X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Модератор: Общи модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
не ги мери така да не почна да ти казвам за разликата между базовата цена на срт8 и на х5-цата, че мога да вкарам срт8-цата в 11ките.. дадох ти просто сравнение, че динамиката на х5/6м-цата не е от "оня свят" а е съвсем достъпна и за други камиони.
и това за смисъла на сув-овете не го разбрах- освен ако не ти е ясна дефиницията на сув (от паркетни всъдеходчета като рав4, до фул-сайз кади ескалейд и форд екскържън все са сув-ове)
аз например не виждам ползата от "спортни" сув-ве... просто защото един такъв "сув" не е нито всъдеходен колкото един истински сув- нито бърз колкото една бърза семейна кола... а като му гледаш цената- е предназначен за хора с възможности. да, ама аз мога съвсем отговорно да ти кажа че хората с възможностите имат няколко возила и ги ползат целево? аз примерно бих предпочел вместо х5м да имам един мерцедес гл550 и един вайпър ацр... или ако искам все пак да са в едно - един е63/ м5 туринг или дори а6 с авант... щото да се опитваш да трошиш звуковата бариера с 3 тона камион .... аман от компромиси... найш как боли после...
и това за смисъла на сув-овете не го разбрах- освен ако не ти е ясна дефиницията на сув (от паркетни всъдеходчета като рав4, до фул-сайз кади ескалейд и форд екскържън все са сув-ове)
аз например не виждам ползата от "спортни" сув-ве... просто защото един такъв "сув" не е нито всъдеходен колкото един истински сув- нито бърз колкото една бърза семейна кола... а като му гледаш цената- е предназначен за хора с възможности. да, ама аз мога съвсем отговорно да ти кажа че хората с възможностите имат няколко возила и ги ползат целево? аз примерно бих предпочел вместо х5м да имам един мерцедес гл550 и един вайпър ацр... или ако искам все пак да са в едно - един е63/ м5 туринг или дори а6 с авант... щото да се опитваш да трошиш звуковата бариера с 3 тона камион .... аман от компромиси... найш как боли после...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
acho.rs написа:alx написа:хубави числа от място. но на доускорение е.. просто джип. забележете терминалната скорост. на 12.6 време терминалната скорост трябва да е... едно 15-20км по-висока. но аеродинамиката не му позволява.. или са му височки по-горните предавки. или и двете...
и друго - тези числа са дадени с летни гуми (мишелин диамарис) които не стават за нищо друго освен сух хубав асфалт.
и една друга (малка) забележка - един джип срт8 със "студена" всмукателна система (филтър/кутия) и изправени тръби и катализатори (общо под $1000) е .. по-бърз.
аз продължавам да не виждам смисъла в х5м и изобщо смисъла на х6... явно е че швабите са се упражнявали в инжинеринг ама... аз лично нямам желание да притежавам нито едното, нито другото. виж- дизелов х5 бих си взел ако не ми беше малък...
Аха , ясно а Х6М с чип тунинг+спорт филтри+ генерация![]()
![]()
Не виждаш смисъл в Х6 - ами като се замислиш , на пръв поглед няма смисъл и от Е92 , при положение че има Е90 - за какво ти е по-малка , по-скъпа кола със 2 врати по-малко и намалено място отзад - КРАСОТА,СТИЛ,ДИНАМИКА .
За който имат смисъл СУВовете въобще (защото и те са спорен клас) за него ще има смисъл и Х6
Аха а я сега сложи 2 турбота на двигателя на Джип СРТ-8 който е атмосферен и виж кво става.....дори само вал и глави му сложи, а сега му сложи цената до тая на Х6М и направи сметка пак.
Както казва Алекс добри числа от место все пак огромни гуми и 4х4 при летящ старт обаче от 100 примерно нещата ще са много по различни. Незнам по горните снимки от бързо или бавно каране са ма тепърва ще виждаме много такива - хора които си мислят ,че джип като е мощен е спортна кола да ама не е и никога няма да бъде
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
alx написа:не ги мери така да не почна да ти казвам за разликата между базовата цена на срт8 и на х5-цата, че мога да вкарам срт8-цата в 11ките.. дадох ти просто сравнение, че динамиката на х5/6м-цата не е от "оня свят" а е съвсем достъпна и за други камиони.
и това за смисъла на сув-овете не го разбрах- освен ако не ти е ясна дефиницията на сув (от паркетни всъдеходчета като рав4, до фул-сайз кади ескалейд и форд екскържън все са сув-ове)
аз например не виждам ползата от "спортни" сув-ве... просто защото един такъв "сув" не е нито всъдеходен колкото един истински сув- нито бърз колкото една бърза семейна кола... а като му гледаш цената- е предназначен за хора с възможности. да, ама аз мога съвсем отговорно да ти кажа че хората с възможностите имат няколко возила и ги ползат целево? аман от компромиси...
Темата с разликата в цената , ти е любима . Само , че е факт , че всички Х5ци,Х6ци,Кю7,МЛ,ГЛ и тн си се продават яко , въпреки че са доста по-скъпи. СРТ8ца може и 2000 коня да тръгнеш да я правиш , ама клиентите единственото с което ще им се разправя е чип тунинг - никой няма да тръгне да сменя карантията и да слага турбини и компресори.А чипосан Х5М , късмет да го гониш с СРТ8

И аз не виждам смисъл в Х5М , но всички вече пускат джипки 500+ коня и защо БМВ да изостават - така или иначе имаха подходящ двигател за доработка , който после ще сложат на няколко други машини . Създадоха най-бързите джипки - кво лошо има

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:alx написа:хубави числа от място. но на доускорение е.. просто джип. забележете терминалната скорост. на 12.6 време терминалната скорост трябва да е... едно 15-20км по-висока. но аеродинамиката не му позволява.. или са му височки по-горните предавки. или и двете...
и друго - тези числа са дадени с летни гуми (мишелин диамарис) които не стават за нищо друго освен сух хубав асфалт.
и една друга (малка) забележка - един джип срт8 със "студена" всмукателна система (филтър/кутия) и изправени тръби и катализатори (общо под $1000) е .. по-бърз.
аз продължавам да не виждам смисъла в х5м и изобщо смисъла на х6... явно е че швабите са се упражнявали в инжинеринг ама... аз лично нямам желание да притежавам нито едното, нито другото. виж- дизелов х5 бих си взел ако не ми беше малък...
Аха , ясно а Х6М с чип тунинг+спорт филтри+ генерация![]()
![]()
Не виждаш смисъл в Х6 - ами като се замислиш , на пръв поглед няма смисъл и от Е92 , при положение че има Е90 - за какво ти е по-малка , по-скъпа кола със 2 врати по-малко и намалено място отзад - КРАСОТА,СТИЛ,ДИНАМИКА .
За който имат смисъл СУВовете въобще (защото и те са спорен клас) за него ще има смисъл и Х6
Аха а я сега сложи 2 турбота на двигателя на Джип СРТ-8 който е атмосферен и виж кво става.....дори само вал и глави му сложи, а сега му сложи цената до тая на Х6М и направи сметка пак.
Както казва Алекс добри числа от место все пак огромни гуми и 4х4 при летящ старт обаче от 100 примерно нещата ще са много по различни. Незнам по горните снимки от бързо или бавно каране са ма тепърва ще виждаме много такива - хора които си мислят ,че джип като е мощен е спортна кола да ама не е и никога няма да бъде
Както казах - кой клиент ще тръгне да сменя карантиите и да преправя колата си в драгстер- най-много един чип и тва , както вече казах .... Кви турбини , кви 90000000 коня ....
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
BMW_RIDER написа:Аха а я сега сложи 2 турбота на двигателя на Джип СРТ-8 който е атмосферен и виж кво става.....дори само вал и глави му сложи, а сега му сложи цената до тая на Х6М и направи сметка пак.
дори няма нужда да се бориш сам. фърляш му на хенеси $50к + един срт8 и за $100к (колкото е едно х6м) получаваш това:
http://www.hennesseyperformance.com/Ite ... nReq=Where
но както казах- това не е въпроса. това за динамиката просто го дадох за да се види че бмв-то е силно, но... все пак е от тази планета

основния ми проблем е че не можеш да имаш нещо дето центъра на тежеста му е на 1 метър над земята и да има 500+ коня... защото 500 коня ще те вкарат в беля със всяко шаси, но със сув-ско ще е много бързо и от нищо ще свършиш в канавката с дебелите диамариси навирени във въздуха като поздрав към исак нютон

за разликите в цените- разбира се че ми е любима. каква друга да ми бъде като харча мой пари?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
alx написа:BMW_RIDER написа:Аха а я сега сложи 2 турбота на двигателя на Джип СРТ-8 който е атмосферен и виж кво става.....дори само вал и глави му сложи, а сега му сложи цената до тая на Х6М и направи сметка пак.
дори няма нужда да се бориш сам. фърляш му на хенеси $50к + един срт8 и за $100к (колкото е едно х6м) получаваш това:
http://www.hennesseyperformance.com/Ite ... nReq=Where
но както казах- това не е въпроса. това за динамиката просто го дадох за да се види че бмв-то е силно, но... все пак е от тази планета![]()
основния ми проблем е че не можеш да имаш нещо дето центъра на тежеста му е на 1 метър над земята и да има 500+ коня... защото 500 коня ще те вкарат в беля със всяко шаси, но със сув-ско ще е много бързо и от нищо ще свършиш в канавката с дебелите диамариси навирени във въздуха като поздрав към исак нютон
за разликите в цените- разбира се че ми е любима. каква друга да ми бъде като харча мой пари?
Без да се обиждаш звучиш ми като фен на Опел или Фолксваген , който обяснява как за разликата в цените с БМВ , ще си направи мега бегачка

БМВ Х5М прави на ринга колкото 335и и Ауди еС5 , където ще да е ценъра . Пак казвам , не съм фена на 2 тона спортен танк , но точно Ховете на БМВ са брутални и са доста над конкуренцията , а от Порше са и много по-евтини ...
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
тука (не конкретно ти) няма как да ме обидиш 
аз обясних защо дадох срт8-цата като пример. не е за цената- а за факта че дори сток е много близо до по-скъпите х5/6м. ако е за въпрос аз мога да взема един $2000 джип чероки и да го вкарам за $10к в десетките. както казах- не е това работата.
за времената на ринг-а не мисля, че си даваш сметка как са постигнати а именно от професионални шофьори които знаят ринга наизуст. няма случайности да изникват на пистата. могат да изберат оптималната траектория и да натоварят окачването "по план".... а аз ти говоря за "реалния свят" където не знаеш дали няма лед след завоя- или няма да ти рипне някое животно на пътя... заучените положения всеки дето знае да кара ги владее... това което 3 тона танк прави по-сложно е като трябва да действаш рефлекторно- а там всичките тия джипове са... неблагодарни. това е... и тия 500 коня могат само да ти направят лоша услуга.
защото аз не знам ти дали си карал х5м, но на правите ти дава усещането че си в спортна кола - но като наближи завоя и ритнеш спирачките и навиеш геврека и разбираш че това усещане на спортна кола е ... много подвеждащо и опасно...
и така...

аз обясних защо дадох срт8-цата като пример. не е за цената- а за факта че дори сток е много близо до по-скъпите х5/6м. ако е за въпрос аз мога да взема един $2000 джип чероки и да го вкарам за $10к в десетките. както казах- не е това работата.
за времената на ринг-а не мисля, че си даваш сметка как са постигнати а именно от професионални шофьори които знаят ринга наизуст. няма случайности да изникват на пистата. могат да изберат оптималната траектория и да натоварят окачването "по план".... а аз ти говоря за "реалния свят" където не знаеш дали няма лед след завоя- или няма да ти рипне някое животно на пътя... заучените положения всеки дето знае да кара ги владее... това което 3 тона танк прави по-сложно е като трябва да действаш рефлекторно- а там всичките тия джипове са... неблагодарни. това е... и тия 500 коня могат само да ти направят лоша услуга.
защото аз не знам ти дали си карал х5м, но на правите ти дава усещането че си в спортна кола - но като наближи завоя и ритнеш спирачките и навиеш геврека и разбираш че това усещане на спортна кола е ... много подвеждащо и опасно...
и така...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Добре де , говорим едно и също - знам , че Х5М и Х6М са безмислени , но това променя ли факта , че са с най-доброто поведение от другите безмислени джипове ? Или греша ?
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Alx поведението на Х5М и Х6М в завой е коренно различно и за Х5М до голяма степен си прав за това като дойде завой, но виж за Х6 не е така, просто незнам как успява да завие, но го прави и то с лекота 


Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Dimo написа:Alx поведението на Х5М и Х6М в завой е коренно различно и за Х5М до голяма степен си прав за това като дойде завой, но виж за Х6 не е така, просто незнам как успява да завие, но го прави и то с лекота
аз мисля, че алх обощи изцяло класа на спортните сувове
с лекота завива един лотус примерно
No bling at the Ring
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
alx написа:тука (не конкретно ти) няма как да ме обидиш
аз обясних защо дадох срт8-цата като пример. не е за цената- а за факта че дори сток е много близо до по-скъпите х5/6м. ако е за въпрос аз мога да взема един $2000 джип чероки и да го вкарам за $10к в десетките. както казах- не е това работата.
за времената на ринг-а не мисля, че си даваш сметка как са постигнати а именно от професионални шофьори които знаят ринга наизуст. няма случайности да изникват на пистата. могат да изберат оптималната траектория и да натоварят окачването "по план".... а аз ти говоря за "реалния свят" където не знаеш дали няма лед след завоя- или няма да ти рипне някое животно на пътя... заучените положения всеки дето знае да кара ги владее... това което 3 тона танк прави по-сложно е като трябва да действаш рефлекторно- а там всичките тия джипове са... неблагодарни. това е... и тия 500 коня могат само да ти направят лоша услуга.
защото аз не знам ти дали си карал х5м, но на правите ти дава усещането че си в спортна кола - но като наближи завоя и ритнеш спирачките и навиеш геврека и разбираш че това усещане на спортна кола е ... много подвеждащо и опасно...
и така...
Аз мисля ,че Алекс е прав ,защото Нюрбургринг е писта на БМВ и когато си правят силови изпитания ,пистата е затворена ,прегледана всеки сантиметър за фракция или нещо друго ,въпросния автомобил е управляван от някое величие което по-добре познава отсечката по северната дъга отколкото пътя до вкъщи и в крайна сметка след като и инжинерите са дали всичко от себе си се постига добър краен резултат.Добре обаче там , на ринга настилката е нещо изключително , видях го и го почувствах лично лятото ,но тук в БГ положението е трагично и аз лично не бих карал такова чудовище с брутална маса ,висок център на тежеста дори и с умния заден деференциал.Така както си ги гледаме на пистите как хубаво и плавно се движат по траекториите , така с висока скорост при стрес у водача в критична ситуация на "Българска настилка' не съм сигурен дали тези туловища ще се закрепят по курса ,ще запазят сцепление при резки посоки с волана , все пак при тях законите важат с още по-голяма сила ... така и така са много скъпи и няма да бъдат масови , защо БМВ не ги бяха проектирали да са поне до 2 тона

Георги Пенчев
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
alx колега нелепо е да сравняваш srt8 с Х6 M. Въобще като екстри, стил, дизайн и качество са в различни вселени. Ама разбира се, че като тунинговаш един Голф ще изпревариш някое по-скъпо БМВ. Защо почна да намесваш тунинга и цената не разбирам? Очевидно целта на Х6 М не е просто да е бърз. Ами и в същото време да е комфортен и тъпкан с екстри. Това е премиум автомобил, а не медиум автомобил с голям двигател. Всеки голям производител може да направи 8 литра двигател и никой няма да му даде кредит заради това. X6 -цата е брутална. Само да добавя, че не бих си купил никога такъв автомобил защото не харесвам джипките SUV, SAV и всякакви такива разновидности.
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
не четеш. казах че съм дал срт8 като пример просто защото е почти на кантар като динамика а пък не е нищо екзотично. за да не остават хората със впечатлението че х5/6м са нещо извънземно като динамика.
за качеството на изработка и лукса- не мисля, че някъде съм написал че срт8 е във същата класа.
за качеството на изработка и лукса- не мисля, че някъде съм написал че срт8 е във същата класа.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Pavlinius написа:alx колега нелепо е да сравняваш srt8 с Х6 M. Въобще като екстри, стил, дизайн и качество са в различни вселени. Ама разбира се, че като тунинговаш един Голф ще изпревариш някое по-скъпо БМВ. Защо почна да намесваш тунинга и цената не разбирам? Очевидно целта на Х6 М не е просто да е бърз. Ами и в същото време да е комфортен и тъпкан с екстри. Това е премиум автомобил, а не медиум автомобил с голям двигател. Всеки голям производител може да направи 8 литра двигател и никой няма да му даде кредит заради това. X6 -цата е брутална. Само да добавя, че не бих си купил никога такъв автомобил защото не харесвам джипките SUV, SAV и всякакви такива разновидности.
Еми мен лично това ми беше интересно. Каква му е целта? Очевидно не е просто да е бърз -за еднакво и по бърз дадохме примери. Очевидно не е да е проходим, очевидно не е да е комфортен с тия нископрофилни гуми и местото отзад. Казваш ,че всеки може да направи 8 литра двигател, еми 4 литров с 2 турбота е същата работа защо пък за това да дават кредит. За екстрите 21 век сме както всеки може да напрай 8 литра двигател така и всеки може да сложи 2 реутана у седалката и цветен монитор. За стил и дизайн няма спор Х5 и Х6 са много по красиви от конкуренцията. Но Х6 35д е толкова красив колкто и х6 М. ЗА качеството дай да мине малко време да видим какви проблеми ще излезат и тогава. Иначе са много хубави и красиви джипките но тия М варианти са ненужна "чалгария" според мен де.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани