прекъсва сутрин като е студена
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
прекъсва сутрин като е студена
здравеите колеги на всички безавариино каране в снега първо пожелавам и ви моля за съвет сутрин като завъртя стартера върти все едно 4е има искарана свещ и след малко завърта по добре запалва но ниаколко минути работи все едно на 3 цилиндъра и след това се оправя и няма грижи но това го прави като е студено времето ако леко иа лашна на скорост преди да врътна стартера не го прави всеки път и сега ве4е 2 души ми казват 4е наи вероятно някои клапан задаржа отворен и затова върти така и се оправя след малко като отлепи та моята питанка е какво да направя да сипя някаква присадка в всеки цилиндър ли през дупката на свеща или нещо в горивото за да го раздвижа този клапан мамка му
никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: прекъсва сутрин като е студена
маслото сменял ли си го често?пробваи с добавка
не става само с БМВ....трябва и акъл...
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: прекъсва сутрин като е студена
никои ли няма идея
никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: прекъсва сутрин като е студена
сменяно е редовно мотул 6100 10в -40
никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: прекъсва сутрин като е студена
WTF ?!dezavu написа: някои клапан задаржа отворен и затова върти така и се оправя

кви клапани задържали, кво кво ? Нещо не разбрах логиката аз, повдигач ли какво, да блокира и после след 2 мин да се оправя, не ми се вярва, иди направи една диагностика като за начало, надали проблема е в клапани и квото и да било, по скоро нещо по запалителната/горивната система

- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: прекъсва сутрин като е студена
ходил сам на елкон никаде не дава грешка и колата си варви перфектно никакви проблеми нито в разход нито вървеж това го има само като скове зимата и като се пали за прав пат студена и то не всеки пат и стартера върти много бързо все едно има искарана свещ затова ми казаха 4е наи вероятно някои клапан позадаржа клеясва ли де да знам и докато отлепи не работи равномерно трагна ли кам сервиз тиа след 2 минути е пушка няма как да хванат проблема
никога не карам по бързо от моя ангел хранител
Re: прекъсва сутрин като е студена
dezavu написа:ходил сам на елкон никаде не дава грешка и колата си варви перфектно никакви проблеми нито в разход нито вървеж това го има само като скове зимата и като се пали за прав пат студена и то не всеки пат и стартера върти много бързо все едно има искарана свещ затова ми казаха 4е наи вероятно някои клапан позадаржа клеясва ли де да знам и докато отлепи не работи равномерно трагна ли кам сервиз тиа след 2 минути е пушка няма как да хванат проблема
tsb_bg написа:E39 520iА, M52В20, VANOS, Автоматик, 1997 г. със следния проблем:
1. Независимо от външната температура, сутрин колата пали без проблеми и задържа стабилни обороти
2. След около 5-10 sec. започва постепенно да тресе (оборотите остават стабилни) и така докато стрелката на температурата стигне до края на синия сектор (около 40-60 sec.)
3. След тези 40-60 sec. всичко се оправя до другата сутрин, когато колата е напълно студена.
Колега имам подобен проблем с Е39 и след доста диагностики, лутане и сменени части на края вчера смених и повдигачите (и аз не виждах логика да се държат различно на топло и студено но просто не остана друго логично обяснение).
След 2-3 дни, като съм сигурен в резултата ще пиша ...
Ето и цялата тема
viewtopic.php?f=35&t=149302
И още една подобна от раздела за Е34
viewtopic.php?f=7&t=179407
Последна промяна tsb_bg на 18 Дек 2009, 5:15, променена общо 1 път
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: прекъсва сутрин като е студена
Оставяш е там на сутринта те да я палят .Това е начина.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: прекъсва сутрин като е студена
при мене още в въртенето на стартера се усеща че нещо не е добре и после като запали цялата тресе почти да угасне и така е 2 3 мин и се стабилизирва 

никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Re: прекъсва сутрин като е студена
А свещите скоро сменял ли си ги, и кабелите също? Това е най-евтиното и по принцип "майсторите-диагностици" не го хващат дори с компютър...
Айде успех и да споделиш като я оправиш от какво е било.
Айде успех и да споделиш като я оправиш от какво е било.

Re: прекъсва сутрин като е студена
Колеги да споделя какво се получи от цялата работа
Симптоми:
- като загрее един път, след това дефекта не се проявява и си държи обороти на празен ход
- ако се гаси през деня, дори и да седи с часове дефекта не се проявява докато не изстине напълно (след престой от 8-10 часа, чак на другия ден)
- ако тръгнеш веднага колата си върви нормално (просто загрява по-бързо)
- ако я форсираш леко на място спира да тресе
- колата си има и мощност и ускорение
- няма никакви странични шумове при палене, ниски или високи обороти
- не харчи грам масло (BMW 5W30 Long Life)
- оборотите не се влияят от климатик, хидравлика и т.н. консуматори
Сменени са:
- гофриран маркуч
- гарнитурите по смукателните колектори
- датчик за температура на въздуха (на смукателния колектор)
- двойния температурен датчик (на блока на двигателя)
- дебитомер
- клапан-регулатор на картерните газове (под смукателния колектор)
- стъпково моторче празен ход
- бубини, лули и свещи
- бензинова помпа
- регулатор на налягането на горивото
- инжектори
- тампони на двигател и скорости
- масла и всички филтри
След като всичко това не промени грам нещата се насочих към възможни механични причини
Смених допълнително:
- повдигачи клапани
- гумички клапани (използвах случая)
- дисковете и пружинната шайба на зъбното колело на VANOS-a (използвах случая)
- обтегачите (използвах случая)
Това което се установи при последния ремонт:
- глава, клапани, водачи, гарнитури и т.н. бяха в перфектно състояние
- цилиндрите като повърхност и геометрия - също
Единствено това което не подлежи на визуална оценка бяха повдигачите, но подчертавам, че нямаше никакви признаци на износване, блокиране увеличен шум или други такива ...
За това оставих и механичните причини за накрая (а и честно казано ми се щеше да не е там причината)
Днес за втори ден запалих колата сутринта на студено и след престой и този проблем не се появи.
Още не мога да си обясня как може чисто механична повреда да предизвика проблема и да се проявява "като по часовник" (за това и тази евентуална причина беше оставена за на края), но е факт, че втори ден колата не проявява характер, което се случва за пръв път от месеци насам и след безброй диагностики и ровене по датчици, електроника и горивоподаване ...
В интерес на истината за мен на дневен ред бяха демпферната шайба на коляновия вал и датчиците на валовете, но буквално на сила ме накараха да сменя реда, като сменя повдигачите и за сега ефекта е поразителен.
Явно причината е била в пълненето или задържането на маслото в повдигачите, въпреки че нямаше никакви признаци или шумове, които да намекват за това.
Все пак трябва да се отбележи, че в случая аз смених и шайбите на VANOS-а и не мога да съм 100% сигурен от кое точно се оправиха нещата, но факта си е факт.
Все пак искам да мине и някой друг ден и ще пиша пак ...
От тази тема
viewtopic.php?f=35&t=149302&start=15
Симптоми:
- като загрее един път, след това дефекта не се проявява и си държи обороти на празен ход
- ако се гаси през деня, дори и да седи с часове дефекта не се проявява докато не изстине напълно (след престой от 8-10 часа, чак на другия ден)
- ако тръгнеш веднага колата си върви нормално (просто загрява по-бързо)
- ако я форсираш леко на място спира да тресе
- колата си има и мощност и ускорение
- няма никакви странични шумове при палене, ниски или високи обороти
- не харчи грам масло (BMW 5W30 Long Life)
- оборотите не се влияят от климатик, хидравлика и т.н. консуматори
Сменени са:
- гофриран маркуч
- гарнитурите по смукателните колектори
- датчик за температура на въздуха (на смукателния колектор)
- двойния температурен датчик (на блока на двигателя)
- дебитомер
- клапан-регулатор на картерните газове (под смукателния колектор)
- стъпково моторче празен ход
- бубини, лули и свещи
- бензинова помпа
- регулатор на налягането на горивото
- инжектори
- тампони на двигател и скорости
- масла и всички филтри
След като всичко това не промени грам нещата се насочих към възможни механични причини
Смених допълнително:
- повдигачи клапани
- гумички клапани (използвах случая)
- дисковете и пружинната шайба на зъбното колело на VANOS-a (използвах случая)
- обтегачите (използвах случая)
Това което се установи при последния ремонт:
- глава, клапани, водачи, гарнитури и т.н. бяха в перфектно състояние
- цилиндрите като повърхност и геометрия - също
Единствено това което не подлежи на визуална оценка бяха повдигачите, но подчертавам, че нямаше никакви признаци на износване, блокиране увеличен шум или други такива ...
За това оставих и механичните причини за накрая (а и честно казано ми се щеше да не е там причината)
Днес за втори ден запалих колата сутринта на студено и след престой и този проблем не се появи.
Още не мога да си обясня как може чисто механична повреда да предизвика проблема и да се проявява "като по часовник" (за това и тази евентуална причина беше оставена за на края), но е факт, че втори ден колата не проявява характер, което се случва за пръв път от месеци насам и след безброй диагностики и ровене по датчици, електроника и горивоподаване ...
В интерес на истината за мен на дневен ред бяха демпферната шайба на коляновия вал и датчиците на валовете, но буквално на сила ме накараха да сменя реда, като сменя повдигачите и за сега ефекта е поразителен.
Явно причината е била в пълненето или задържането на маслото в повдигачите, въпреки че нямаше никакви признаци или шумове, които да намекват за това.
Все пак трябва да се отбележи, че в случая аз смених и шайбите на VANOS-а и не мога да съм 100% сигурен от кое точно се оправиха нещата, но факта си е факт.
Все пак искам да мине и някой друг ден и ще пиша пак ...
От тази тема
viewtopic.php?f=35&t=149302&start=15
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: прекъсва сутрин като е студена
tsb_bg написа:....
Леле, майко ...... просто нямам думи ...



Колега tsb_bg ,не знам ..... ,след толкова неща смениени по двигателя , не допускам , че не си проверил масата на двигателя , но ако не си - провери я .... , а също и датчика на коляновия вал ... Просто , когато аз срещна подобен проблем и се убедя , че свещите , кабелите и бубините са наред , следващата стъпка е да проверя датчика на колянови вал и масата на двигателя ...
Искам да кажа и на колегата пуснал темата да си провери масата на двигателя и датчика на коляновия вал ... иначе повечето неща , от които се поражда подобен проблем , бяха казани вече ......
Re: прекъсва сутрин като е студена
metodi80 написа:..., не допускам , че не си проверил масата на двигателя , но ако не си - провери я .... , а също и датчика на коляновия вал ...
Проверени са и то неколкократно

Нещата се промениха едва като пипнах главата - повдигачите и шайбите на VANOS-a
Пак казвам: за мен е необяснимо при положение, че нищо не показваше механични проблеми, но е факт
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: прекъсва сутрин като е студена
къде то4но се намира масата на моя двигател и дат4ика на вала да ги проверя и какво точно да им проверя дали е стегната ли 

никога не карам по бързо от моя ангел хранител
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани