Как изглежда счупен автоматик отвътре?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 18:24

CheGevara написа:
RuM6n написа:Ама ти не я правиш оторизиран сервиз, така ли да разбирам и на какви километри става това? Преди това сменял ли си масло?

да, защото намерих един човек, който може би разбира повече от всеки техник в такъв сервиз и все пак е луд фен на БМВ, членува в един БМВ клуб тук и не на последно място работи от любов към БМВ и на много по ниски цени! Той кара Е34 540и с всички възможни екстри и достатъчно ми беше да му видя как си поддържа колата, за да реша дали да му се доверя или не. ;)
Маслото не съм го сменял, което за мене е голяма грешка, въпреки че проблема при мене може би не е от маслото а от материала! Поне на 100 000 км трябва да се сменя маслото. В момента съм на 170 000 км.


1300 лв. труд-това ако е ниска цена. :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Дек 2007, 19:06

zvetiko написа:1300 лв. труд-това ако е ниска цена. :shock:

То т`ва не в България 8)
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 14 Дек 2007, 19:33

Дай някакви кординати за този сервиз да отида и аз да си сменя маслото :)
Мисля че тези автоматични скоростни кутии които са типтроник се чупят по бързо от обикновените автоматични ,това е моето наблюдение може и да не съм прав :uups:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 14 Дек 2007, 22:31

Само едно доуточнение - няма оторизиран сервиз на БМВ, в който ще ви извършат цитирания по-горе ремонт (или какъвто и да било ремонт). Поне в България е "фирмена политика" да не се отремонтирват механични дефекти или повреди по кутиите - смяна! Нова кутия струва между 7-8000лв. Аз имах проблем с един хидравличен съединител (в турбината или както там се казва се намира), но понеже в единствения читав сервиз за автоматични скоростни кутии в България, за да ми го оправят този съединител и да ми дадат гаранция ми рециклираха цялата кутия (смениха всичко) и ми излезе скромната сума от 3800лв без ДДС. Така че колегата си е минал тънко!

За смяна на маслото - в Дарукар има някакво зверски скъпо мало - по 100тина лева литъра (или поне на мен толкова ми оферираха) та смяната излиза около 750лв само материали.
В цитирания по-горе сервиз смяната е десетина пъти по евтина, а сервизът е Джемини в София.

Има още един сервиз - на Хладилника, но не нямерих много коментари за него и затова не мога да го коментирам.

Относно принципното положение да се сменя или не маслото - отговорът е да се сменя. След като е фирмена политика да не се ремонтират кутиите и е фирмена политика на БМВ да не се сменя маслото (от което очевидно кутиите се скапват по-бързо) излиза, че е фирменат политика (всъщност) да се продават скоростни кутии от което очевидно се печели най-много. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 14 Дек 2007, 22:33

eno написа:Дай някакви кординати за този сервиз да отида и аз да си сменя маслото :)
Мисля че тези автоматични скоростни кутии които са типтроник се чупят по бързо от обикновените автоматични ,това е моето наблюдение може и да не съм прав :uups:


Координати на сервиза в Южна Германия ли ти трябват? В София мога да не насоча.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Дек 2007, 1:00

sambeto написа:
CheGevara написа:труд: 650 EUR
материали:
- комплект ламели 10 бр: 80 EUR
- конус съединител : 130 EUR
- колби: 180 EUR
- гарнитури: 110 EUR
- маслен филтър на ск. кутия: 51,50 EUR
- общо 13л масло (9,5л в кутията): 143 EUR
- дребни работи: 12 EUR
- четене на грешките в БМВ: 30 EUR
+ ДДС

Всичко 1492 EUR :bcry:

ама колата си е унас :driving:


Леле майко,то тия цифри били в Евро :shock:
А дано вече да нямаш ядове с тая кола :!:
ламели 10-броя и са сменили вси4ко,колега а фрикционите са ти били здрави :mhihi: :mhihi: :mhihi: конус съединител :mhihi: :mhihi: това е спира4ка на трактор шаситка(в зф е 35евро)-малии как ви дрън4ат и сте доволни даже :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 15 Дек 2007, 15:47

Къде се намира този сервиз Джемини???
На хладилника мисля че има два сервиза са автоматични скоростни кутии.
Маслото може ли да се купи от Дару или Вари 2000,например или тяхната политика е да не го продават? :)
На мен ми казаха че ако маслото е LifeTime се сменя само филтъра,така ли е?
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 18 Дек 2007, 10:40

eno написа:Къде се намира този сервиз Джемини???
На хладилника мисля че има два сервиза са автоматични скоростни кутии.
Маслото може ли да се купи от Дару или Вари 2000,например или тяхната политика е да не го продават? :)
На мен ми казаха че ако маслото е LifeTime се сменя само филтъра,така ли е?


LifeTime се сменя само при ремонт на кутията. Да смениш филтъра без маслото не става.

LifeTime го продава ЕК33 за около 15 лв.литъра. Това ,че сервизите импровизират.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Re:

Мнение от bobih » 15 Дек 2009, 12:35

CheGevara написа:
RuM6n написа:Ама ти не я правиш оторизиран сервиз, така ли да разбирам и на какви километри става това? Преди това сменял ли си масло?

да, защото намерих един човек, който може би разбира повече от всеки техник в такъв сервиз и все пак е луд фен на БМВ, членува в един БМВ клуб тук и не на последно място работи от любов към БМВ и на много по ниски цени! Той кара Е34 540и с всички възможни екстри и достатъчно ми беше да му видя как си поддържа колата, за да реша дали да му се доверя или не. ;)
Маслото не съм го сменял, което за мене е голяма грешка, въпреки че проблема при мене може би не е от маслото а от материала! Поне на 100 000 км трябва да се сменя маслото. В момента съм на 170 000 км.



Колега как се казва и къде се намира този сервиз ?
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Как изглежда счупен автоматик отвътре?

Мнение от spacepl » 15 Дек 2009, 13:32

Колега, става дума за южна Германия.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Re: Как изглежда счупен автоматик отвътре?

Мнение от Giorceto » 15 Дек 2009, 14:14

Е не се притесявай де, той Айсе беше ходил вече да сменя маслото там, така че едва ли е минал 100 хил. от тогава :)
Пък не виждам смиъсл да биеш път до Мюнхен за едната смяна на масло, като има майстори и в БГ който го правят читаво
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Re: Как изглежда счупен автоматик отвътре?

Мнение от Rado1 » 18 Дек 2009, 10:41

Ремонт части 700 лв. с филтър и масла труда от тебе.
Части от магазина за автоматици на КОЗЛОДУЙ ИЛИ ПРИ АРМЕНЕЦА В ПЛОВДИВ УСПЕХ.
Вече 2 съм правил и това им е цената.
Ако искаш помощ звани ми но преди това прати лично да ти дам телефона

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook