Питанка...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Куплунга, който влиза в копчето е различен за двата модела копчета, така че трудно ще направиш пробата. Относно други разлики, ако има функция за автоматично отваряне/затваряне в бутона - аз мисля, че няма и, че това зависи само от бутона, но за съжаление несъм абсолютно сигурен
.
Ето това е схемата на бутона с допълнителната функция към комфорт модула - вижда се, че ако има други разлики освен бутона (все две жици ходят в него, без значение дали е автоматичен или не), то те са в софтуера на модула.

Ето това е схемата на бутона с допълнителната функция към комфорт модула - вижда се, че ако има други разлики освен бутона (все две жици ходят в него, без значение дали е автоматичен или не), то те са в софтуера на модула.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
поне при мен не е само от бутона
иначе колкото и да са тъпи тези които ми слагаха алармата щяха да ми направят и другото стъкло да се затваря автоматично
имах и бутоните, наистина са с различни букси но има още "нещо" което изключва сигнала за затваряне на стъклото след еди колко си секунди
нещо такова беше - тъпо обяснение но само това съм запомнил
иначе колкото и да са тъпи тези които ми слагаха алармата щяха да ми направят и другото стъкло да се затваря автоматично
имах и бутоните, наистина са с различни букси но има още "нещо" което изключва сигнала за затваряне на стъклото след еди колко си секунди
нещо такова беше - тъпо обяснение но само това съм запомнил

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Да - точно това май е функцията на софта - като стигне стъклото до крайна позиция, по натоварването или чрез краен изключвател да спре напрежението към моторите, за да не се получава механично напрежение в стъклото. Аз бях взел два различни бутона и щях да пробвам как стоят нещата, ама като видях различните букси и се отказах да правя простотии
.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
да му се не види... и при мен стана ТОЧНО ама ТОЧНО както го описа митака. имаме ли решение в крайна сметка или трябва да го сменям?

- bimbolet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
- Пол: Мъж
- Кара: Старо BMW
- Мечтае да кара: Ново BMW
...при мен на Compact-та като натисна леко копчето има едно цък и това е режима на ръчно отваряне и затваряне, а като го натисна още малко има второ цък, което е автоматичния режимAlexi написа:какво имате предвид всички с автоматично сваляне ? моите не се движат ако пръста ми не е на копчето постоянно .. да няма някаква цака дето за 3 години не съм я научил


- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
моята е '92 и го има само на шофьорското стъкло и действа по гореописания начин (1-во цък и 2-ро цък
)

let the BMW be with you
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани