BMW E 46 2004 обороти 800-1000
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
BMW E 46 2004 обороти 800-1000
Здравейте на всички, имам следния проблем и следното питане.
когато запаля колата и е загряла (а дори и да не е загряла) работи и мърка като котенце , мрррр ,, така обаче какво става след като започна да давам леко газ , колата започва да се тресе (естесвено вхаща се че се тресе но не някакво голямо тресене), това става само и единствено между 800-1000 оборота, след това започва да работи като коте пак (дизел е).когато и дам много газ го няма това нещо, спира автоматично на 4000 оборота дори и тогава я дуржа да видя дали ще го направи , не го прави, след като пусна гъзта и започнат да падат оборотите , на тези 1200-800 се разстриса.
Бях каде ли не и я гледа кои ли не. Казвам следните неща които са казали че не са със сигурност:
1. съмняваха се за тампони на двигателя- не е (нито един)
2. да не е дюза или някои от тях- не са!!
3.закачиха я на някакви там уреди , да видят как работи вибрации ала ,бала, като коте
4. някакви филтри на изгорелите ли газове , не съм много компетентен и тях ги провериха да няма повреда по веригхата - не са и те.
Вече се чудя какво ли може да е , но най странното е че примерно има го 2 седмици проблема , после изчезва като фантом и го няма месец , месец и половина.
Дайте някакво мнение или савет. Благодаря Предварително!!!!
когато запаля колата и е загряла (а дори и да не е загряла) работи и мърка като котенце , мрррр ,, така обаче какво става след като започна да давам леко газ , колата започва да се тресе (естесвено вхаща се че се тресе но не някакво голямо тресене), това става само и единствено между 800-1000 оборота, след това започва да работи като коте пак (дизел е).когато и дам много газ го няма това нещо, спира автоматично на 4000 оборота дори и тогава я дуржа да видя дали ще го направи , не го прави, след като пусна гъзта и започнат да падат оборотите , на тези 1200-800 се разстриса.
Бях каде ли не и я гледа кои ли не. Казвам следните неща които са казали че не са със сигурност:
1. съмняваха се за тампони на двигателя- не е (нито един)
2. да не е дюза или някои от тях- не са!!
3.закачиха я на някакви там уреди , да видят как работи вибрации ала ,бала, като коте
4. някакви филтри на изгорелите ли газове , не съм много компетентен и тях ги провериха да няма повреда по веригхата - не са и те.
Вече се чудя какво ли може да е , но най странното е че примерно има го 2 седмици проблема , после изчезва като фантом и го няма месец , месец и половина.
Дайте някакво мнение или савет. Благодаря Предварително!!!!
- bmw_racing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 11.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D 1999г.
Re: BMW E 46 2004 обороти 800-1000
Колега според мен може да е дебитомер, ако си от София отиди при ясен той е твоя човек
viewtopic.php?f=63&t=127648
viewtopic.php?f=63&t=127648
Re: BMW E 46 2004 обороти 800-1000
еееееееее айде стига де , не мога да повярвам ,че от толкова много хора никои не разбира!!!!!!!!!! тцтцтцтцтцтц
Re: BMW E 46 2004 обороти 800-1000 !!!!!!
айде хора вия сте да помагате пак;
да ви държа в течение какво става , с този проблем не можах да се преборя даже и още се боря.
Сега, бях в ДАРУ да ми направят тест,диагностика и какво ли още не на колата сле като съм им обяснил куде какво защо го прави. Разговарях с човечец на име Г-н Гинин , та той ми предложи да направиме тест електронен на колата и диагностика на двигателя, аз има казах правете каквото смятате за необходимо, искам проблема да се изясни. След 2 часа ми се звъни , моля елате да коментираме. Отивам аз , и какво се оказва че има 2 скъсани тампона на двигателя (ляв,десен). Смених ги аз след като казаха че това е пробелема , но тампоните наистина бяха скъсани. изкарахая от сервиза и познайте каквоооооооо----пак същото без никаква промяна.
Та искам някой да ми даде савет какво даправя , проверено е било всичко , дюзите също казаха ми че разботят в стойностите, а колата си продължава да си тресе и тва си е , вдигна разход с около 2 литра.
Искам да попитам дали е възможно да е дебитометър или съединител (въпреки че моя си отделя много добре , а пък и няма логика), четох някакви глупости за маховик , тва са пулни олигофрении да е от него , колата трябва да е скъсана от каране и от пилене и въртене а тя е на 130 000 км . и е в много добро тех. състояни като изключиме този проблем. Моля Ви дайте някакви съвети или предположения ,че вече ми писна да си седя по сервизи и да слушам глупости. ААА още нещо за което се извинявам , но не го знам , от къде мога да изключа или там какво се прави на дебитомера да видя дали не е от него, въпреки че ДАРУ смятам че тряба да са го направили, ма кой знае кво са правили.............
да ви държа в течение какво става , с този проблем не можах да се преборя даже и още се боря.
Сега, бях в ДАРУ да ми направят тест,диагностика и какво ли още не на колата сле като съм им обяснил куде какво защо го прави. Разговарях с човечец на име Г-н Гинин , та той ми предложи да направиме тест електронен на колата и диагностика на двигателя, аз има казах правете каквото смятате за необходимо, искам проблема да се изясни. След 2 часа ми се звъни , моля елате да коментираме. Отивам аз , и какво се оказва че има 2 скъсани тампона на двигателя (ляв,десен). Смених ги аз след като казаха че това е пробелема , но тампоните наистина бяха скъсани. изкарахая от сервиза и познайте каквоооооооо----пак същото без никаква промяна.
Та искам някой да ми даде савет какво даправя , проверено е било всичко , дюзите също казаха ми че разботят в стойностите, а колата си продължава да си тресе и тва си е , вдигна разход с около 2 литра.
Искам да попитам дали е възможно да е дебитометър или съединител (въпреки че моя си отделя много добре , а пък и няма логика), четох някакви глупости за маховик , тва са пулни олигофрении да е от него , колата трябва да е скъсана от каране и от пилене и въртене а тя е на 130 000 км . и е в много добро тех. състояни като изключиме този проблем. Моля Ви дайте някакви съвети или предположения ,че вече ми писна да си седя по сервизи и да слушам глупости. ААА още нещо за което се извинявам , но не го знам , от къде мога да изключа или там какво се прави на дебитомера да видя дали не е от него, въпреки че ДАРУ смятам че тряба да са го направили, ма кой знае кво са правили.............
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани