относно хидравликата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
относно хидравликата
Здравейте колеги,
Проблема беше, че ми беше много тежък волана и по тази причина взех ново масло и го сменихме. След смяната волана олекна значително. Проблема сега е, че на място или с много ниска скорост когато се върти волана се чува едно скърцане. С повече от 10км/ч спира да се чува. Въпроса ми е, ако отново източа това масло и пак налеем ново ще има ли някакъв положителен ефект?
ПС: Скърцането не се чува от волана а някъде от двигателния отсек идва. Предполагам, че е от помпата на хидравликата, но интересното е, че преди не го правеше?
Поздрави,
Михаил Великов
Проблема беше, че ми беше много тежък волана и по тази причина взех ново масло и го сменихме. След смяната волана олекна значително. Проблема сега е, че на място или с много ниска скорост когато се върти волана се чува едно скърцане. С повече от 10км/ч спира да се чува. Въпроса ми е, ако отново източа това масло и пак налеем ново ще има ли някакъв положителен ефект?
ПС: Скърцането не се чува от волана а някъде от двигателния отсек идва. Предполагам, че е от помпата на хидравликата, но интересното е, че преди не го правеше?
Поздрави,
Михаил Великов
- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
Re: относно хидравликата
Ако това свирене се появява когато си близко до пълен обратен е нормално, това означава че ти се отваря клапанчето за намаляване на налягането. Ако ли не имаш проблем. Когато се изто4ва маслото от хидравликата винаги остава определено коли4ество в рейката, което е старо и замърсява новото масло, т.е. и твоето ново масло ве4а е позамърсено, другото нещо е че задължително се сменя и казанчето за маслото когато се сменя и маслото тъй като то е също консуматив. Като заключение ревизирай си хидравличната помпа която сигурно се е позадръстила.
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: относно хидравликата
Колега, това за маслото в рейкато го знам, затова си мисля, че и ако сложа още веднъж ново масло може да се оправи? Интересното е, че със старото масло не е свирила изобщо хидравликата. Проблема се появи след като го смених. Казанчето не съм го сменил, тъй като не знаех че и то се сменя. Засега мисля да покарам така, че няма кога да го сменя. Другото което ми направи впечатление е, че пое много малко масло - може би към 200-250 грама, нормално ли е това?
ПС: Скърцането се появява дори при малко навиване на волана.
Поздрави,
Михаил Великов
ПС: Скърцането се появява дори при малко навиване на волана.
Поздрави,
Михаил Великов
- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
Re: относно хидравликата
Щом е поело 200-300 гр значи нищо не си източил, трябва около 1 литър да се налее след смяна на маслото. Другото нещо сигурен ли си че си налял ATF масло, щото ако си налял хидравлично което е много гъсто със сигурност ще свисти помпата.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: относно хидравликата
Май не е обезвъздушена системата.На мен на това ми намирисва,пък и щом е поела толкова малко ново масло.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: относно хидравликата
източихме го маслото, аз не видях точно колко изтече, проблема е че когато наливахме пое само около 300 грама. Системата е обезвъздушихме или поне така ми се стори? Имам предвид, че волана започна да се върти в пъти по леко отколкото преди това. Ако има въздух в системата не вярвам това да стане? Утре пак ще я погледнем, че така много не искам да я карам, че доколкото знам тея рейки хич не са евтини.
ПС: Системата се обезвъздушава като просто се върти волана от пълен ляв до пълен десен продължително време нали?
Поздрави,
Михаил Великов
ПС: Системата се обезвъздушава като просто се върти волана от пълен ляв до пълен десен продължително време нали?
Поздрави,
Михаил Великов
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: относно хидравликата
nthnl написа:
ПС: Системата се обезвъздушава като просто се върти волана от пълен ляв до пълен десен продължително време нали?
Поздрави,
Михаил Великов
Точно



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: относно хидравликата
човек въртял съм го тоя волан като гламав и не падна нивото.. не знам какво става.. утре пак ще сменим течността и ще видим. И да АТФ е маслото..
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: относно хидравликата
в полезни има една много хубава тема на колегата metodi80 за смяна на хидравлично масло със всичките му манипулаций ама нейсе.....
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: относно хидравликата
viewtopic.php?f=8&t=166762&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
ето го парчето
синко пише
ето го парчето
синко пише

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: относно хидравликата
благодаря ти колега, аз ги бях гледал преди време важните теми, но не ми е направило впечатление, че има такава тема.
Поздрави,
Михаил Великов
Поздрави,
Михаил Великов
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: относно хидравликата
Нали се твърди , че в казанчето има филтър, възможно е да е позапушен и когато е в обороти двигателя в помпата да има недостиг на течност. Може да се прибави и поизносена помпа и нещата се сумират. 



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: относно хидравликата
nthnl написа:човек въртял съм го тоя волан като гламав и не падна нивото.. не знам какво става.. утре пак ще сменим течността и ще видим. И да АТФ е маслото..
Колега , огледай дали нямаш пробка на самата помпа (понеже има помпи с пробка и такива - без...) източи от там цялото количество масло , трябва да изтече 1.1л ... Прежали една бутилка ново масло и направи хубава промивка на системата с ново масло ... Сипваш караш малко с новто масло , след това източваш същото това ново масло . След това наливаш друга нова бутилка и би трябвало всичко да е 6. Вярно ще дадеш около 30 лв за две бутилки хидравлично масло , но поне ще направиш хубава профилактика на системата ... Ако обаче нямаш пробка на помпата ... тогава филма е малко по дълъг ... Преди време колеги казваха , че на рейката има пробка и честно казано тогава си рекох , щом казват , значи има ..но днес при случаен коментар с колегата Мишо стигнахме до извод , че такава пробка - няма .... Ако някой знае къде е нека я покаже на снимка ... понеже и рейка , пък и схема на рейка съм гледал много и пробка не откривам ...
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани