Акумолатор за М52Б20 За триене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
Акумолатор за М52Б20 За триене
Здравейте колеги, пожелавам на всички много безаварийни километри през новата година
Искам да попитам: Е36 комби с мотор м52б20 какъв акумолатор има стандартно / твърдо съм решил че ще си купя такова и понеже на количката която карам сега и се скапа акумолаора искам да направя 2 в 1 да купя акумолатор и да го ползвам после на другата кола
/
Знам че в пласмасовите кутий на някой е36-ци трябва да се сложи по-нисък акумолатор та за това се чудя

Искам да попитам: Е36 комби с мотор м52б20 какъв акумолатор има стандартно / твърдо съм решил че ще си купя такова и понеже на количката която карам сега и се скапа акумолаора искам да направя 2 в 1 да купя акумолатор и да го ползвам после на другата кола

Знам че в пласмасовите кутий на някой е36-ци трябва да се сложи по-нисък акумолатор та за това се чудя
Последна промяна e36_Fanatik на 05 Яну 2010, 19:21, променена общо 1 път
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Акумолатор за М52Б20
Колега по книжка акумулатора трябва да е поне 65 а/ч, но аз те съветвам ако имаш повече средства да инвестираш в нещо по-голямо, особено ако караш колата на къси разстояния. Аз заложих на 75 а/ч, макар че исках и повече да си взема.... Все пак е стара концепция мотора, 6 цилиндъра е, парно, фарове, музика, хагреватели и още един куп неща си искат ток... По-големия със сигурност ще изкара по-дълго време 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Акумолатор за М52Б20
Boyadjiev написа:Колега по книжка акумулатора трябва да е поне 65 а/ч, но аз те съветвам ако имаш повече средства да инвестираш в нещо по-голямо, особено ако караш колата на къси разстояния. Аз заложих на 75 а/ч, макар че исках и повече да си взема.... Все пак е стара концепция мотора, 6 цилиндъра е, парно, фарове, музика, хагреватели и още един куп неща си искат ток... По-големия със сигурност ще изкара по-дълго време
Та значи викаш ако имаме пари да сложим и 100а/ч.


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Акумолатор за М52Б20
Boyadjiev написа: Все пак е стара концепция мотора, 6 цилиндъра е, парно, фарове, музика, хагреватели и още един куп неща си искат ток...
Колега , изброените от теб консуматори не черпят ток от акомулатора , а от алтернатора ...... , освен ако двигателя е изгасен , пък и какъвто и акомулатор да е няма да издържи много дълго на всички тези консуматори , ако алтернатора не работи добре ...!!! Та тук максимата на мечо -пух - "колкото повече , толкова повече " , не важи .....

Re: Акумолатор за М52Б20
Функциите на акумулатора далеч не свършват със стартирането на двигателя
Той е неразделна част от електрическата система на автомобила и освен за стартера отговаря за компенсирането на резки спадове на напрежението (при включване на компресора на климатика, фарове, нагреватели и т.н.) както и моментите на "недозареждане" от алтернатора при ниски обороти на двигателя, при задръствания, ниски околни температури и др.
Като се имат предвид броя и мощността на инсталираните ел. консуматори в съвременните автомобили (да не говорим за такива от класа на BMW) както и допълнителни "екстри" монтирани от собствениците (аудио системи напр.) ми се струва, че за един нормално оборудван 6-цилиндров автомобил акумулатора трябва да е около 72-75 Ah.
PS: На моите автомобили (Е39 520i M52B20 и E39528i M52B28) акумулаторите са по 100 Ah ....

Той е неразделна част от електрическата система на автомобила и освен за стартера отговаря за компенсирането на резки спадове на напрежението (при включване на компресора на климатика, фарове, нагреватели и т.н.) както и моментите на "недозареждане" от алтернатора при ниски обороти на двигателя, при задръствания, ниски околни температури и др.
Като се имат предвид броя и мощността на инсталираните ел. консуматори в съвременните автомобили (да не говорим за такива от класа на BMW) както и допълнителни "екстри" монтирани от собствениците (аудио системи напр.) ми се струва, че за един нормално оборудван 6-цилиндров автомобил акумулатора трябва да е около 72-75 Ah.
PS: На моите автомобили (Е39 520i M52B20 и E39528i M52B28) акумулаторите са по 100 Ah ....
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Акумолатор за М52Б20
tsb_bg написа:Функциите на акумулатора далеч не свършват със стартирането на двигателя![]()
Той е неразделна част от електрическата система на автомобила и освен за стартера отговаря за компенсирането на резки спадове на напрежението (при включване на компресора на климатика, фарове, нагреватели и т.н.) както и моментите на "недозареждане" от алтернатора при ниски обороти на двигателя, при задръствания, ниски околни температури и др.
65А/h за Е36 (бензиново) е достатъчно ... Първо смятано , след това тествано , мерено .... , даже в най -натоварени режими (тоест когато са включени всички консуматори като фарове , климатик , музика , ел.перка.)

За една батерия винаги е по -добре да има запас .... но това значи ли , че трябва да сложиме 100А/h , за да сме сигурни , че ще издържи ...

Re: Акумолатор за М52Б20
Аз смятам, че трябва да погледнеш по каталог колко ампера Ти дават. По принцип не е лошо да е с по-голям капацитет, но ако говорим за каране предимно на дълги и извънградски отсечки, в които не се налага и постоянно въртене на ключа. Имай на предвид, че на къси отсечки с това градско каране не винаги може да се зарежда напълно. На акумолатора му трябва пълно зареждане, защото примерно слагаш 90-100 ампера на кола дето е за 65 и шофирайки предимно на къси отсечки акумолаторът при непълно зареждане малко по малко се скапва, става доста мързелив, защото не винаги си успял да го заредиш напълно, особено тогава когато е бил поразреден. Но пък за целта има и зарядни устройства, с които през определен период да го зареждаш на макс и да удължиш живота му и съответно и разреждане поне веднъж в годината/допустимо разреждане/. 100 ампера за дизел да, но пак е относително. Ако се двуомиш, аз бих Ти препоръчал за твоят автомобил по-малки или по-нормални ампери с по-висок пусков ток.
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!

- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
Re: Акумолатор за М52Б20
Благодаря колеги за съветите реших го Бош силвър 5 63 ампер часа 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани