БМВ се отказва от М версия на Z4
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
само изглежда голямо. доста е тесничко и като седнеш вътре, главата ти стърчи над рамката на стъклото (поне на мен де, 183 см съм).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
steeN написа:само изглежда голямо. доста е тесничко и като седнеш вътре, главата ти стърчи над рамката на стъклото (поне на мен де, 183 см съм).
Ее... това не го вярвам, в такъв случай аз трябва да гледам над стъклото

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Абсолютно съгласен със казаното от alx, безспорно с V8 от М3, автомобилът щеше да е доста скъп само заради вложените средства колата да се балансира и да получи традиционното за BMW разпределение на масите и поведение на пътя. Но пък смятам, че ако sdrive35 беше пипната от М подразделението по отношение на тегло и поведение на пътя и се проведеше една широка рекламна кампания Z4 М щеше да стане тотален хит на пазара на роудстъри с точно този 3.0 двигател. Лично за мен най-добрият двигател на пазара в момента!
А пък и V8 в такъв тип автомобил на мен лично изобщо не ми допада, мисля че за такова малко купе плавния, лек и равномерен би-турбо L6 е абсолютно най-оптималният вариант.
А пък и V8 в такъв тип автомобил на мен лично изобщо не ми допада, мисля че за такова малко купе плавния, лек и равномерен би-турбо L6 е абсолютно най-оптималният вариант.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
alx написа:всяка нова кола е по-скъпа от тази която замества. повече технологии, по-сигурна и тн.
и идва един момент когато класа на една кола започва да й пречи като цена.
з4 м и слк55 винаги са били на финансовия ръб на "възприятието" за техния клас. това са дребни непредставителни коли за дами... или пистови подвизи за бедни рейсъри любители. във всеки случай- не коли за хора с пари. защото хората с парите.. обичат да е по-големичко и една идея по-внушително.
идеята винаги е била тези коли да не са особено скъпи. един вид- входен билет за потребителя към фирмата и спортните й модели.
проблема последните години е че цената на тези коли върви нагоре (виж първото ми изречение). и е стигнала ниво където да се сложи последния двигател на фирмата в такава кола ще направи цената нереалистична за възприятието към определения клас. затова и мерцедес в новия слк не сложиха 63 мотора си ми продължиха със стария (и значително по-евтин 5.5) мотор. по същата причина и з4 няма да има м-версия (или поне докато хората не се видят с пари)- защото ако заврат в8 мотора на м3 вътре и преправят купето и всичко по него така че да работи добре с новия мотор- ще се получи една фантастична кола която... никой няма да купува защото хората ще предпочитат примерно м3 кабрио за няколко хиляди повече.
Мно'у грешиш, адаш...
Хората които си купуват 2-местни "спортни" коли нямат нищо общо с хората които си купуват 4-местни Е92 М3... СЛ55/Зед4М/Бокстър С са в един ценови диапазон и за тях си има пазарна ниша. Тя с много различна демография от това което ти предлагаш, като хипотеза... Ма какво ли разбирам...
Power is Nothing Without Insanity
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
въпрос на възприятие.
аз имам доста контакти с маркетинга на бмв и мерцедес и съм дискутирал доста "продъкт плейсмънт" с тях, потенциални клиенти/ фенове (като мене) и тн.
з4/слк/бокстер винаги са били смятани като входни точки в спортната гама на фирмите. за това две мнения няма. а една входна точка не можеш да я пласираш ценово в по-горния клас на фирмата (демек з4м никога не трябва да е колкото м3) защото се получава канибализъм. защото аз знам че ти (и такива като нас) правиме огромна разлика между з4м и м3, но статистически важната маса си мисли "bigger is better".
аз разбирам, че уйкенд рейсърите също ги предпочитат и не ги разглеждат като входни точки, но статистически те (ние) са незначително количество и "не се броите".
аз имам доста контакти с маркетинга на бмв и мерцедес и съм дискутирал доста "продъкт плейсмънт" с тях, потенциални клиенти/ фенове (като мене) и тн.
з4/слк/бокстер винаги са били смятани като входни точки в спортната гама на фирмите. за това две мнения няма. а една входна точка не можеш да я пласираш ценово в по-горния клас на фирмата (демек з4м никога не трябва да е колкото м3) защото се получава канибализъм. защото аз знам че ти (и такива като нас) правиме огромна разлика между з4м и м3, но статистически важната маса си мисли "bigger is better".
аз разбирам, че уйкенд рейсърите също ги предпочитат и не ги разглеждат като входни точки, но статистически те (ние) са незначително количество и "не се броите".
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
alx написа:въпрос на възприятие.
аз имам доста контакти с маркетинга на бмв и мерцедес и съм дискутирал доста "продъкт плейсмънт" с тях, потенциални клиенти/ фенове (като мене) и тн.
з4/слк/бокстер винаги са били смятани като входни точки в спортната гама на фирмите. за това две мнения няма. а една входна точка не можеш да я пласираш ценово в по-горния клас на фирмата (демек з4м никога не трябва да е колкото м3) защото се получава канибализъм. защото аз знам че ти (и такива като нас) правиме огромна разлика между з4м и м3, но статистически важната маса си мисли "bigger is better".
аз разбирам, че уйкенд рейсърите също ги предпочитат и не ги разглеждат като входни точки, но статистически те (ние) са незначително количество и "не се броите".
До тук добре, но не забравяй, че новото М3 също се премести с 10к нагоре като цена. Слагаш му всички опции и салтанати, после гледай 62к за кабриото (поне при нас)... Зед4М със всичко беше 47к макс. Повечето бяха около 42-44к (лири).
Power is Nothing Without Insanity
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани