Мазане на турбо!
Модератор: Технически модератори
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Мазане на турбо!
ivan. написа:Diavollo написа:Моята не е нито с турбо, нито е дизел... Причината, за да пиша, е, че и моята почва да харчи яко маслото след 8 000 км. До тази цифра не го пипа, но след това за 1000 км литър... Та вече съм решил - ще се сменя на 8 000 км.Иначе по тънките масла са по-добри, особено сега зимата
Май маслата ни свършват до там.Абсолютно същата картина е при дизела ми.
Интересно за мен бе,като смених на м50 маслото на 10 000 мили(16 000 км) и мотора не го беше пипнал.
Тогава си припомних,е има значение как са минати тези км.-на дълго или в задръствания .
Колега, аз съм с М50 на газ го карам с 10W-40 и както казах до 8000 км няма проблем (там си е масълцето), но след това изведнъж изчезва. Иначе как ли не съм го карал...резултатът е горе долу същият.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
		- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: Мазане на турбо!
Peter Angelov написа:Аз не виждам да има проблем с Castrol EDGE Sport 10W-60 също да се кара М51 при положение че имам табелка на която е дадено и масло 10W-60 от производитела
Не знам какво е да ми гори масло и т.н. първо че карам с доказани с качеството си масла а и сменям всички консумативи на 5000 - 5500 км. и дизела пееее....
Е то дайте да го подменяме при всяко палене и да ги държим в секцията в хола и не ще пеят ми ще са вечни
 
 Що се излагате?
 
 Да хубаво е да се грижиш както трябва за колата,НО това са 15-16-17-18 годишни каруци в крайна сметка!
Какви синтетики,спорт глупости и удължени животи
 
 Карайте си колите,кефете си им се и не се занимавайте с тъпотий.

- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Мазане на турбо!
Точно колата на Петър, е все едно вчера излязла от конвейра. Сменил е почти всичко което може да се смени по колата. Неговата има резон да се кара със синтетично масло, а иначе си ги лъзгайте с 10W40 и само гледайте да не е ментак маслото. Аз лично избягвам разни кастроли магнатек, елф и тн известни и масови масла. На тях най-често правят ментета. В момента съм с http://www.granville-oilchem.co.uk/index.html вземаме го директно от вносителя и за сега нямам проблем. 
По темата:
Колега вземи си полусинтетика в границите препоръчани от БМВ и не го мисли толкова. Най-добре спазвай съвета, като запалиш колата 30 сек до 1 мин да поработи на място и докато не ти загрее не минавай 2000 об/мин.
Иво Андреев
			По темата:
Колега вземи си полусинтетика в границите препоръчани от БМВ и не го мисли толкова. Най-добре спазвай съвета, като запалиш колата 30 сек до 1 мин да поработи на място и докато не ти загрее не минавай 2000 об/мин.
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Мазане на турбо!
Иван Стоянов написа:Peter Angelov написа:Аз не виждам да има проблем с Castrol EDGE Sport 10W-60 също да се кара М51 при положение че имам табелка на която е дадено и масло 10W-60 от производитела
Не знам какво е да ми гори масло и т.н. първо че карам с доказани с качеството си масла а и сменям всички консумативи на 5000 - 5500 км. и дизела пееее....
Е то дайте да го подменяме при всяко палене и да ги държим в секцията в хола и не ще пеят ми ще са вечни
Що се излагате?
Да хубаво е да се грижиш както трябва за колата,НО това са 15-16-17-18 годишни каруци в крайна сметка!
Какви синтетики,спорт глупости и удължени животи
Карайте си колите,кефете си им се и не се занимавайте с тъпотий.
Колега ама ти сериозно ли
 Благодаря за съветите и насоките в живота
 Благодаря за съветите и насоките в живота  Точно от такива като теб тези коли а и много други са стигнали до това положение
 Точно от такива като теб тези коли а и много други са стигнали до това положение  
   
 После се чудите що ви горяли масло, що пушели или пък що били кенефи. Земи малко почети специално за М51 и ще видиш какви да препоръките за мотора....
- Pesho_1
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: Мазане на турбо!
 Колеги мерси за съветите ви към мене и не искам да оспорвам на никой мнението,но искам да ви попитам каталозите с който работим и в който са дадени точното масло за дадения автомобил са за нов двигател с малък пробег (0-300км) пробег който ще се навърти в заводско състояние!Или
 Колеги мерси за съветите ви към мене и не искам да оспорвам на никой мнението,но искам да ви попитам каталозите с който работим и в който са дадени точното масло за дадения автомобил са за нов двигател с малък пробег (0-300км) пробег който ще се навърти в заводско състояние!Или  греша!
  греша!В нито един каталог не е оказан пробега,неминиемо изпозването на двигателите ни е повече от заводски такъв!Което ме навежда на мисълта че с изминатия пробег в моя случай 351 000 км по пътя на логиката трябва да сложим масло което е по гъстичко което да предпазва напълно и сигурно мотора от евентуални нежелани лоши аварий!
Съгласен сам с колегите препоръчващи 10/40 масло,но за 0/30 или 5/40 (както го дават по каталог)на 351 000 км малко не ми се връзва!Все пак има износване макар и минимално по сигменти,гумички клапани или изпуснали гарнитурки от който маслото допълнително ще се губи!
Нещо не мога да хвана нишката
 
   
 Благодаря на всички колеги дискутирали по въпроса ми!
Поздрави!
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: Мазане на турбо!
Peter Angelov написа:Иван Стоянов написа:Peter Angelov написа:Аз не виждам да има проблем с Castrol EDGE Sport 10W-60 също да се кара М51 при положение че имам табелка на която е дадено и масло 10W-60 от производитела
Не знам какво е да ми гори масло и т.н. първо че карам с доказани с качеството си масла а и сменям всички консумативи на 5000 - 5500 км. и дизела пееее....
Е то дайте да го подменяме при всяко палене и да ги държим в секцията в хола и не ще пеят ми ще са вечни
Що се излагате?
Да хубаво е да се грижиш както трябва за колата,НО това са 15-16-17-18 годишни каруци в крайна сметка!
Какви синтетики,спорт глупости и удължени животи
Карайте си колите,кефете си им се и не се занимавайте с тъпотий.
Колега ама ти сериозно лиБлагодаря за съветите и насоките в живота
Точно от такива като теб тези коли а и много други са стигнали до това положение


После се чудите що ви горяли масло, що пушели или пък що били кенефи. Земи малко почети специално за М51 и ще видиш какви да препоръките за мотора....
Мойте уважения и почитания точно към теб колега.
 
 Мисълта ми е че все пак найстина тези иначе прекрасни машини са на по 15г.и някой преди нас им е е... майката.
Та в този ред на мисли то каквото си им е останало като живот се взима и това е.
 
 Другото вманиачаване си е чиста РЕТРО РЕСТАВРАЦИЯ.
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Мазане на турбо!
Pesho_1 написа::wave: Колеги мерси за съветите ви към мене и не искам да оспорвам на никой мнението,но искам да ви попитам каталозите с който работим и в който са дадени точното масло за дадения автомобил са за нов двигател с малък пробег (0-300км) пробег който ще се навърти в заводско състояние!Илигреша!
В нито един каталог не е оказан пробега,неминиемо изпозването на двигателите ни е повече от заводски такъв!Което ме навежда на мисълта че с изминатия пробег в моя случай 351 000 км по пътя на логиката трябва да сложим масло което е по гъстичко което да предпазва напълно и сигурно мотора от евентуални нежелани лоши аварий!
Съгласен сам с колегите препоръчващи 10/40 масло,но за 0/30 или 5/40 (както го дават по каталог)на 351 000 км малко не ми се връзва!Все пак има износване макар и минимално по сигменти,гумички клапани или изпуснали гарнитурки от който маслото допълнително ще се губи!
Нещо не мога да хвана нишката

Благодаря на всички колеги дискутирали по въпроса ми!
Поздрави!
Колега незнам какво ти се връзва на тебе или не но и ти си от тези хиляди хора заблудени които мислят че по-гъстото масло двигателя няма да го "пие".Едно е сигорно ако ще и нов мотор да е като му сложиш някой боклук ако ще и грес да е пак ще я изкара през ауспуха
 Знай едно двигателите харчат масло не защото маслото е тънко а защото е боклук
 Знай едно двигателите харчат масло не защото маслото е тънко а защото е боклук  Дали ще сложиш 0W30 или 15W40 при температура от 100гр. мислиш че минералния боклук няма да е по-рядък от синтетиката и ще ти защитава мотора по-добре.И не мисли че на ТДС-а маслото не му стига 100гр. закво иначе ще му слагат маслен радиатор най-отпред
 Дали ще сложиш 0W30 или 15W40 при температура от 100гр. мислиш че минералния боклук няма да е по-рядък от синтетиката и ще ти защитава мотора по-добре.И не мисли че на ТДС-а маслото не му стига 100гр. закво иначе ще му слагат маслен радиатор най-отпред  Но в крайна сметка колата си е твоя финансите също и ти си решаваш
 Но в крайна сметка колата си е твоя финансите също и ти си решаваш 
Re: Мазане на турбо!
Мойто скромно мнение е , че една кола трябва да се кара с маслото , което е посочено в книжката , другото са глупости на майсторите. То по тая логика , че след 200 000 км трябва да се кара минерално , след 500-600 000 кво , грес ли трябва да се налива  
			
		
Re: Мазане на турбо!
На тия км за тдс ,ако си слагал и сменял маслото по препоръки,няма да ти се налага да мислиш за износване и за луфтове в буталоцилиндричната група.
Там луфта ще дойде единствено от маслен сигмент,ама другите компоненти в мотора..............в тая връзка да те питам -как се износва отвора на хидравличен повдигач примерно.
 примерно.
С тая логика -колко повече км,толкова по-гъсто масло......дали не стигаме до поставяне на диференциално(дападжийско)масло в мотора преди ремонт
Тогава ще видиш запалена втулка на турбо
			Там луфта ще дойде единствено от маслен сигмент,ама другите компоненти в мотора..............в тая връзка да те питам -как се износва отвора на хидравличен повдигач
 примерно.
 примерно.С тая логика -колко повече км,толкова по-гъсто масло......дали не стигаме до поставяне на диференциално(дападжийско)масло в мотора преди ремонт

Тогава ще видиш запалена втулка на турбо


by ''kompleksa''
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
