318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
От както я имам колата съм го забелязал това нещо. При потегляне и изобщо между 1000-2000 оборота колата се забавя получава се лаг все едно е с турбо. Ако искам да я изрежа на някое кръстовище не става. Топла, студена газ до долу или по-малко няма значение. Има и още нещо. Сутринта като паля след 5-6 секунди тръгва да гасне ако не подам газ. Ако покарам 1 минута това се оправя. Една сутрин откачих маркуча за бензина и нямаше налягане. Нито ме изпръска бензин нито нищо, а филтъра е на едва 5к километра. Просто като я оставя повече часове да не е палена и го прави. А за първия проблем е много дразнещо, въобще немога да превъртя гуми на сухо, трябва да я изрежа над 2000 об. Ходил съм на диагностика на няколко места с различна апаратура и няма записани грешки. Сменил съм Ламбда сонда, дебитомер, кнок сензори, гофриран маркуч, филтри, масла, бобина, свещи, гарнитурите на колектора, чистил съм дросела, регулатора за налягането на бензина работи, ДИСА клапата работи, дюзите и моторчето за празен ход минаха през ултразвук, пробвал съм и с друго моторче (имам резервно), колата си държи обороти, не играят, харчи добре, върви добре но след 2000 оборота!!! и аз незнам вече какво и е, само знам че не е нормално карал съм и други ИС на всякъде майстори и царе на БМВ всички ми вдигат рамене. Всички части са ми оригинални от сменените и нови, само дебитомера е втора ръка. Моля помагайте! Благодаря предварително!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
при мене също е мудна в ниските и не се стрелва веднага както трябва, НО моя майстор каза, че съединителят е тръгнал и за това е така,..... а и принципно веригата ми е за смяна....
а това за гасненето сутрин и при мен е нещо подобно, като я запаля оборотите седят малко нестабилни и аха да изгасне.... за това като я запаля я изфорсирвам 2 пъти точно до 2500 оборота и като пусна газта и почва да мърка като котенце.... изкарваш ли я на по-дълги разстояния да се разработи както си трябва ?
а това за гасненето сутрин и при мен е нещо подобно, като я запаля оборотите седят малко нестабилни и аха да изгасне.... за това като я запаля я изфорсирвам 2 пъти точно до 2500 оборота и като пусна газта и почва да мърка като котенце.... изкарваш ли я на по-дълги разстояния да се разработи както си трябва ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
Azereus написа:От както я имам колата съм го забелязал това нещо. При потегляне и изобщо между 1000-2000 оборота колата се забавя получава се лаг все едно е с турбо. Ако искам да я изрежа на някое кръстовище не става. Топла, студена газ до долу или по-малко няма значение. Има и още нещо. Сутринта като паля след 5-6 секунди тръгва да гасне ако не подам газ. Ако покарам 1 минута това се оправя. Една сутрин откачих маркуча за бензина и нямаше налягане. Нито ме изпръска бензин нито нищо, а филтъра е на едва 5к километра. Просто като я оставя повече часове да не е палена и го прави. А за първия проблем е много дразнещо, въобще немога да превъртя гуми на сухо, трябва да я изрежа над 2000 об. Ходил съм на диагностика на няколко места с различна апаратура и няма записани грешки. Сменил съм Ламбда сонда, дебитомер, кнок сензори, гофриран маркуч, филтри, масла, бобина, свещи, гарнитурите на колектора, чистил съм дросела, регулатора за налягането на бензина работи, ДИСА клапата работи, дюзите и моторчето за празен ход минаха през ултразвук, пробвал съм и с друго моторче (имам резервно), колата си държи обороти, не играят, харчи добре, върви добре но след 2000 оборота!!! и аз незнам вече какво и е, само знам че не е нормално карал съм и други ИС на всякъде майстори и царе на БМВ всички ми вдигат рамене. Всички части са ми оригинални от сменените и нови, само дебитомера е втора ръка. Моля помагайте! Благодаря предварително!
Мерил ли си какво налягане подава бензиновата помпа (около 3 бар трябва да е ...)? Тоя лаг , който казваш , че го има , говори много за проблем с подаваното гориво ....! Това , че си минал дюзите на ултразвук не означава задължително , че нямаш проблем с тях ... ! Премери съпротивлението на датчика на коляновия вал , то трябва да е м/у 490 -590 ом . Това , че не можеш да развъртиш гуми под 2000 об/мин за мен не е нещо ненормално .... , аз до сега не съм видял БМВ Е36 да върти гуми при 2000 об/мин... , трябва да са поне 3000 - 3500 ...
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
ами аз я карам на дълго поне 2 пъти в месеца. датчика на коляновия вал съм го замервал и е в норма. съединителя не боксува, би трябвало да е наред. Трябва да го замеря това налягане на горивото. Не знам дали може в сондата в резервоара да има някакво запушване
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
няма ли още идеи? Къде се намира възвратния клапан на горивната помпа и как се стига до него?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
Има клапан за регулиране налягането на бензина и се намира отпред на рейката № 6 на схемата. В твоя случай трябва да се провери, след като си вадил маркуча и не тече бензин, не е нормално. Замери налягането с манометър на работещ двигател на празен ход и когато е под 2.8- 2.9 бара, а във високите обороти- под 3 бара, най-вероятно клапана е за смяна. Може причината да е в бензиновата помпа, но е малко вероятно.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ion_valve/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ion_valve/
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
Мерси много, ще го направя и ще пиша какво е станало!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
аз съм 1,6 и също имам проблема паленето
ако не е работил повече от 7-8 часа при пален след 5-6 секунди гасне и след като изгасне 1-2 секудни се чува как работи бензиновата помпа след това го паля и няма никакъв проблем
нещото което ми е напрвил впечатление е ,че когато дам на контакт не чувам бензиновата помпата да работи ,а заработва чак когато почна да въртя на сартера
нетрябва ли да заработва за няколко секунди когато дам на контакт зада направи налягане за дюзите или греша
и също мотора според мен е муден до 2000-2500 оборота
колата винаги е карана на бензин
ако не е работил повече от 7-8 часа при пален след 5-6 секунди гасне и след като изгасне 1-2 секудни се чува как работи бензиновата помпа след това го паля и няма никакъв проблем
нещото което ми е напрвил впечатление е ,че когато дам на контакт не чувам бензиновата помпата да работи ,а заработва чак когато почна да въртя на сартера
нетрябва ли да заработва за няколко секунди когато дам на контакт зада направи налягане за дюзите или греша
и също мотора според мен е муден до 2000-2500 оборота
колата винаги е карана на бензин
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
mitko_dd написа:нетрябва ли да заработва за няколко секунди когато дам на контакт зада направи налягане за дюзите или греша
При някои коли май е така ... подава се напрежение на помпата , чак когато се завърти на стартер ... , на скоро колегата Smoocki имаше проблем с помпата и точно това коментираше , че е забеляза, че ток стига до помпата ,едва когато завърти на стартер ...
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
Azereus написа: Една сутрин откачих маркуча за бензина и нямаше налягане. Нито ме изпръска бензин нито нищо, а филтъра е на едва 5к километра.
За кои маркуч става въпрос?
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: 318is M42 лаг в ниските (при потегляне) и гасне студена
За кои маркуч става въпрос?
За високото налягане на рейла
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани