да запали. Загрее ли няма проблеми с паленето, защото сместа си е в нормите :!: :!: :!:
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от BMario » 08 Яну 2010, 20:46

Абе аз ти писах,ама ти не вярваш-и аз миналата година "бутах",ама сега си смених помпата и сега няма проблем :paranoid:
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от Пресиян Василев » 08 Яну 2010, 22:07

Кво направихте вие в тая тема ? Що за караници и дрязги.То ясно че автора не дава къдьрно инфо и си е решил кое как е ,без да се сьобразява с др.отговори а вьпреки това пита и настоява.
Аз нямам какво да помогна повече и не пиша,ама що стигате до лични конфликти не ми е ясно
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 26.07.2007
Местоположение: Габрово

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от kita » 08 Яну 2010, 22:14

presko79 написа:Кво направихте вие в тая тема ? Що за караници и дрязги.То ясно че автора не дава къдьрно инфо и си е решил кое как е ,без да се сьобразява с др.отговори а вьпреки това пита и настоява.
Аз нямам какво да помогна повече и не пиша,ама що стигате до лични конфликти не ми е ясно

Браво градски, :bchug:
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма

Мнение от BMario » 09 Яну 2010, 13:02

presko79 написа:Кво направихте вие в тая тема ? Що за караници и дрязги.То ясно че автора не дава къдьрно инфо и си е решил кое как е ,без да се сьобразява с др.отговори а вьпреки това пита и настоява.
Аз нямам какво да помогна повече и не пиша,ама що стигате до лични конфликти не ми е ясно

:bowdown: :bchug:
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook