Какви бутала за турбинирано М20?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Какви бутала за турбинирано М20?

Мнение от tuningfena » 29 Дек 2009, 20:50

за турбиниране на м20 2,7 какви бутала ? от 2,7 ета или от м42 , и въпрос буталата на 318 ис е30 и е36 еднакви ли са ???
Последна промяна tuningfena на 17 Юли 2010, 11:57, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от autovan » 29 Дек 2009, 21:26

Зависи каква степен на сгъстяване искаш да постигнеш и на какво налягане смяташ да караш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 29 Дек 2009, 21:46

Ванка това бялото би турбото беше с м42 бутала нали ., ми търся максимум 0,8 бара и по ниска степен на згъстяване за да може при възможност после да скочи налягането
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от autovan » 29 Дек 2009, 23:03

На бялото буталата бяха от М43. Ако смяташ да надуваш над 1bar по добре си сложи бутала за турбо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 29 Дек 2009, 23:24

ами те са по един куфар пари кованите, в момвнта не располагам с толко пари, като за начало мисля да пробвам с като на бялото карантиите да видим колкото издаржи :yes: туи м43 от е36 ис ли беше :?:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от amd » 30 Дек 2009, 14:54

Не, М43 е от E36 316i/318i, тоест 8 клапановия двигател с верига. IS-ката я има във вариант М42 и М44 (по-късните).
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 30 Дек 2009, 17:59

amd написа:Не, М43 е от E36 316i/318i, тоест 8 клапановия двигател с верига. IS-ката я има във вариант М42 и М44 (по-късните).

хм , благодаря ти колега , щото нали ис ковите бутала са по усилени те ако са от м43 по добре да са от 2,7 ета според мен
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от Joreto » 30 Дек 2009, 21:43

На един приятел 328-цата турбо е с is-ови бутала и доста време вече кара на 1.3 бара (Т3/Т4 турбина) без проблеми.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 30 Дек 2009, 22:50

Сега : 190E M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди : 190E 2.5-16v турбо
- 402м @ 13.934 (0.5 bar, писта Божурище)
за този мерцедес ли става дума http://vbox7.com/play:75106220
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от Joreto » 30 Дек 2009, 23:13

Да, това е моя , като гледам клипа е доста стар още преди да оправя предната броня, най-вероятно е един от първите тестове на божура :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от 00Cool » 31 Дек 2009, 1:01

Мен ли ми се струва или единият говори за м20 тунингфена ,а жорето за м50 ???!!
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от Joreto » 31 Дек 2009, 8:46

00Cool написа:Мен ли ми се струва или единият говори за м20 тунингфена ,а жорето за м50 ???!!


Така е , но става въпрос за is-вите бутала, иначе мотора за който говоря е м52б28 :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 31 Дек 2009, 9:44

Joreto написа:Да, това е моя , като гледам клипа е доста стар още преди да оправя предната броня, най-вероятно е един от първите тестове на божура :mhihi:

този е единствения мерцедес които ми е симпатичен , гледал съм го на божура
Последна промяна tuningfena на 31 Дек 2009, 9:48, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 31 Дек 2009, 9:46

00Cool написа:Мен ли ми се струва или единият говори за м20 тунингфена ,а жорето за м50 ???!!

Да аз говоря за м20 , мислех да съм с бутала от 2,7 ета но ми се виждат доста крехки , чувал съм че издържали но ме съмнява
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от nayden » 31 Дек 2009, 13:01

Вземаш от Ета 2.7 долнището , слагаш глава от М20В25 . Сгъстяването ти става около 8.3:1 . Надуваш на 0.8 и си караш със здраве кола с 300-320 коня . Говорихме с тебе по тоя въпрос , недей ги мисли толко буталата . Нищо няма до им стане на тая мощност.Има доста други неща които са от изключителна важност ! Трябват ти дюзи 350-400cc ,стабилна горивна система с дебит поне 200 литра на час , управление на двигателя (електроника) , друго запалване , подходящо турбо ,хедърси , генерация на 76мм ,турбо пътища на 2.5-3 инча , кулер , BOV , гейт и др. п..ки майни . След като направиш всичко това , ще разбереш за какво става дума . Щях да забравя да отбележа ,че е препоръчително двигателя да е ребилдван (сегменти ,лагери,клапани,хубаво масло и т.н.) . Все пак от 130 коня отива на 300 .

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook