Проблем с Управление на климатроника
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем с Управление на климатроника
slitter написа:milennyc написа::yes: Пак ще ти кажа ТАРАЛЕЖ..... смени го!!!!!![]()
![]()
Добре де колега, каква връзка има таралежа??? Обясни моля те! В смисъл какво прави тоя таралеж, че остава да прави консумация. Стана ми интересно! Аз си мислех, че те спрат токовете до него като извадиш ключа! Не мога да си го обясня!
Чесно да ти кажа този проблем го имаше един колега от форума тук в Пловдив точно така му падаше акумолатура. Даже ника му е blacksapfire нещо такова беше. Сменихме само таралеже и забрави за проблема. После се виждахме тук на седмичните срещи и ми каза че ногов познат пак така...... и след смяната се е оправило. Не съм се занимавал с това, може би принципа на работа ще ти го обясно OCI ..... но съм сигурен че той поддържа някаква консумация нон стоп
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с Управление на климатроника
Точно така захранването за вентилатора и панела на климатроника минава през въпросния таралеж за да има консумация е нужно само да е закъсил както беше станало с моя и ето ти я консумацията. Бодлите на таралежа служат за охлаждане на транзисторите в него аз моя го оправих като разпойх един елемент, но той беше повърхностно разположен като махнеш само заливката иначе не подлежи на ремонт. При опит да махнеш заводската заливка и с нея излизат елементи от платката.
Аз даже имам един резервен таралеж и винаги ако има проблем или съмнения в него просто слагам моя за проба.
Така казах да направи и колегата слага друг таралеж мери консумацията и така, но мисля че и на диагностика ще го хване или най-малко да му откачи буксата и да види как ще е консумацията.
Аз даже имам един резервен таралеж и винаги ако има проблем или съмнения в него просто слагам моя за проба.
Така казах да направи и колегата слага друг таралеж мери консумацията и така, но мисля че и на диагностика ще го хване или най-малко да му откачи буксата и да види как ще е консумацията.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем с Управление на климатроника



Re: Проблем с Управление на климатроника
milennyc написа::clap:Аз казах ТАРАЛЕЖ..... ама колегата Слитер не та не
.... той и за други неща ще се съгласи.....
ай стига,

Кажи за какво друго трябва да се съглася?
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем с Управление на климатроника
И аз имам същия проблем и май ще ми е таралежа
Слизам до колата паля и няма никой. Слагам нов акумолатор НОВ карам 2 дена колата нон стоп на дълги разтояния и я сотавям 2 дена в гаража слизам паля и пак няма никой
. Сега пак съм със стария презареден. И днес не съм я палил мисля да сляза да видя какво ще е дириджето
Но лошото е ,че нямам проблеми с усилването или намалянето на вентилатора



- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем с Управление на климатроника
Така слязах до проверя дали ще запали и найстина запали
работи някъде около 10 мин с включен климатроник и я изгасих след това останах в колата да слушам таралежа стоях 10 мин. и ми стана много студено и се прибрах ,но през това време таралежа не спря да бучи. За колко време е нормално таралежа да бучи след изгасянето на двигателя?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с Управление на климатроника
това дето бучи не е таралежа а най-вероятно е вентилаторчето на упревлението на климатроника заслушай се в управлението и ще видиш шуми защото е събрало яко прах.
Трябва да се свали разглоби изчисти и смаже и си готов с шума.
А затова, че ти пада акумулатора сигурно има консумация от някъде сложи мултицет и я замери трябва да е в порядъка на 0,02 ампера при всичко спряна блафони и така най-добре слагаш мултицета и заключваш колата и след 10 до 15 минути не ти ли спадне консумацията на тази дето ти писах трябва да провериш кое ти дърпа тока.
Ако се съмняваш в таралежа просто му откачи буксата ако след 15 минути не ти падне консумацията и ще видиш дали е от него.
Трябва да се свали разглоби изчисти и смаже и си готов с шума.
А затова, че ти пада акумулатора сигурно има консумация от някъде сложи мултицет и я замери трябва да е в порядъка на 0,02 ампера при всичко спряна блафони и така най-добре слагаш мултицета и заключваш колата и след 10 до 15 минути не ти ли спадне консумацията на тази дето ти писах трябва да провериш кое ти дърпа тока.
Ако се съмняваш в таралежа просто му откачи буксата ако след 15 минути не ти падне консумацията и ще видиш дали е от него.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем с Управление на климатроника
oci написа:това дето бучи не е таралежа а най-вероятно е вентилаторчето на упревлението на климатроника заслушай се в управлението и ще видиш шуми защото е събрало яко прах.
Трябва да се свали разглоби изчисти и смаже и си готов с шума.
А затова, че ти пада акумулатора сигурно има консумация от някъде сложи мултицет и я замери трябва да е в порядъка на 0,02 ампера при всичко спряна блафони и така най-добре слагаш мултицета и заключваш колата и след 10 до 15 минути не ти ли спадне консумацията на тази дето ти писах трябва да провериш кое ти дърпа тока.
Ако се съмняваш в таралежа просто му откачи буксата ако след 15 минути не ти падне консумацията и ще видиш дали е от него.
Не много не се съмнявам в таралежа защото климтроника прави това което му кажа. Обяче това ще го проверя при заключена кола.
П.С. Когато колата ми е в гаража не я заключвам може ли да е от това?
- ganecabul
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 1.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW e46 318i 99'
Re: Проблем с Управление на климатроника
oci написа:това дето бучи не е таралежа а най-вероятно е вентилаторчето на упревлението на климатроника заслушай се в управлението и ще видиш шуми защото е събрало яко прах.
Трябва да се свали разглоби изчисти и смаже и си готов с шума.
А затова, че ти пада акумулатора сигурно има консумация от някъде сложи мултицет и я замери трябва да е в порядъка на 0,02 ампера при всичко спряна блафони и така най-добре слагаш мултицета и заключваш колата и след 10 до 15 минути не ти ли спадне консумацията на тази дето ти писах трябва да провериш кое ти дърпа тока.
Ако се съмняваш в таралежа просто му откачи буксатаако след 15 минути не ти падне консумацията и ще видиш дали е от него.
Днес имам същия проблем като колегата "Next". Интересува ме, къде се намира тази букса на таралежа?
- Dracos
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 '00
Re: Проблем с Управление на климатроника
Колеги, моя преблем се реши след 2-3-4 месеца мъчения, след като отидох при кадърен жичкаджия (вече 2 седмици нямам проблем, дано така да си остане). Оказа се, че имам ретро мобилен телефон отзад при тонколоните, голям колкото куфар, който е бил вързан към бушона на климатичната инсталация и е черпил доста ток... След като го откачи, консумацията падна и колата не ме е оставяла доста време... Благодаря на всички за мненията :-)
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани