e60 m5 - 530 коня на гумите...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

e60 m5 - 530 коня на гумите...

Мнение от alx » 25 Юли 2005, 23:17

имаше слухове че м5 е по-мощно от колкото го дават, но бяха само слухове. сега е факт. 530 коня на гумите със 15% загуби във трансмисията е 610 коня на вала.

http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=56800

ще почакаме да видиме и други екземпляри (да не се окаже че този екземпляр е изключение)... но... добро начало...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 26 Юли 2005, 7:29

сигурен ли си в тая информация ? и как се получават тия разлики ? нещо от БМВ да с объркали?... ама се съмнявам някак си... :)

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 26 Юли 2005, 7:51

Ми като знам че без ограничител прави 330км/ч е възмоно, но загуба чак 15% в трансмисията ми се вижда множко :roll:
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 26 Юли 2005, 9:38

Изображение
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 26 Юли 2005, 9:51

Никъде не видях да се споменава че това е на гумите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 26 Юли 2005, 15:19

знаех си,че има нещо повече в тази кола, а то били коне :mhihi:
ТДС - Турбо Див Селянин

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 26 Юли 2005, 15:46

ми аз не знам на диностенд кола как се мери освен на гумите... единствената друга възможност е диното да мери на гумите и да налага 15% или там колкото за трансмисията и да дава резултата като "на вала"... ма не ми се вярва.

а 15% загуби за ръчна трансмисия способна да понесе 500 коня и 350+нм въртящ момент е нормално...

дали съм сигурен? не разбира се. просто цитирам какво пост-ват хората другаде. докато не го видя със собствените си очи измерено на dynojet на които се доверявам- не вярвам ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 26 Юли 2005, 16:01

Един малък въпрос: измерването на такъв дино стенд дава ли и тои загуби от валяците или тя е вече пресметната в крайната сума коне/въртящ момент!? :roll:
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 26 Юли 2005, 17:04

Wizi написа:Един малък въпрос: измерването на такъв дино стенд дава ли и тои загуби от валяците или тя е вече пресметната в крайната сума коне/въртящ момент!? :roll:


Не че няма, ама то си е сметнато и заложено в софтуера, така че това което виждаш на разпечатката е конете на гумите.

Виждал съм Бош дайно, което първо мери на свободна съпротивлението на трансмисията, и след това мери двигателя. Доколко е точно - не мога да кажа. От един дайностенд до следващия може да има огромни разлики, при една и съща кола.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 26 Юли 2005, 17:13

Е ся тва ли е проблема дали са 15% то и 10% да са пак е 580кс :shock: няа се расърдя ако съм я купил за 507кс :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 26 Юли 2005, 20:14

на нмен лично ми се виждат много голями разлики. някакъв минимален процент да ама 70 80 коня тия много са се захтраховали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 26 Юли 2005, 20:28

къде мериха, в България ли? ако така може да се измери и на 1000 коня само малко в софтуера да бръкне и готово. :mhihi:
а 15% в трансмиссия, това е твърде много, най много 5% давам.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 26 Юли 2005, 21:16

хм.. обаче като гледам дискусията във м5 форума и започвам да си мисля че това е някакъв стенд дето мери конете на гумите, ма не ги показва а смята (и показва) конете на вала... ако е така 530 коня на вала плюс куп коригиращи фактори във софтуера може просто да е 510тина коня - което не е никаква новина...

както казах- трябва повече инфо. предполагам че със времето повече хора ще си измерят колите и ще разбереме истината...

докъде стигнахме- да не ни прави впечатление 500 коня...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook