БМВ се отказва от М версия на Z4

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от acho.rs » 04 Ное 2009, 18:18

Alex 320i Cabrio написа:
jorkata3 написа:
IAV написа:
SlipKnoT написа:вече (или по скоро пак) има осфен бързи и завиващи 'цедеси.. едно цлк блек може да отупа адски много коли и май почти всички БМВта :)

Не знам за CLK но има един CLS BRABUS които като ми гледах тестовете настръхнах,350 на километраж без ограничител и от 230 се изстреля като куршум!Но и цената му е приатна мисля че беше 350к евра!


Казва се Brabus Rocket и държеше известно време рекорада за скорост на сериен седан.......докато от G-Power не изкараха тяхното BMW M5 Hurricane с 367.4км/ч......
По темата: Никъде за сега обаче не се говори дали ще има Z4 coupe?Някой чувал и чел ли е нещо по въпроса?


Няма да има купе заради твърдия покрив... Тия дебили от БМВ да вземат да се концентрират върху намаляване на теглото на хафтомобилите... Новото е слон в сравнение с моето, което пък е по-тежко от зед3...

Съгласи се , че и Z3 е черупка в сравнение със сегашното . Аз си мисля , че като размер сегашното е идеалният роудстър - нито голямо , нито малко . А за масата - определено е нужна диета . За купе и аз не виждам смисъл , ако имаш твърд покрив - ще бъде по-динамично може би , но Z4 си е роудстър и задължително трябва да му пада тавана...Както няма и СЛ купе

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от The7omahawk » 04 Ное 2009, 23:33

acho.rs написа:Както няма и СЛ купе


Има, Black Series :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от acho.rs » 05 Ное 2009, 18:14

The7omahawk написа:
acho.rs написа:Както няма и СЛ купе


Има, Black Series :mhihi:

Няколкостотин и всичките продадени , преди да са произведени :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от The7omahawk » 05 Ное 2009, 20:29

Знам, казах го по-скоро с насмешка :) И аз съм на мнение, че Z4 не трябва да има купе версия.Въпреки, че при Z4 M и Z3 M добро спортистче излезе :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 16.06.2008

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от Лалов » 13 Дек 2009, 3:16

Преди Детройт: BMW показа is-требител

Месец преди северноамериканското изложение да отвори врати, баварците разкриха нова по-мощна версия на текущото поколение Z4. Още когато изкараха модела на пазара, от фирмата заявиха, че няма да има М-версия, но не уточниха дали роудстър-а ще получи някои подобрения.

Е, на снимките виждаме BMW Z4, само, че с леко променена визия и там където пише модификацията е добавена буквата "s" и по този начин се получава - sDrive35is.

Модела ще има официален дебют през идния месец в Детройт, където компанията ще започне да приема поръчки. За никого не е тайна, че новият sDrive35is е базиран на 35i, който се захранва от бензинов мотор с двойно турбо, обем 3,0-литра и редови шест цилиндъра.

Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.

Според производителя, Z4 sDrive35is ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди преди да достигне максимална скорост от 250 км/ч ограничена по електронен път.

Роудстър-а има среден разход на гориво от 9,0 литра за 100 км пробег. Движението се предава към задните колела посредством автоматична скоростна кутия със 7-предавки и двоен съединител, наречена още DCT.

Като цяло, автомобила е получил някои допълнения от M Division, сред които са интериорните и екстериорните спортни компоненти.

Има промяна в окачването, което спрямо фабричния модел, sDrive35is се е приближил с около 10 мм по-близо до асфалта.

Джантите, новите отвори за въздух, декорите в интериорната част, всичките M-елементи допълват визията на роудстър-а.

Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от ИлХиТо » 13 Дек 2009, 11:01

Това се казва новина :D .
С малки и дозирани промени този красавец е станал още по-красив, и брутален. Още малко материал и снимки с висока резолюция оттук:
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=330796
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2009, 11:24

Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.

Абе много работа е паднало за да добвят цели 34 кс . То тоя мотор , просто нямаше накъде повече да се форсира :kuku: Те хората само с електроника качват до 400кс на *35и , но от БМВ са се ограничили до 340 кс . Така става когато нямаш конкуренция , да те стимулира .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от ИлХиТо » 13 Дек 2009, 12:02

И това не е всичко, за 2010 БМВ ще предложи и Z4 с М Sport Packet:

Изображение
Изображение
Изображение

Снимки с висока резолюция
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 16.06.2008

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от Лалов » 13 Дек 2009, 14:26

acho.rs написа:
Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.

Абе много работа е паднало за да добвят цели 34 кс . То тоя мотор , просто нямаше накъде повече да се форсира :kuku: Те хората само с електроника качват до 400кс на *35и , но от БМВ са се ограничили до 340 кс . Така става когато нямаш конкуренция , да те стимулира .


Както виждаш съм я превеждал в 03.00 часа през нощта, когато ти още си хъркал :lol: :)

За да ми е точна статията, хайде помогни като се опиташ да преведеш това: ... the new model gets a higher-flow intake and the turbos are allowed to spin up to higher boost pressures, resulting in an 11 percent bump in both power and torque output.

:bchug:

BMW Performance
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: М Кар
Пол: Мъж

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от MCar » 13 Дек 2009, 14:35

Интересно дали това няма да е двигателят на въпросната М версия на базата на първа серия...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от The7omahawk » 13 Дек 2009, 14:36

Хорейшио написа:
acho.rs написа:
Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.

Абе много работа е паднало за да добвят цели 34 кс . То тоя мотор , просто нямаше накъде повече да се форсира :kuku: Те хората само с електроника качват до 400кс на *35и , но от БМВ са се ограничили до 340 кс . Така става когато нямаш конкуренция , да те стимулира .


Както виждаш съм я превеждал в 03.00 часа през нощта, когато ти още си хъркал :lol: :)

За да ми е точна статията, хайде помогни като се опиташ да преведеш това: ... the new model gets a higher-flow intake and the turbos are allowed to spin up to higher boost pressures, resulting in an 11 percent bump in both power and torque output.

:bchug:


"Новият модел получава всмукателна система с по-голям дебит и е увеличено налягането на турбините,като по този начин има 11 процентен скок в мощността и вътящият момент."

Но Ачо изобщо не засягаше статията ти, а това, че 34кс отгоре на този двигател са доста малко, при положение че G-Power с един чип предлагат увеличение от 306 на 385кс :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от MaXimal » 13 Дек 2009, 17:00

Да но разликата е, че БМВ търси надеждност в двигателя. Иначе сигурно има много по-добри постижения.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2009, 17:26

MaXimal написа:Да но разликата е, че БМВ търси надеждност в двигателя. Иначе сигурно има много по-добри постижения.

Това по-скоро е за пред хората . Двигателя е достатъчно здрав и бууста на турбото изобщо не е висок и спокойно можеше още малко да понадуят . А и доколкото знам Г пауър и те дават някаква гаранция за продуктите си :confused: Вероятно същия двигател ще видим и в спортната еденичка - още преди две години бяха пуснали 1 Тии 340кс , това сега сигурно ще е нещо подобно.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от alx » 13 Дек 2009, 17:40

всяка нова кола е по-скъпа от тази която замества. повече технологии, по-сигурна и тн.

и идва един момент когато класа на една кола започва да й пречи като цена.

з4 м и слк55 винаги са били на финансовия ръб на "възприятието" за техния клас. това са дребни непредставителни коли за дами... или пистови подвизи за бедни рейсъри любители. във всеки случай- не коли за хора с пари. защото хората с парите.. обичат да е по-големичко и една идея по-внушително.

идеята винаги е била тези коли да не са особено скъпи. един вид- входен билет за потребителя към фирмата и спортните й модели.

проблема последните години е че цената на тези коли върви нагоре (виж първото ми изречение). и е стигнала ниво където да се сложи последния двигател на фирмата в такава кола ще направи цената нереалистична за възприятието към определения клас. затова и мерцедес в новия слк не сложиха 63 мотора си ми продължиха със стария (и значително по-евтин 5.5) мотор. по същата причина и з4 няма да има м-версия (или поне докато хората не се видят с пари)- защото ако заврат в8 мотора на м3 вътре и преправят купето и всичко по него така че да работи добре с новия мотор- ще се получи една фантастична кола която... никой няма да купува защото хората ще предпочитат примерно м3 кабрио за няколко хиляди повече.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2009, 18:39

За СЛК може и да е така , но актуалното Z4 е нараснало с 15 см в сравнение със предходното и се е превърнало в роудстър от средния клас . Мисля , че визията му е доста по-различна от откровено женските "ТТ" и СЛК . Наистина с двигателя на Е92 М3 можеше да дойде малко скъпо , но нищо не пречеше още малко да поизпомпят 3.0л битурбото ... А как виждаш един клиент от Z4 да мине на Е93 , не знам . Някак си не ми се връзва - да речем 6ца , да но точно 3ката . Изглежда прекалено обикновена за потенциалния клиент на Z4

ПС: ако размерите са компактни , то със сигурност масата от почти 1600 кг , определено не е в клас "компакт" :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook