E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Модератор: Технически модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
ако е издухан гори масло яко,но пак си пали у студа,не е от това
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Я пак.... Каква електроника ти е изгоряла? На коя помпа? Каква ти е помпата накрая, като на ТДС до 94/5 или като на ТДС Е39? Иди на диагностика дето да ти измерят ъгъла на помпата, колко предварение или закъснение имаш.... Мислех да не се обаждам повече в тоя форум (специално за дизелите), но ми стана гадно, че някой се мъчи... Провери това дето ти казвам, като почнеш по следния начин:
1. Отвори отсека с компютрите и измери там как ти подгряват свещите. Обърни особенно внимание на 6-та свещ, тя е последна към кокпита на колата.
2. Провери имащ ли въздух в системата като си сложиш прозрачен маркуч от филтъра към ГНП.
3. Иди на диагностика да ти "хванат" ъгъла на помпата. При разлика от повече от 4 градуса се почва точно тоя филм.... пали когато е нормална температурата и не иска когато е под нулата. Също така и разхода е доста "голям".
Успешно диагностициране.
1. Отвори отсека с компютрите и измери там как ти подгряват свещите. Обърни особенно внимание на 6-та свещ, тя е последна към кокпита на колата.
2. Провери имащ ли въздух в системата като си сложиш прозрачен маркуч от филтъра към ГНП.
3. Иди на диагностика да ти "хванат" ъгъла на помпата. При разлика от повече от 4 градуса се почва точно тоя филм.... пали когато е нормална температурата и не иска когато е под нулата. Също така и разхода е доста "голям".
Успешно диагностициране.

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
възможно е да има наистина доста предварение,да си пали топла и студена,да върви,но да прави тия номера при минус градуси
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
predel написа:Я пак.... Каква електроника ти е изгоряла? На коя помпа? Каква ти е помпата накрая, като на ТДС до 94/5 или като на ТДС Е39? Иди на диагностика дето да ти измерят ъгъла на помпата, колко предварение или закъснение имаш.... Мислех да не се обаждам повече в тоя форум (специално за дизелите), но ми стана гадно, че някой се мъчи... Провери това дето ти казвам, като почнеш по следния начин:
1. Отвори отсека с компютрите и измери там как ти подгряват свещите. Обърни особенно внимание на 6-та свещ, тя е последна към кокпита на колата.
2. Провери имащ ли въздух в системата като си сложиш прозрачен маркуч от филтъра към ГНП.
3. Иди на диагностика да ти "хванат" ъгъла на помпата. При разлика от повече от 4 градуса се почва точно тоя филм.... пали когато е нормална температурата и не иска когато е под нулата. Също така и разхода е доста "голям".
Успешно диагностициране.
Значи колата ми дойде от Германия след основен ремонт както казах. В момента е на 92 000 км. Когато я докарах, помпата, барабар с електрониката светеше, личеше си, че е чисто нова, дори болтовете бяха пломпирани /така де, белязани с боя/.
Помпата ми е от стария тип, имам предвид преди '94 г. До колкото знам от началото на '94 г. слагат друг тип помпи.
Не разбирам кой ъгъл имаш предвид, ако говориш за самия аванс на помпата мисля че си е добре. Веригата явно е сменяна, защото загряла, колата изобщо не се зачудва дали да пали като чукна на стартера. В интерес на истината знам, че тоя, който ми пробута електрониката ми пипа аванса, но това беше преди повече от година, а миналата зима не си спомням да съм имал проблеми с паленето. Спомням си, че един път ми показваше -15 градуса, качих се, подгрях, чукнах и запали

И някой ако може да даде инфо за читав сервиз за диагностика около София, без Камор и Супер Дизел. С други думи сервиз, в който ще могат да ми измерят действително тези градуси... Или да ми кажат какво точно пречи на колата да пали на минуси...
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Във всеки по-нормален сервиз имат диагностични уреди от типа на ОТЦ, които "хващат" наклона на помпата в градуси (предварението или закъснението). От това нещо зависи и запалването сутрин и начина на работа на колата. "Старите" помпи НЯМАТ електроника и затова ми е много интересно коя точно електроника ти е изгоряла.... моля за пояснение. Преди време в точно този подфорум се води един страшен спор точно по темата "електроника". Ако искаш да ти запиша час в Монтана в сервиз "Опел" и да дойдеш да те диагностицират... струва около 35-40 лв. Аз нямам нищо общо със сервиза, но ми е на път и знам, че имат ОТЦ и диагностика им е много добър. Иначе за София нека колегите да те напътят.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Колега panadol тук маи няма да излезе заек ми се струва.Всеки на професор се прави и гледа спорове да създава.А според мен трябва да е обратното.Че кво ти било "ИЗГОРЯЛО" абе хващат се за отделна дума.Сега пък старите не били електронни помпите а новите сигурно са със дисплей
.Разликата е в четеца,на плочката,а помпата си е все същата,както и принципа,и не до толкова захващането,но има ли значение електронна или не,можеш да сложиш каква да е плочка,важното да е читава.И стига с тези майстори,дайте нещо за "направи си сам".Като имаш пари,няма да имаш проблеми,ама и няма да караш 15-20 годишни коли.Майката му е за без пари.Нали за това е форума 


Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
predel написа:Във всеки по-нормален сервиз имат диагностични уреди от типа на ОТЦ, които "хващат" наклона на помпата в градуси (предварението или закъснението). От това нещо зависи и запалването сутрин и начина на работа на колата. "Старите" помпи НЯМАТ електроника и затова ми е много интересно коя точно електроника ти е изгоряла.... моля за пояснение. Преди време в точно този подфорум се води един страшен спор точно по темата "електроника". Ако искаш да ти запиша час в Монтана в сервиз "Опел" и да дойдеш да те диагностицират... струва около 35-40 лв. Аз нямам нищо общо със сервиза, но ми е на път и знам, че имат ОТЦ и диагностика им е много добър. Иначе за София нека колегите да те напътят.
Моята помпа има електроника.
За да съм по-точен ще обясня от начало. Когато докарах колата беше с нова помпа и електроника. Електрониката се скапа, като проблема й беше, че след като загрее над 70 градуса, започваше да тресе целия мотор. Карах колата в много сервизи, включително и в Супер дизел. Само на едно място човека ми каза, че е от електрониката, макар и да не дава грешка на стенд. Отидох при друг, той я смени, но се оказа, че ми е сложил развалена /имам предвид потенциометъра/ и сега още си карам с нея и колата чат пат ми гасне, когато мотора се натовари. Карал съм я да й правят диагностика на две места, както и софтуерни манипулации, но уви, оправия няма. Спасението е друга електроника /трета/

Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
veskoignatov71 написа:Колега panadol тук маи няма да излезе заек ми се струва.Всеки на професор се прави и гледа спорове да създава.А според мен трябва да е обратното.Че кво ти било "ИЗГОРЯЛО" абе хващат се за отделна дума.Сега пък старите не били електронни помпите а новите сигурно са със дисплей.Разликата е в четеца,на плочката,а помпата си е все същата,както и принципа,и не до толкова захващането,но има ли значение електронна или не,можеш да сложиш каква да е плочка,важното да е читава.И стига с тези майстори,дайте нещо за "направи си сам".Като имаш пари,няма да имаш проблеми,ама и няма да караш 15-20 годишни коли.Майката му е за без пари.Нали за това е форума
Именно, ако имах пари щях да карам е60, а не е34




Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
veskoignatov71 написа:Колега panadol тук маи няма да излезе заек ми се струва.Всеки на професор се прави и гледа спорове да създава.А според мен трябва да е обратното.Че кво ти било "ИЗГОРЯЛО" абе хващат се за отделна дума.Сега пък старите не били електронни помпите а новите сигурно са със дисплей.Разликата е в четеца,на плочката,а помпата си е все същата,както и принципа,и не до толкова захващането,но има ли значение електронна или не,можеш да сложиш каква да е плочка,важното да е читава.И стига с тези майстори,дайте нещо за "направи си сам".Като имаш пари,няма да имаш проблеми,ама и няма да караш 15-20 годишни коли.Майката му е за без пари.Нали за това е форума
Никой не се прави на професор а се опитваме да помогнем.



- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
veskoignatov71 написа:Колега panadol тук маи няма да излезе заек ми се струва.Всеки на професор се прави и гледа спорове да създава.А според мен трябва да е обратното.Че кво ти било "ИЗГОРЯЛО" абе хващат се за отделна дума.Сега пък старите не били електронни помпите а новите сигурно са със дисплей.Разликата е в четеца,на плочката,а помпата си е все същата,както и принципа,и не до толкова захващането,но има ли значение електронна или не,можеш да сложиш каква да е плочка,важното да е читава.И стига с тези майстори,дайте нещо за "направи си сам".Като имаш пари,няма да имаш проблеми,ама и няма да караш 15-20 годишни коли.Майката му е за без пари.Нали за това е форума
Мили Веско, аз не случайно питам, спорове няма да правя и не случайно казах, че съм мислел повече да не пиша в този форум (особенно за дизели). Ако погледнеш "по-нагоре" питах колегата от къде е, защото един мой комшия по офис имаше същите проблеми и всеки път когато съм му подавал ток за да запали (защото скапваше акомулатора от въртене, когато е студено) му казвах да иде да му кажат колко му е "наклона" и той всеки път твърдрше, че ене е от това. Накрая се оказа, че има 18 градуса предварение.... Аз повече в тази тема няма да пиша, а колегата с проблема знае как да ме "намери" ако желае. А иначе "професори" бог дал. Ако ти трябват мога да ти "пратя" един двама. И последно - за без пари просто нестава, за без пари си земи някой фиат или нисан от 92 година и пак няма да е съвсем за безпари. Ти караш БМВ а не трактор Беларус, а и той иска потдръжка. Друг е въпроса за коректните майстори и сервизи и за цените дето са ь 2 пъти и по-високи... в Италия например в сервиз на БМВ за тест на колата като двигател, турбо, скоростна кутия и диференциал зимат 10 евро а тука не-помалко от 180-230 лв. та такаааа... А и за колегата долу - моята пали без проблем... не съм със механична помпа. С електронно управляема, но няма електроника, за това се грижи ЕКУ-то в нея има само 8 четеца и една по якичка бубина...
Последна промяна predel на 06 Яну 2010, 23:17, променена общо 1 път
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма



Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
predel написа:А и за колегата долу - моята пали без проблем... не съм със механична помпа. С електронно управляема, но няма електроника, за това се грижи ЕКУ-то в нея има само 8 четеца и една по якичка бубина...
Съжалявам за грешката колега, аз не съм я разглабял за да видя дали има 8 четеца, 1 бобина или 3 съпротивления. Викам й електронна поради простата причина, че влиза един сноп кабели в нея и няма жило за газта. Съжалявам за непрофесионалното си изказване, но все пак знам че еку управлява помпата. Сега ако седнем и направим равносметка от написаните коментари и причините, които може да са довели до сегашният ми проблем, може би ще се окаже по-евтин вариант да си купя още един тдс. Сърдиш ми се, че отписвам варианти, отписвам ги, защото логически не виждам връзка и нямам никакво свободно време за излишни практики. Просто не мога да разбера защо постоянно трябва да има някакъв остър тон, пренебрежителен, горделив, самонадеян и т.н.
Респект към всички пишещи и съпричастни към проблема ми !
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
\MITETO\ DSB написа:veskoignatov71 написа:Колега panadol тук маи няма да излезе заек ми се струва.Всеки на професор се прави и гледа спорове да създава.А според мен трябва да е обратното.Че кво ти било "ИЗГОРЯЛО" абе хващат се за отделна дума.Сега пък старите не били електронни помпите а новите сигурно са със дисплей.Разликата е в четеца,на плочката,а помпата си е все същата,както и принципа,и не до толкова захващането,но има ли значение електронна или не,можеш да сложиш каква да е плочка,важното да е читава.И стига с тези майстори,дайте нещо за "направи си сам".Като имаш пари,няма да имаш проблеми,ама и няма да караш 15-20 годишни коли.Майката му е за без пари.Нали за това е форума
Никой не се прави на професор а се опитваме да помогнем.И по кротко.
Според мен се правят колега МИТЕТО.Помощ не е : "иди да ти видят еди кое си еди къде си,аз много съм доволен",а помощ е да си имал същия а не подобен проблем,да си го решил,и да споделиш как.А изказвания като това -:"моята пали без проблем... не съм със механична помпа. С електронно управляема, но няма електроника, за това се грижи ЕКУ-то в нея има само 8 четеца и една по якичка бубина", имат ли смисъл според вас или човека просто иска да каже,колко всичко му е ясно и колата му е наред

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
veskoignatov71 написа:\MITETO\ DSB написа:veskoignatov71 написа:Колега panadol тук маи няма да излезе заек ми се струва.Всеки на професор се прави и гледа спорове да създава.А според мен трябва да е обратното.Че кво ти било "ИЗГОРЯЛО" абе хващат се за отделна дума.Сега пък старите не били електронни помпите а новите сигурно са със дисплей.Разликата е в четеца,на плочката,а помпата си е все същата,както и принципа,и не до толкова захващането,но има ли значение електронна или не,можеш да сложиш каква да е плочка,важното да е читава.И стига с тези майстори,дайте нещо за "направи си сам".Като имаш пари,няма да имаш проблеми,ама и няма да караш 15-20 годишни коли.Майката му е за без пари.Нали за това е форума
Никой не се прави на професор а се опитваме да помогнем.И по кротко.
Според мен се правят колега МИТЕТО.Помощ не е : "иди да ти видят еди кое си еди къде си,аз много съм доволен",а помощ е да си имал същия а не подобен проблем,да си го решил,и да споделиш как.А изказвания като това -:"моята пали без проблем... не съм със механична помпа. С електронно управляема, но няма електроника, за това се грижи ЕКУ-то в нея има само 8 четеца и една по якичка бубина", имат ли смисъл според вас или човека просто иска да каже,колко всичко му е ясно и колата му е наредСъжалявам ако съм обидил някого
Koлега Веско , никой не се прави на префосор повече от теб в темата.
Какви са тия смукачи


Какво от изброеното от колегите е проверил автора на темата(тези проверки стават лесно,не му струват нищо и не отнемат много време) или само ги отписва по някаква логока

Ако вникнеш в поста на Валери ,то той казва,че оборотите в тая кола са електронно регулируеми от дде и плочката е само изпълнител на команди,в който няма електроника и като тази част спира да работи по сигналите на дде се появяват всякакви проблеми.
Да ти кажа сега за ''смукача''-това е авансатор ,едни датчик в долния край на гнп,който пуска повече гориво при начално стартиране.Дори той да не работи -при продължително въртене дде пуска същото гориво чрез плочката т.е. колко повече въртиш на стартер,толкова повече дде пуска нафта.Така че ако проблема е в него колата ще пали с повече въртене,НО ще пали.При големо предварение пак е същата работа.И в двата случая няма да запали от раз и да изгасне веднага.

by ''kompleksa''
- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Е това се доближава до темата.Иначе си прав че пофилософствах доста,но не да казвам че много ми е ясно,а какво е по темата и какво не 

73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани