газ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 29 Юли 2005, 11:39

Колекторите на 318(Е36)-ската пластмасови ли са

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 29 Юли 2005, 11:40

Не,не са.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 22:49

bam-bam написа:да попитам знаещите .. коя от 318 318ис или 320 е наи добре за газ ?
Според мен най добре е 318ис.Хем си върви,прилично,хем даваш 500 лева и почти не береш ядове.Тея дет ти казват че всичко им е ок да го....Ама работата е там че все си на далавера.Има винаги дребни главоболия,с които е добре да се примириш.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 22:54

tozy написа:Моята ми излезе 450, Ловато, по принцип нямам проблеми. Само оборотите малко играят, когато съм на място, примерно на светофар.
Струва ми се обаче, че колата се мъчи. Ако имаш парички сложи си по-добре газов инжекцион и да знаеш, че всичко ти е както трябва
Какъв газов инжекцион бе колега? Аз съм с 318ис и съм доволен много.Дал съм 450лева,щото комутаторите нашата фирма ги прави.Топла студена държи под 1000 оборота.Играят малко ако от над 180 освободищ от скорост,ама съвсем леко,незабележимо.И то е щото мърлячите газаджии не са го изчислили това.Ама си е БЯЛ кахър да знаете.При мен разликата газ-бензин при цена 82 стотинки е около 10лева на 1000км.Това прави 5000км и сум я избил.Аз я сложи преди месец и съм минал над 2000вече така че смятайте вие.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:01

Ruskia_bg написа:
колко пари 530 лв


Това ми се струва нереално малко. Не че ти се бъркам , но ако не е газов инзекцион може да береш големи ядове. Това не е от нещата от които трябва да се спестява, а друг е въпроса как ще върви.
Лично мнение: не бързаи да слагаш при първият срещнат а първо поразпитай.
Айде и успех с газовата. Дано всичко да е наред
Оф дървен философ.Кусам ги наред из Пловдив на газ кви ли не.Е с мярка де.До 150коня им се връзвам щото знам как да карам.Преди 4 часа един пич от форума с КУПЕ С1441 се напъваше,ама не стана работата.Е верно той беше с още 3-ма а аз сам ама аз бях на ГАЗ.Кво да говорим???Е другата кола ми е Е39 523и 98год 2.5 и там незнам кво ще правя.Че там заради Темпомата и Газов инжекцион не помага


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:03

mitak_o написа:
REMUS написа: не ти е нужен емулатор за инжекторите ЕКУ-то ти не е толкова умно че да се налага да го лъжеш с емулатори стаа и с просто реле :mhihi:

не сам сигорен че не трябва емулатор за инжекторите, CPU-то има поне 5 вида грешки идващи от инжекторите
Аз съм без ЕМУЛАТОР!!!


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:06

ivopicha написа:Какво се получава, когато има грешки. Киха, мени обороти?И влиаят ли грешките на ЕКУ-то?
Ами карал съм Астра на ГАЗ,Фиат ТИПО,БРАВО,при всички съм имал големи проблемис КОМПА и там разни натрупваници на грешки.С АУДИ 100 А6 2.3 и сега с Упето 318ис нямам никакви ядове.А и с Вектра 2.0 съм нямал честно казано.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:08

mitak_o написа::dunno: на газ не знам... обаче докато караш на газ и без емулатори компутера получи много грешки минава в сервизен режим и почва да работи по някакви зададени стойности без да следи много много датчици и сензори, тогава се получава мененето на оборотите. :dunno:
Не е точно така.Тогава придърпва и мени обороти.Вадиш клемата на акумулатора за малко и си готов.До следващия път де.Ама това става обикновено при ФИАТ,ФОРД,РЕНО,СИТРОЕН.Ако някой с БМВ го има тоя проблем да сподели,зашото се съмнявам много.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:11

ivopicha написа:Вече съм на газ. Излезна 400 лв. без емулатори. За сега колата си върви без грешка. Е, малко е по- тромава, но съвсем малко.Обаче там където ми я слагаха са взели охлаждаща течност от маркучите дето влизат в парното. Поне така си мисля аз(някъде около резервоарчето за спирачките) и явно са вземало от този малкуч, който след кранчето за топло. Щото днес като ходих до В. Търново и като се връщах реших да си куста вентилатора в купето. Средната врътка беше на червено и аз я преместих в синята зона. И след няколко минути колата взе да прекъсва и угасна. Не пали ни на бенз, ни на газ. Отварям аз капака, а той изпарителя целия в скреж. Схванах каква е работата и пуснах пак на червено и се оправи. Утре ще им я закарам да ми я оправят и всичко ще е ок.На вас маркучите за охлаждане къде са хванати- на левия или на десния клон гледано като застанеш срещу колата?
Виж това не съм видял.При мен обаче колата е малко по тромава,а и върви с над 200 на газ,а това ме устройва мен


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:14

BOBSI написа:Мерси :lol: ...значи отзиви много :!: .... газовия инжекцион е по добър ама е по скъп :!: ... и обикновената върши работа в крайна сметка :idea: .... момчетата всеки кабел го навираха в отделен маркуч финно прибрано спретнато :lol: ... няма раздърпани работи и т.н съвсем съвестно ;) ... а не сами и познати съвсем случайно се запознахме . 8) ...но много доволен останах :lol: ... честно казано не ми се слагаше газ ама с тези цени на бензина се принудих :evil: :evil: .... и мисля, че няма да съжалявам :lol: .... освен ако газта не стане 1.50 де :shock: :shock:
Ами почна да върви нагоре,ама до 90 стотинки ще се поспре май.Пак е на ДАЛАВЕРА.И на мен не ми се слагаше,и 4 пъти се разубеждавам,ама накрая ми писна вече.Бях се зарекъл никога повече на газ и устисках 4 години,ама с тая световна криза,моите принципи отидоха по дяволите.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:18

vasil088 написа:На 5-ти август и аз ще слагам газов инжекцион на 316I и ще споделя мнение ;)
BRC-1700 лв.
Луд ли си?Тези дето са те навили са за трепане.Аз преди като карах Компакт 316и и мен така ме зарибяваха.Имало там разни перки,пластмасови охлюви(щот няма пластмасови колектори и няма за кво да се хванат),може и с нормална,ама за да си 100%сигурен слагай инжекция за 1600лв+.Аз се отказах от газ тогава,ама бензина беше 1.40 някъде,а газта около сегашната цена и малко надолу.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:20

LEXMAUL написа:Ауе вие сте луди,1500-1700лв за газ която гори 10-13лв/100км. Аз имам метан,който струва таван 1800лв.и ми гори от 3,5 до 7,5лв/100.КВА Е ТАЯ ГАЗ??? :dunno:
Ти си лудия май.Как МЕТАН бе???Направо резил.Теб и Вектра 1.6 схте те разпори бе бретле.СРАМ,СРАМ голям.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:24

kiko написа:за сега и аз съм доволен вчера усетих че вече гаста ми свършва от първото зареждане равносметката е 26лв-30л.гас-280км за сега е перфектно :P разлика м-у гас и бензин почти няма при нормално каране само градско единственото кофти е че малко ми клати оборотите и като вдигна 140км нещо гасне но мисля че е защото не ми направиха центровка маисторчето каза като мина 300-400км да отида за да направи центровката пак ще видим тогава иначе сам много приятно изненадан от ''тунинга'' които направих :lol:
Кажи на МАЙСТОРЧЕТО да ти затвори входящия въздух от въздушния филтър и да ти изреже дупка на същото място отзад на кутията на филтъра.Не трябва да мени обороти.Това е от кофти монтаж.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:26

LEXMAUL написа:Мойта е обикновенна.Градско минавам 200-240км. извънградско 280-350км.Зависи от карането.Абе и газ и метан са :puke: ,ама нали гледаме да можем и да ги караме... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
И аз съм то4но като теб.Аз карам смесено.Тоест моето извънградско е 160-205 та е чисто градско все едно.Минавам 240-250 км,ама настъпвам яко


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 30 Юли 2005, 23:29

BOBSI написа:Днес го пробах на Газ как върви и резолтата е 190 км :shock: :shock: Банкя - София и ме засече един кретен и после не посмях повече да го напичам ... така, че от газ на бензин почети няма разлика... а оборотите не мърдат грамммм :!: :shock: :lol:
190км само? С какъв двигател си? Аз съм на 205 на равно с мадама до мен и без багаж.Много пъти съм го пробвал,защото гаджето е от Ст.Загора и от Пловдив до тях винаги засича времето.За сега най доброто е 48 минути.Ама с е 39-ката де

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook