Проблем с парно в 318тдс след смяна на тройник
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- marto bmw
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: E36 - 318 TDS
Проблем с парно в 318тдс след смяна на тройник
Колеги моля помагайте
колата ми е Е36 318ТДС с мотор М41 с климатроник
Счупи се тройника към магнетвентилите за парното и към масления радиатор (мисля), проверих навсякъде и ми казаха, че струва около 45 -50 лева ама го нямат и трябва да го поръчам, а доставка след около 5 - 7 дни. Нямах време да чакам и купих обикновен тройник на който монтирах маркучите от вече счупения. Всичко до тук добре ама като запалих и започнах да обезвъздушавам НИЦ Парно и се започна ходене по мъките: Рових се във форума но нищо не открих свалих въпросните клапани (магнет вентили) разглобих ги, почистих ги, махнах им гумичките (бяха се разяли) пробвах пак ама не става , пак демонтирах вентилите и им махнах клапанчетата да пробвам ама пак не става.
След мъки около 2 седмици стиснах маркуча излизащ от троника подаващ вода към масленото радиаторче и започна на високи обороти да вкарва вода и в радиатора в купето (започна леко да духа топло). МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ. НЯКОЙ ИМАЛ ЛИ Е ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ
Забравих да кажа че проверих и радиатора на парното и не е задръстен.
Някой знае ли дали в оригиналния тройник, кото се продава в комплект с маркучите има монтирана някъква бленда или клапа, която да създава съпротивление и да кара водата да тръгва към радиатора за парното???
Благодаря Ви предварително.

Счупи се тройника към магнетвентилите за парното и към масления радиатор (мисля), проверих навсякъде и ми казаха, че струва около 45 -50 лева ама го нямат и трябва да го поръчам, а доставка след около 5 - 7 дни. Нямах време да чакам и купих обикновен тройник на който монтирах маркучите от вече счупения. Всичко до тук добре ама като запалих и започнах да обезвъздушавам НИЦ Парно и се започна ходене по мъките: Рових се във форума но нищо не открих свалих въпросните клапани (магнет вентили) разглобих ги, почистих ги, махнах им гумичките (бяха се разяли) пробвах пак ама не става , пак демонтирах вентилите и им махнах клапанчетата да пробвам ама пак не става.
След мъки около 2 седмици стиснах маркуча излизащ от троника подаващ вода към масленото радиаторче и започна на високи обороти да вкарва вода и в радиатора в купето (започна леко да духа топло). МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ. НЯКОЙ ИМАЛ ЛИ Е ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ
Забравих да кажа че проверих и радиатора на парното и не е задръстен.
Някой знае ли дали в оригиналния тройник, кото се продава в комплект с маркучите има монтирана някъква бленда или клапа, която да създава съпротивление и да кара водата да тръгва към радиатора за парното???
Благодаря Ви предварително.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с парно в 318тдс след смяна на тройник
Просто обезвъздуши хубаво 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jeremeto
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: Е60/LCI
- Мечтае да кара: 760
Re: Проблем с парно в 318тдс след смяна на тройник
Колега относно тройника,няма нищо вътре... 

- marto bmw
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: E36 - 318 TDS
Re: Проблем с парно в 318тдс след смяна на тройник
Колеги благодаря Ви за отговорите
За всеки случай преди да започна да разглобявам и наново, поръчах въпросния тройник за да няма непредвидими ситуации (след около 3 дни щял да е в София).
Отнсно обезвъздушавнето мисля, че го правя, както е редно сипва се течност и газ на около 3000 оборота докато излизат мехурчета и като започне да излиза плътна струя вода затваряш капачката и караш. НАЛИ ТАКА????
Колега "jeremeto" и аз мисля че няма нищо в него ама все пак да попитам Благодаря ти
След като ми дойде тройника и разглобя на ново ще пиша какво е станало.
За всеки случай преди да започна да разглобявам и наново, поръчах въпросния тройник за да няма непредвидими ситуации (след около 3 дни щял да е в София).
Отнсно обезвъздушавнето мисля, че го правя, както е редно сипва се течност и газ на около 3000 оборота докато излизат мехурчета и като започне да излиза плътна струя вода затваряш капачката и караш. НАЛИ ТАКА????
Колега "jeremeto" и аз мисля че няма нищо в него ама все пак да попитам Благодаря ти

След като ми дойде тройника и разглобя на ново ще пиша какво е станало.
- marto bmw
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: E36 - 318 TDS
Re: Проблем с парно в 318тдс след смяна на тройник
Проблема е отстранен. Просто тройника, който бях сложил не бе пробит към страната на парното , но за съжаление го видях едва сега, просто като духнах в него излизаше въздух само от едната страна, и като пъхнах отверката изпадна парче черна пластмаса и сега е оки. На всички които им се случи да имат проблем с този тройник мога да им кажа да си купуват такъв обикновен да слагат маркучите от стария и да карат само с отделената сума от около 5 лева за скобите и тройника, а не да дават 46 лева за тоя дето духа. До скоро и весело посрещане на новата 2010 година.
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Re: Проблем с парно в 318тдс след смяна на тройник
Хахахаха баси и гадното, добре че си "духнал" за да видиш
, майтап, без обиди





| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани