E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Модератор: Технически модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Здравейте колеги, за много години, живи и здрави да сте !
Ето проблема, който имам от около месец:
Когато температурата навън падне под 0 градуса, паленето ми става невъзможно. Подгрявам, въртя, колата пали, работи точно около секунда и изгасва. После просто трябва да стане чудо за да запали. Когато завъртя след като е изгаснала двигателя върти доста бързо и е на косъм да запали. Пуши черно и смърди на сурова нафта. Качи ли се температурата над 5 градуса колата си пали абсолютно нормално.
Ето какво направих до момента:
Тест на всички свещи-всички до една работят.
Смяна на въздушен и горивен филтър.
Сложих възвратен клапан в случай, че проблема идва от налягането в помпата.
Основно почистване на всички тръби от турбото, включително интеркулера и колекторите.
Според мен проблема идва от някой датчик, който не дава правилна информация за температурата, в резултат на което помпата пуска повече гориво и колата се дави.
Ако някой има други предположения или можете да ми дадете съвет от кой датчик идва проблема, моля, помагайте.
Имам и втори проблем:
Откакто свалях колекторите, за да ги изчистя явно съм запушил някой вакуум на сервото за спирачките. Първият път, когато натисна спирачката всичко е точно. Веднага след като съм пуснал педала го натискам втори път и педала става твърд, все едно колата не е запалена. Минават 10 секунди без да пипам педала, натискам пак и всичко си е нормално, натискам втори път, пак твърд педал и т.н.
Помагайте, че тая година започва отвратително
Ето проблема, който имам от около месец:
Когато температурата навън падне под 0 градуса, паленето ми става невъзможно. Подгрявам, въртя, колата пали, работи точно около секунда и изгасва. После просто трябва да стане чудо за да запали. Когато завъртя след като е изгаснала двигателя върти доста бързо и е на косъм да запали. Пуши черно и смърди на сурова нафта. Качи ли се температурата над 5 градуса колата си пали абсолютно нормално.
Ето какво направих до момента:
Тест на всички свещи-всички до една работят.
Смяна на въздушен и горивен филтър.
Сложих възвратен клапан в случай, че проблема идва от налягането в помпата.
Основно почистване на всички тръби от турбото, включително интеркулера и колекторите.
Според мен проблема идва от някой датчик, който не дава правилна информация за температурата, в резултат на което помпата пуска повече гориво и колата се дави.
Ако някой има други предположения или можете да ми дадете съвет от кой датчик идва проблема, моля, помагайте.
Имам и втори проблем:
Откакто свалях колекторите, за да ги изчистя явно съм запушил някой вакуум на сервото за спирачките. Първият път, когато натисна спирачката всичко е точно. Веднага след като съм пуснал педала го натискам втори път и педала става твърд, все едно колата не е запалена. Минават 10 секунди без да пипам педала, натискам пак и всичко си е нормално, натискам втори път, пак твърд педал и т.н.
Помагайте, че тая година започва отвратително

Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
За спирачките... Клапанчето, което е на средата на маркучите може да се ебава и да не отваря. Имах същия проблем и сменихме въпросния клапан и се оправи. За съжаление клапана не е от БМВ, а от друга кола. Само майстора може да каже обаче от каква.
Също може да имаш стари и омекнали маркучи на вакума, които да се смачкват при по-голям вакум и от там да иде проблема. Смени клапанчето и маркучите и може да се оправи.
Също може да имаш стари и омекнали маркучи на вакума, които да се смачкват при по-голям вакум и от там да иде проблема. Смени клапанчето и маркучите и може да се оправи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
А релето за свещите колко подгрява,сложи една пробна лампа на бушона за свещите(в кутията с компове) за да я виждаш ,като време.
Работата миреше баш на не подгрят мотор,Датчика които определя времето за подгрева е на главата под колектора около 5 цилиндьр,това е последната букса назад след обер дюзата на реда в кутията с кабели на мотора.Ако нямаш подгрев или е много кратьк,извади буксата на датчика ще подгрява дьлго ще пали.но ще грее при всеки контакт,и оборотите ще са около 1200.
по втората част имаш теч на вакуум,огледаи малките маркучи от дебели за кьм сервото,отиващи за клапи и егр
Работата миреше баш на не подгрят мотор,Датчика които определя времето за подгрева е на главата под колектора около 5 цилиндьр,това е последната букса назад след обер дюзата на реда в кутията с кабели на мотора.Ако нямаш подгрев или е много кратьк,извади буксата на датчика ще подгрява дьлго ще пали.но ще грее при всеки контакт,и оборотите ще са около 1200.
по втората част имаш теч на вакуум,огледаи малките маркучи от дебели за кьм сервото,отиващи за клапи и егр
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
За много години на всички.Сега на въпроса.Факта,че пали и гасне изключва изгорели свещи,подгревно реле,въздушен филтър и др.След като си сменил и горивен филтър,нещата се свеждат до помпа в резервоара и некачествена нафта.Като паднат температурите нафтата става по-гъста и най-вероятно трябва да си изчистиш цедката в резервоара.
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Само около подгряването ще е нещо.Няма датчик ,който да я задави така тази кола,че да пречи на паленето.
щом излиза пушек от ауспуха докато върти ,значи нафта ходи до дузите,ако е некачествена или с вода няма да е черен пушека.
щом излиза пушек от ауспуха докато върти ,значи нафта ходи до дузите,ако е некачествена или с вода няма да е черен пушека.

by ''kompleksa''
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
ако е около подгряването,няма да пали изобщо
Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Ето фактите:
Днес въртях около 5 минути, накрая запалих с 300 зора, при положение, че палих с пълна газ. Когато най-накрая запали не пуснах крака от газта и работеше едвам едвам на някакви си 500-600 оборота, при положение, че в студено състояние трябва да работи на около 1000. След около 10 секунди започнах малко по малко да отпускам газта, защото оборотите леко по леко започнаха да се вдигат на 20-тата секунда напълно пуснах газта и колата заработи на нормалните си 1000 оборота /за студена/. След като съм я запалил един път вече проблем с паленето никакъв-на втория оборот на стартера пали.
Да обощим:
Нафта сипвам само на лукойл. Мисля, че е най-доброто от българските локуми.
В резервоара съм сигурен, че има слой от гъстата нафта, дето е като желе, тъй като като ми падне под 20 литра нафта стрелката никога не отчита вярно, с други думи толкова е гъста, че пречи на подплавъка да се движи свободно...
Все пак почти съм изключил възможността да е от боклуци в резервоара, както казах един път запаля ли я после няма никакви проблеми с паленето... или поне до следващата сутрин.
Вероятността за подгрева също мисля да я изключа, тъй като казах, че като подгрея отначало колата пали и работи нормално една секунда и чак тогава гасне. Ако нямаше подгрев изобщо нямаше да пали. Продължавам да си мисля, че нещо някак си я дави !
Минавам на темата за сервото....
Колегата по-горе беше казал за вакуума при егр. Ако е възможно да ми обясни повече за този клапан, тъй като от вътрешната страна на тръбата имаше слой масло, което мога да опрелича единствено с пластелин. Чистих го и от тогава имам проблеми със спирачките, някакъв съвет или коментар по въпроса ??? Изобщо този клапан каква му е ролята там ????
Ако искате ще направя снимка на егр клапана и самия вакуум, в който се съмнявам.
Ако искате мога да направя и клипче на колата в момента, в който не пали...
Днес въртях около 5 минути, накрая запалих с 300 зора, при положение, че палих с пълна газ. Когато най-накрая запали не пуснах крака от газта и работеше едвам едвам на някакви си 500-600 оборота, при положение, че в студено състояние трябва да работи на около 1000. След около 10 секунди започнах малко по малко да отпускам газта, защото оборотите леко по леко започнаха да се вдигат на 20-тата секунда напълно пуснах газта и колата заработи на нормалните си 1000 оборота /за студена/. След като съм я запалил един път вече проблем с паленето никакъв-на втория оборот на стартера пали.
Да обощим:
Нафта сипвам само на лукойл. Мисля, че е най-доброто от българските локуми.
В резервоара съм сигурен, че има слой от гъстата нафта, дето е като желе, тъй като като ми падне под 20 литра нафта стрелката никога не отчита вярно, с други думи толкова е гъста, че пречи на подплавъка да се движи свободно...
Все пак почти съм изключил възможността да е от боклуци в резервоара, както казах един път запаля ли я после няма никакви проблеми с паленето... или поне до следващата сутрин.
Вероятността за подгрева също мисля да я изключа, тъй като казах, че като подгрея отначало колата пали и работи нормално една секунда и чак тогава гасне. Ако нямаше подгрев изобщо нямаше да пали. Продължавам да си мисля, че нещо някак си я дави !
Минавам на темата за сервото....
Колегата по-горе беше казал за вакуума при егр. Ако е възможно да ми обясни повече за този клапан, тъй като от вътрешната страна на тръбата имаше слой масло, което мога да опрелича единствено с пластелин. Чистих го и от тогава имам проблеми със спирачките, някакъв съвет или коментар по въпроса ??? Изобщо този клапан каква му е ролята там ????
Ако искате ще направя снимка на егр клапана и самия вакуум, в който се съмнявам.
Ако искате мога да направя и клипче на колата в момента, в който не пали...
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Колега сигурен ли си че резервоара е чист?Много старано клапан си сложил да не дъпра въздух от някъде.

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
май доизгаря нафтата във филтъра и след това тръгва да дига нафта димек да се обезвъздуши.На мен джипа ми правеше тази мизерия и беше то4но така!изгаря нафтата и след това върти докато вдигне от резервоара.
Поздрави!
Поздрави!
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Pesho_1 написа:май доизгаря нафтата във филтъра и след това тръгва да дига нафта димек да се обезвъздуши.На мен джипа ми правеше тази мизерия и беше то4но така!изгаря нафтата и след това върти докато вдигне от резервоара.
Поздрави!
Възможно е и това да е проблема.

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Сега остава да кажеш, че си от Монтана........ ако е така се включвам активно в темата
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
\MITETO\ DSB написа:Pesho_1 написа:май доизгаря нафтата във филтъра и след това тръгва да дига нафта димек да се обезвъздуши.На мен джипа ми правеше тази мизерия и беше то4но така!изгаря нафтата и след това върти докато вдигне от резервоара.
Поздрави!
Възможно е и това да е проблема.
Колеги, пропуснах да кажа, че възвратния клапан, който сложих в случай, че липсва налягане е след горивния филтър и е с помпичка. С други думи нафта назад не връща, по системата от клапана до помпата, включително и в нея има поне 200 милилитра нафта, за мен е изключено от студен старт да харчи за една секунда 200 милилитра нафта, а и като си напомпам на помпичката на клапана си качва гориво, но пак не пали

Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
predel написа:Сега остава да кажеш, че си от Монтана........ ако е така се включвам активно в темата
Сори колега, нямам общо с Монтана, но това не пречи да се включиш активно

Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Вероятността за подгрева също мисля да я изключа, тъй като казах, че като подгрея отначало колата пали и работи нормално една секунда и чак тогава гасне. Ако нямаше подгрев изобщо нямаше да пали. Продължавам да си мисля, че нещо някак си я дави !
аз не мисля,че трябва да я изкл.
Ако е въздух-като запали веднъж и ще работи повече време докато изгори нафтата в гнп-то.Но за да се отбегне тази възможност-нега захрани гнп-то директно от бутилка.
ако е около подгряването,няма да пали изобщо
при изгорели 3 -свещи пали много подобно на описания от колегата начин.
Сега остава да кажеш, че си от Монтана........ ако е така се включвам активно в темата
Да не би да е бил да реставрира плочката


by ''kompleksa''
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
ivan. написа:Вероятността за подгрева също мисля да я изключа, тъй като казах, че като подгрея отначало колата пали и работи нормално една секунда и чак тогава гасне. Ако нямаше подгрев изобщо нямаше да пали. Продължавам да си мисля, че нещо някак си я дави !
аз не мисля,че трябва да я изкл.
Ако е въздух-като запали веднъж и ще работи повече време докато изгори нафтата в гнп-то.Но за да се отбегне тази възможност-нега захрани гнп-то директно от бутилка.ако е около подгряването,няма да пали изобщо
при изгорели 3 -свещи пали много подобно на описания от колегата начин.Сега остава да кажеш, че си от Монтана........ ако е така се включвам активно в темата
Да не би да е бил да реставрира плочката
По първото: не ми е проблем да направя една система с шише и да пробвам да запаля.
По второто: При изгорели 3 свещи като запалиш колата има едно подчукване и неравномерна работа от мотора, което се получава от студената нафта в неподгрятите цилиндри. Казвам го, защото миналата година като свалих свещите от 6 работеха 3

По третото: Имам и проблем с плочката на ГНП. По-точно с някакъв потенциометър в нея, който явно е износен. В резултат на износването когато мотора се натовари на ниски /говорим за въртене на волан, всякакви електрически глезотийки + скоростната кутия, която е автомат/ колата гасне. Този проблем ще го разреша веднага щом събера парички за друго ГНП. Вероятността да е от плочката също съм я изключил.
Оправям колата и ще направя един голям "подарък" на някой !
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани