Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от kriso85 » 10 Дек 2009, 11:17

OPASNO LUD написа:Тука вече почваме да се учим на основни неща.Първо всяка седеммсетна кола минава за разход напълно легално.Второ Ауди дават 2605 kg тегло на колата с 90% пълен резервоар 92/21/EWG ,Бмвто тежи 2380,като Аудито има бая екстри серийно в повече-само въздушното окачване сигурно тежи 50-60 кг нагоре от нормално.
Трето относно спирачките-ми говорим си за стриит коли.Основният и най-добър доставчик на супер колите е Брембо-най-големият му апарат се слага на стандартното турбо С,като имат и по-малък който например слагат на ГТРа.Така че ако има късмет Х5 м е с апарати от Турбо С,обаче керамиката е една класа отгоре-особено керамиката на Кю7,Рс6,Кайен турбо с,Бентли ииии.
Тука стиин даде за пример Вайпър СРТ АЦР как спирал да си ебе майката.ето му едно тестче да мисли
Vipers have long been known for having exceptionally strong brakes, no doubt a requirement for a 3,400 lbs machine this fast, but because of the numerous long heavy braking zones at the Autobahn circuit, the standard Viper brake pads our ACR tester was equipped with showed signs of fade after a few flying laps. But to SRT’s credit, Erich stated that based on this feedback they would be equipping all future ACR’s with the Mintex Motorsports pads from the track-only Competition Coupe.
Практика е по време на тестове определени японски и американски фирми да лъжат,относно гуми и спирачки.И после европейските шофьори били слаби,че давали със стокови коли лоши времена.Ама то е лесно да боднеш състезателни накладки на стриит кола,кво че квичи на смърт и спирачките държат по 200км

Ти не преставаш да пишеш глупости обаче........
Стига с тая керамика бе човек... И с обикновени спирачки се постигат резултати както виждаш.
А да не говорим когато караш по магистрала със керамични спирачки примерно 20 мин. на автопилот с 200км/ч и отпред ти изскочи някой вуйчо с мускал да изпреварва с 82км/ч камион движещ се с 81км/ч :mhihi: :mhihi: :mhihi: Нали се сещаш кога шЪ спреш :mhihi:
Изместихме темата с тия Вайпъри и ГТ-та, но се чудя какво ще говориш след 1-2 години когато дребните жълтури превземат всички пистови рекорди. И порше станат среден клас спортна кола , струваща майка-си-и-баща-си :roll:
ВАГ направо ще убият порше като марка за доказани спортни автомобили.
А БМВ въобще не е в тоя сегмент, те правят доста различни модели и моделни сегменти, но както се вижда където имат допирни точки, Поршето си пада :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Не ме разбирай погрешно, аз също харесвам Порше, но да си говорим реално :bchug: А не да сме предубедени от неприязанта м/у ВАГ и БМВ АГ
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от acho.rs » 10 Дек 2009, 11:49

zAcK написа:Като не сте ги карали само може да си дрънкате глупости :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
и да си мислите, че звучите умно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Надъняци :mhihi: :mhihi: Обърнахте БМВ фурма на залагалка тука :!:
Тоя бил бърз. Ония бил еди къф си. Това от уикипедия ли го прочетохте или
ви го каза някой врачка дет гледа на боб, щото не вярвам да сте ги тествали :!:

Добре , понеже виждам , че в няколко теми се изказваш - кой не е карал , да не говори - ти само за коли които си карал ли даваш мнение ? И друго - когато са те карали да правиш анализи по макроикономика или история - защо си давал мнение , като не си нито корпоративен мениджър , нито пълководец ? Има си теория и практика - ясно е че на нас практиката ни липсва , конкретно за Х5М , но това не ни пречи да си дъвчим теорията :idea: Все пак и ние сме карали някакви коли и имаме бегла представа за какво става на въпрос и понеже сме 21 век , има маса много информация и ние сме склонни да вярваме донякъде на тестове и фабрични данни и от там да си правим изводи , които често се припокриват с реалността :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.06.2008

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от paczo911 » 10 Дек 2009, 11:55

Аз единствено съжалявам, че колегата zAcK разваля спора, като се намесва с неуместни квалификации към някои от участниците, и не мисля че това е правилно. zAcK, аз не си позволявам да квалифицирам колегите като еди-какви си, ако обичаш не го прави и ти, защото е глупаво... Иначе ми харесва да си спорим с Ачо и kriso85 :D

Та по темата, или по-скоро офтопика... :) Астон Мартин Рапид е наистина красива и стилна кола, но от друга страна, Порше винаги са залагали на фактора performance, така че е нормално Панамера да е по-бърза от англичанина. Двете коли са конкуренти до някъде, и отново си зависи от собствения вкус на човек за това коя от двете коли би избрал.

За допирните точки между баварците и швабите в отделните класове - прибързано е както вече казах, да се отписва Порше, защото са известни с много изпитаните си модели... Моментното отстъпление от едни позиции, и то в най-глупавия клас (на мега-мощните офроудъри) не е нещо, на което трябва да му се предава такова епохално значение... два конкурента, борещи се за пазарен дял, печалба, и нищо повече...

Бъдещето на спирачките, или поне на спортните спирачки, е в керамиката - керамичните спирачки са много по-устойчиви на натоварване, на топлина, на износване, много по-трудно проявяват fading, дават много по-добро чувство и дозиране на усилието при спиране, и прочие... Железните спирачки далеч не са демоде, просто керамичните са новото, по-добро, и по-съвременно решение.

Фолксваген никога няма да убият Порше, поради доста причини... Първо, там шеф е Фердинанд Пиех, племенник на Фердинанд Порше, и "баща" на някои от най-екстремните състезателни модели на Порше от миналото. Второ - Порше е златна кокошка за печалби. Трето - технологиите развивани от Порше са адски много, и адски търсени на пазара, те имат проекти за много автомобилни и мотоциклетни (!) компании, а и за много други отрасли... Така че лично мое мнение е, че дълги години още ще бъдат на върха, просто имат традицията, инженерния опит, технологичната мощ, а вече и безкрайната финансова сила на Фолксваген зад гърба си...

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от zAcK » 10 Дек 2009, 12:05

Извинявайте за квалификациите. Не бяха насочени към никой конкретно!
Просто това е БМВ форум. А споровете отиват към това, коя от две различни от БМВ
марки автомобили била по-добра! Е айде няма нужда. Ако искам да чета
за други автомобили ще отида в тунинг.бг :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.06.2008

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от paczo911 » 10 Дек 2009, 12:14

Съжалявам, колега, но просто обсъждаме, не може да говорим изключително и само за БМВ, защото просто БМВ не са единствената автомобилна марка в света, автомобилният свят е толкова широк и пъстър, че баварците постоянно са в конкуренция или взаимна зависимост с някой друг, няма как...

Пък и не може да използваме форума само за да казваме колко са велики БМВ, и да удряме метани на всеки пост за всяка нова модификация, всеки нов М-пакет, и всеки фейслифт... Трябва да има и някоя дискусия, естествено винаги в рамките на добрия тон. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от speeder88 » 10 Дек 2009, 12:21

поправете ме ако греша, но темата е в ОСНОВЕН ФОРУМ, в който мисля че трябва да се говори прдимно и основно за БМВ
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от zAcK » 10 Дек 2009, 12:28

paczo911 написа: ..........bchug:


Добре де. Аз това много добре го разбирам. Ама не разбирам защо във Основния БМВ
форум ще се спори Астън Мартин или Порше било по-добро? Какво общо има това с БМВ?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от kriso85 » 10 Дек 2009, 12:32

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Teмата е ясно, че се разводни на няколко по-малки, но все пак това си е сравнение на мега-мощни и бързи джипки и тук БМВ има общо с новите си модели Х5/6М.
Че се стигна до панамера,М5, астънмартин и т.н. е ясно, но това всичко беше в контекста на спирачките на бързите джипки, и по конкретно керамиката на Порше в/с железото на БМВ :mhihi:
А и според мен темата са я видяли доста модератори (даже са и писали в нея), ако беше нередна, отдавна да е с катанец ;)
А не може да се ограничи само до писане за БМВ, защото всеки нов модел поставя съпоставка с този на конкуренция (мерц, ауди, волксваген и т.н.). И това е нормално, защото за да се оцени качествата на един продукт трябва да се съпостави с друг от същия вид.
Ако БМВ искаха да са отделни от всичко друго, щяха да се ограничат с производството на триколки Исета 8)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от MaXimal » 10 Дек 2009, 12:38

Хм.. ако имам възможност да купя X5(X6) M, Q7 W12 или и Cayenne Turbo. Бих избрал БМВ-то.
Q7 автоматично отпада, защото ми прилича на високо комби, а и като видях как се люшка по завоите... а и цената.

Cayenne - най-много ми харесваше първата версия, втората нещо не ме кефи толкова, но безспорно има доста качества.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от BMW_RIDER » 10 Дек 2009, 13:26

Интересен спор заформихте, но зажалост невидях някой да обърне внимание на истинската цел на теста - да покаже колко безсмислени и ненужни са тия автомобили. Спортен джип е като морско свинче - нито е свиня нито е морско. Видяхте ,че нито са бързи като спортна кола, да не говорим за динамика и удоволствие от шофирането, нито са офроудъри.Самият Голдън Мъри(създателят на Макларън Ф1) казва ,че първия тип коли които са обречени когато затегнат емисийте и петролната криза са големите мощни SUV. Колкото и ефикасни двигатели да правят(на хартия само) немогат да преборят това ,че тези коли са по 3 тона с егати челното съпротивление и огромни механични загуби от 4х4 и тежки гуми и джанти.
Айде от ВАГ ги разбирам те обичат да правят безсмислени инжинерни ч*кий от сорта на дизелово Р8, Вейрон, този яйцевиден кю7 рс6 и т.н само за да се доказват с разни цифри на хартия.
Ама от БМВ?Сигурен съм ,че този Х5М ще има много фенове особено от страна на наще мутра-фолк стайл тарикати, но за мен е тотално изс*иране на М философията.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от acho.rs » 10 Дек 2009, 14:36

BMW_RIDER написа:Интересен спор заформихте, но зажалост невидях някой да обърне внимание на истинската цел на теста - да покаже колко безсмислени и ненужни са тия автомобили. Спортен джип е като морско свинче - нито е свиня нито е морско. Видяхте ,че нито са бързи като спортна кола, да не говорим за динамика и удоволствие от шофирането, нито са офроудъри.Самият Голдън Мъри(създателят на Макларън Ф1) казва ,че първия тип коли които са обречени когато затегнат емисийте и петролната криза са големите мощни SUV. Колкото и ефикасни двигатели да правят(на хартия само) немогат да преборят това ,че тези коли са по 3 тона с егати челното съпротивление и огромни механични загуби от 4х4 и тежки гуми и джанти.
Айде от ВАГ ги разбирам те обичат да правят безсмислени инжинерни ч*кий от сорта на дизелово Р8, Вейрон, този яйцевиден кю7 рс6 и т.н само за да се доказват с разни цифри на хартия.
Ама от БМВ?Сигурен съм ,че този Х5М ще има много фенове особено от страна на наще мутра-фолк стайл тарикати, но за мен е тотално изс*иране на М философията.

Първо да се извиня за отклонението за Рапид и Панамера , но то дойде от съпоставката на Панамера с М5 , както и да е ... Не можеш да кажеш , че тези чудовища не са спортни или бързи - адски бързи са , измислиха какви ли не хидравлични системи , които пречат на каросерията да се наклони в завойте (изглежда при Кю7 е най-зле тая система) и макари да са безмислени си имат клиенти . За спирачките - керамиката наистина е бъдещето , но за мен е безмислено да даваш 20 000 лева за спирчаки на кола,която не караш на писта повече от 2 пъти в годината.Керамиката , не че спира по-добре , просто е по-устойчива на прегряване . На този етап обаче желязото на БМВ а и щелязото на Порше (не всички са керамични) се справят достатъчно добре с тази работа 8)
Айде от ВАГ ги разбирам те обичат да правят безсмислени инжинерни ч*кий от сорта на дизелово Р8, Вейрон, този яйцевиден кю7 рс6 и т.н само за да се доказват с разни цифри на хартия.

Дизелово R8 НЯМА - това си беше проста реклама на ТДИ - а и те си казах , че не могат да поместят 12 цилиндъра , без да изрежат още от и без това малия салон .
Вейрон изобщо не е безмислен - той си е абсолютно Мега ГТ - лукс и брутална динамика в едно . Много е тъпо да се срванява с откорвенно спортни коли , от сорта на Карера ГТ,Макларън Ф1 и Ензо .
Q7 - най-голямата естетическа издънка на Ауди , която обаче намери доста купувачи , заради пословичната любов на европейците към комбита . Не може да искаш 300 000 лева за кола с интериора на А4 струващо 50 000 . Знам , че разликата е огромна като динамика и тн , но факта че си е еднакво вътре е доста неприятен.
RS6 - супер мощен автомобил с огромен потенциал за доработка , ама наистина огромен . Може да не е пъргав като М5 , но ... е адски мощен и в мойте очи РС6 комби , абсолютно обезмисля Q7 V12 TDi :idea:
Започна да защитаваш спирачките на Кю7 , че ще издържат на по-продължително натоварване - един въпрос - а дизеловия двигател , ще издържи ли на продължително пържене . До колкото знам , дизелите изобщо не обичат високите обороти и е доста лоша идея да вкарваш дизела в червеното :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от speeder88 » 10 Дек 2009, 14:49

acho.rs написа:До колкото знам , дизелите изобщо не обичат високите обороти и е доста лоша идея да вкарваш дизела в червеното :roll:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

тука малко си противоречиш
при моя скромен опит с дизелите(служебни коли(партнери)) при всичките ми опити да я вкарам в лютеницата стига до 4500 оборота и нагоре няма никой, а червеното почва от 5000
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от acho.rs » 10 Дек 2009, 15:17

speeder88 написа:
acho.rs написа:До колкото знам , дизелите изобщо не обичат високите обороти и е доста лоша идея да вкарваш дизела в червеното :roll:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

тука малко си противоречиш
при моя скромен опит с дизелите(служебни коли(партнери)) при всичките ми опити да я вкарам в лютеницата стига до 4500 оборота и нагоре няма никой, а червеното почва от 5000

Карала си кола със сбъркан оборотмер ... Знам аз как се карат служебни дизели - те много обичат високите обороти и ... дупките - чужда булка кокал няма :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от ivan83 » 10 Дек 2009, 15:47

BMW_RIDER написа:Айде от ВАГ ги разбирам те обичат да правят безсмислени инжинерни ч*кий от сорта на Вейрон.

:dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от Leon » 10 Дек 2009, 15:50

Мисля,че тази тема отдавна загуби целта и смисъла си, за съжаление. Още повече се пораждат остри спорове за коли, които не са БМВ, а и малцина от нас някога ще карат, което това не е здравословно за основния форум. Стана малко дълго обяснение защо заключвам, ама да не кажете, че модераторите са лоши :winky:
Never mistake motion for action...

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook