Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- grobara
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Честита Нова Година колеги, разговаряах с един френд и тои ме убеждава че ако сложа газов инжекцион колата ще ми тръгне по-добре от бензин
отделно и разхода за гориво падал на половина... Та въпросът ми е какви са + и какви са - от газовия инжекцион !

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
+ е само че горивото е по-евтино.
- е че двигателят става тоталка, колата окуцява, направо даже инвалид става. Губиш място от багажника, чести ремонти(а в един момент и вече невъзможност за ремонт).
На твоя приятел му кажи да не се излага с тия приказки, че щяла да тръгне по-добре на газ, че ще му се смеят някъде.
- е че двигателят става тоталка, колата окуцява, направо даже инвалид става. Губиш място от багажника, чести ремонти(а в един момент и вече невъзможност за ремонт).
На твоя приятел му кажи да не се излага с тия приказки, че щяла да тръгне по-добре на газ, че ще му се смеят някъде.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Archangel написа:+ е само че горивото е по-евтино.
- е че двигателят става тоталка, колата окуцява, направо даже инвалид става. Губиш място от багажника, чести ремонти(а в един момент и вече невъзможност за ремонт).
На твоя приятел му кажи да не се излага с тия приказки, че щяла да тръгне по-добре на газ, че ще му се смеят някъде.
според мен по-добре да си сложи някаква евтина газова уредба с вакуумен изпарител и да не се занимава с газови инжекциони пък и този двигател има доста недостатъци и не е много рентабилно.....
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- kruz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Х1 2021 г.
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Колега,би ли дал по-подробни пояснения относно този мотор? Понеже го карам същия от скоро и засега нямам никакъв проблем. Благодаря
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Мойта кола е Е46 2002 г. 318i 143 коня и и сложих газов инжекцион р поради простата причина че ми остана от предна която ми платиха тотал. Инжекциона ми е брц и мога да кажа че сам много доволен.
Колата си върви перфектно съвсем леко по слабо ускорява при натиснат педал на газта до край.
Разхода ми се върти около 10, но може да е 8 извънградско , а при студ и задръствания около 12.
От април до сега направих около 15000 на газ и нямам никакви забележки , макар че много хора ме убеждаваха да не слагам газова уредба аз съм много доволен от разхода и поведението на колата като цяло.
Колата си върви перфектно съвсем леко по слабо ускорява при натиснат педал на газта до край.
Разхода ми се върти около 10, но може да е 8 извънградско , а при студ и задръствания около 12.
От април до сега направих около 15000 на газ и нямам никакви забележки , макар че много хора ме убеждаваха да не слагам газова уредба аз съм много доволен от разхода и поведението на колата като цяло.
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Аз съм с газов инжекцион, но съм с преди фейса.
Разликата във вървенето и набирането е толкова малка, че е пренебрежима - не повече от 2-3 кончета. Че на газ ще върви по-добре от бензин си е направо смешно, освен ако не става въпрос за опел
Всичко друго освен газов инжекцион е кофти и опасно за колата, провери хубаво за качествен майстор, защото и не всички газови инжекциони са подходящи - намери си свестен майстор, който иска не само да ти смъкне кожицата, а си държи и на името.
Основен недостатък - заема място, а багажникът не е от особено големите.
Основно предимство - разходът на 100км скача с 0,5-1 литър в повече, отколкото на бензин, но цената е почти двойно по-ниска на газта.
Всичко останало са ала-бала легенди или маниащини на фенове, които мислят, че тяхното БМВ е космически кораб и имат намерение дори и след 50години да летят с него до луната.
Разликата във вървенето и набирането е толкова малка, че е пренебрежима - не повече от 2-3 кончета. Че на газ ще върви по-добре от бензин си е направо смешно, освен ако не става въпрос за опел

Всичко друго освен газов инжекцион е кофти и опасно за колата, провери хубаво за качествен майстор, защото и не всички газови инжекциони са подходящи - намери си свестен майстор, който иска не само да ти смъкне кожицата, а си държи и на името.
Основен недостатък - заема място, а багажникът не е от особено големите.
Основно предимство - разходът на 100км скача с 0,5-1 литър в повече, отколкото на бензин, но цената е почти двойно по-ниска на газта.
Всичко останало са ала-бала легенди или маниащини на фенове, които мислят, че тяхното БМВ е космически кораб и имат намерение дори и след 50години да летят с него до луната.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
да се сложи ГИ е отлична идея ,нищо му няма на двг разликата с обикновена газова е много голяма .. даже е много по добре като разход от който и да е дизел .. в момента заглеждам разни коли от 2.2 нагоре бензини с идеята да я газирам след това и да карам без пари мощна кола
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Първите 2 коментара в темата са направо за кошчето!!!Пълни безхаберници!!!Тоталка ставал мотора ... кое бе пич става тоталка?Я обясни кой компонент става тоталка при газов инжекцион? И какви са па тия чести ремонти? Аз от както се помня винаги съм имал кола на газ ... сега кола на метан ... един ремонт нямам по мотора!!! Според мен излиза много по-евтино от това да подържаш дизел примерно ... ето защо икономия винаги се гони с бензин + газ/метан.
И да с газов инжекцион колата дори може да стане леко по-силна ... според това как ще направят картите на аванса ... и горивото. Примерно в Ауди форума едно момче показа дино преди и след слагане на газов инжекцион ... колата беше извадила 10 коня повече на газ в по-високите обороти ... и имаше по-висока максимална!!! Това се получава защото на газ колата може да се кара с повечко аванс...
И да с газов инжекцион колата дори може да стане леко по-силна ... според това как ще направят картите на аванса ... и горивото. Примерно в Ауди форума едно момче показа дино преди и след слагане на газов инжекцион ... колата беше извадила 10 коня повече на газ в по-високите обороти ... и имаше по-висока максимална!!! Това се получава защото на газ колата може да се кара с повечко аванс...
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Забавлявайте се с газовите горелки, после да не викаме Лунатик-а от Е36 форума да ви показва снимките на дупките по цилиндрите 

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Archangel написа:Забавлявайте се с газовите горелки, после да не викаме Лунатик-а от Е36 форума да ви показва снимките на дупките по цилиндрите
ако се кара само на газ, т.е. центровката на газ и бензин е различна, няма проблем, но ако не е в ред детонациите са налице. Другото което е, че алуминиевите блокове на БМВ не са за предпочитане да се кара на газ двигателя!!! Затова е лафа , че БМВ не се кара с газова уредба заради алусила, никасила- циментация един вид на цилиндрите....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
http://www.go-lpg.co.uk/Nikasil.html
High Sulphur Petrol sold in the UK market (until recently) was the cause of Nikasil liner breakdown. It has a cumulative effect, i.e. if the engine has ever been run on high Sulphur Petrol, damage may already have been done and premature bore wear may result.
LPG, on the other hand, has an extremely low Sulphur content (lower than the 'Low Sulphur' Petrol sold today) and cannot possibly be the cause of Nikasil coating damage. In this way, having a car LPG converted cannot cause liner breakdown in a Nikasil engine. Any damage will be due to the earlier use of High Sulphur Petrol.
Общо взето БМВ на газ дори може да изкара повече от колкото на бензин богат на сяра хехе
High Sulphur Petrol sold in the UK market (until recently) was the cause of Nikasil liner breakdown. It has a cumulative effect, i.e. if the engine has ever been run on high Sulphur Petrol, damage may already have been done and premature bore wear may result.
LPG, on the other hand, has an extremely low Sulphur content (lower than the 'Low Sulphur' Petrol sold today) and cannot possibly be the cause of Nikasil coating damage. In this way, having a car LPG converted cannot cause liner breakdown in a Nikasil engine. Any damage will be due to the earlier use of High Sulphur Petrol.
Общо взето БМВ на газ дори може да изкара повече от колкото на бензин богат на сяра хехе
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Sherman написа:http://www.go-lpg.co.uk/Nikasil.html
High Sulphur Petrol sold in the UK market (until recently) was the cause of Nikasil liner breakdown. It has a cumulative effect, i.e. if the engine has ever been run on high Sulphur Petrol, damage may already have been done and premature bore wear may result.
LPG, on the other hand, has an extremely low Sulphur content (lower than the 'Low Sulphur' Petrol sold today) and cannot possibly be the cause of Nikasil coating damage. In this way, having a car LPG converted cannot cause liner breakdown in a Nikasil engine. Any damage will be due to the earlier use of High Sulphur Petrol.
Общо взето БМВ на газ дори може да изкара повече от колкото на бензин богат на сяра хехе
за това си много прав, но в БГ пропан бутана е смесица и не е само марка Б автомобилен а и за битови нужди и го смесват с още един газ.... няма да задълбавам какво що, че е опасно....

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Единствения проблем на газта е, че изсушава мотора отвътре. Всичко останало е в плюс пред бензина. Но ако се кара от време на време на бензин няма да има никакъв проблем.
Si non confectus, non reficiat.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Време беше и тука да започнат тези теми за газификацията
На газ сигурно е 2хефтино, но ясно е написано върху вратичката за наливане на бензин - Unleaded fuel, така че от тук нататък всеки сам си преценява какво ще прави със собствената си кола.

На газ сигурно е 2хефтино, но ясно е написано върху вратичката за наливане на бензин - Unleaded fuel, така че от тук нататък всеки сам си преценява какво ще прави със собствената си кола.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Темата е разисквана поне 100 пъти - дайте линкове на човека , за да не се повтаря едно и също по 20 пъти ... Един съвет от мен - сметни си за колко време ще избиеш 1000те лева за инжекцион на 4 цилиндъра . Икономията ти е 40% не 50% ... Ако караш по 1000 км на месец , за мен е абсолютно безсмислено . По-добре се замисли върху десния си крак , като искаш да икономисваш 
слагай метан на М3 и бъди гъзар

в момента заглеждам разни коли от 2.2 нагоре бензини с идеята да я газирам след това и да карам без пари мощна кола
слагай метан на М3 и бъди гъзар

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани