E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Интересното продължава.rado_rf написа:Ееее, заеби. Тамън стана интересно
Вчера поръчах един по специялен фрезер който е направен от Кобалт и днес го занесох на фрезиста и с новият фрезер взе че стана работата.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 74650i.JPG
Ето я и нея да се види как и ходи на вала


Днес успях и да сложа едното бутало с биелата в блока и за повече не ми стигна времето. Утре ще ги наредя всички и ще си чакам до понеделник новите гарнитури на картера и на капака на клапаните. Гарнитурата на главата с новите болтове, семерингите на кол вал и като дойдат в понеделник го сглобявам и пускам мотора обратно в коша


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
А защо се налага да има втора шпонка
Може би дизеловият вал е с по дълга опашка....или нещо друго

Може би дизеловият вал е с по дълга опашка....или нещо друго

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Днес накупих всички видове гарнитурки, гарнитурченца, семеринги и всичко квото е нужно. Нпълних една голяма чанта и дадох 200лв и това без гарнитурата на главата. Вече съм вкарал железата в блока сложих ангренажа маслената помпа картер абе всичко но малко не ми стигна времето. Утре ще стана по рано и ще доогледам на спокойствие и вече ще тикам мотора в коша
Живот и здраве утре ще има снимки на мотора в купето





oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Още малко снимки от днес. Тук една снимка на повечето гарнитурки, семеринги и какво ли още не. Накупих всичко що е гарнитура и съм ги сменил с нови че преди това всичко беше мазано със силикон само мейд ин бг
Обаче и се оръсих към 300лв за гарнитурки и то без тая на главата. Но поне сега знам че имам чисто нов подкован мотор с литраж 2.8
И не ме питайте защо буталата с биелите са по 5 бр. Просто вече бях пуснал единият комплект в блока и ме домързя да го извадя за една снимка
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 57505a.JPG
тук вече готов за пускане в коша. Понеже това ми е първият такъв ремонт и всичко си правя сам а за нещата които не са ми ясни ползвам джокер обади се на приятел и в началото доста се притеснявах как ще го наместя. Но в крайна сметка се оказа че монтажа беше дори по лесен от демонтирането.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 57299k.JPG
Ето го и вече на мястото му. Звяра вече е впрегнат и си е в клетката а аз съм щастлив щастлив та чак грея. Жалко че снимах и нямах възможност да позирам с широка усмивка до ушите
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 57885v.JPG
Утре мисля да понакачуля всичко по блока и купето като стартери, перки, радиятори, кулери, хидравлика, конзолата за масленият филтур, абе всичко без главата. За нея ще почакам малко че май предпразнично се поохарчих вече. Остана ми гарнитурата на главата с едни нови болтове, гарнитурата на капака на клапаните също с нова такава.
Накрая мисля да налея някво евтино масло като приста лидер колкото да запаля и да я разтикам 100-тина километра като не вдигам повече от 2000 оборота и да го източа и вече да си налея 300в серията на МОТУЛ. Накрая пак при мапера да я понасртрои наново и гасссс




И не ме питайте защо буталата с биелите са по 5 бр. Просто вече бях пуснал единият комплект в блока и ме домързя да го извадя за една снимка


http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 57505a.JPG
тук вече готов за пускане в коша. Понеже това ми е първият такъв ремонт и всичко си правя сам а за нещата които не са ми ясни ползвам джокер обади се на приятел и в началото доста се притеснявах как ще го наместя. Но в крайна сметка се оказа че монтажа беше дори по лесен от демонтирането.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 57299k.JPG
Ето го и вече на мястото му. Звяра вече е впрегнат и си е в клетката а аз съм щастлив щастлив та чак грея. Жалко че снимах и нямах възможност да позирам с широка усмивка до ушите


http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 57885v.JPG
Утре мисля да понакачуля всичко по блока и купето като стартери, перки, радиятори, кулери, хидравлика, конзолата за масленият филтур, абе всичко без главата. За нея ще почакам малко че май предпразнично се поохарчих вече. Остана ми гарнитурата на главата с едни нови болтове, гарнитурата на капака на клапаните също с нова такава.
Накрая мисля да налея някво евтино масло като приста лидер колкото да запаля и да я разтикам 100-тина километра като не вдигам повече от 2000 оборота и да го източа и вече да си налея 300в серията на МОТУЛ. Накрая пак при мапера да я понасртрои наново и гасссс
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
нали щеше да я правиш яката манийка всичко в цветове, лакирано и т.н. ? и немаше да бързаш ?
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
то и принципно,ако си правиш маторя кат ората,го събираш целия и тогава полагаш в коша..някакси по лесно става не че разбирам

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
така ли

не че разбирам само питам

не че разбирам само питам

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Като се замислих обаче ми се стори безсмислена идеята да боядисвам каквото и да било по блока. Под колата съм махнал всякакви предпазни кори ламаринки и е абсолютно открито и още при първото каране ще е без значение дали е боядисан или не.00Cool написа:нали щеше да я правиш яката манийка всичко в цветове, лакирано и т.н. ? и немаше да бързаш ?
Начи яворе викаш щом съм го тикнал в коша без да съм монтирал главата значи не е станало като оратаЯвор написа:то и принципно,ако си правиш маторя кат ората,го събираш целия и тогава полагаш в коша..някакси по лесно става не че разбирам



Шегите на страна но мислиш ли че не съм го направил като хората ??? Все пак това ми е първият сглобен лично от мен мотор и ти гарантирам че всяко едно детайлче съм го проверил поне по 10 пъти преди да го монтирам за разлика от някой който вече е сглобил 50 такива и му е дошло до гуша

И да те питам я ми дай съвет как в обикновен гараж без станок ще си стегна главата към блока преди да съм сложил мотора в коша ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
не знам какво е станок, но да сглобиш мотора на стойка в домашни условия не е особено скъпо
като слагаш главата е хубаво да има някой да удари едно рамо (буквално). иначе изглежда доста добре 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Кога да чакаме клипче с първо палене? 

Si non confectus, non reficiat.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ами то като труд дори нямам и цял ден работа и съм я запалил. Въпроса е че предколедно не ми се остава без пари. Остана ми да си купя гарнитурата на главата с новите болтове и гарнитурката на капака на чутурата. И после ми трябват и 8л маслоZagy написа:Кога да чакаме клипче с първо палене?



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето го и дългоочакваният първи старт.
http://vbox7.com/play:3275164d
След 10 мин работа на място докато се улегнат новите железа и замърка като котенце.
Сега си трябват малко настройки и съм шест

Степента по предварителни изчисления я докарах на 8.6:1 а по страрата изпитана схема със спринцовката излезе 8.7:1 В общи линии това е. Сега ще се надува на не повече от 0.8-1 бар и това ще е. От тук насетне ще работя по окачване спирачки и такива работи за които ще пиша пак във форума живот и здраве само.


http://vbox7.com/play:3275164d
След 10 мин работа на място докато се улегнат новите железа и замърка като котенце.
Сега си трябват малко настройки и съм шест


Степента по предварителни изчисления я докарах на 8.6:1 а по страрата изпитана схема със спринцовката излезе 8.7:1 В общи линии това е. Сега ще се надува на не повече от 0.8-1 бар и това ще е. От тук насетне ще работя по окачване спирачки и такива работи за които ще пиша пак във форума живот и здраве само.
Последна промяна slavianko на 22 Дек 2009, 20:49, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
браво пич, имам същия мотор като твоя и следя темата ти с голям интерес, някой ден живот и здраве и аз може да го направя тоя филм. Поздравления 

the project is ready....




Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Браво Славяне!Запали я най-после!
А със спирачките до къде я докара.Намери ли си апарати и читав фрезист за адапторите или още не си стигнал до там!?Поздрави и все така напред със сивият вълк!
А със спирачките до къде я докара.Намери ли си апарати и читав фрезист за адапторите или още не си стигнал до там!?Поздрави и все така напред със сивият вълк!

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Апаратите ги имам вече 4 бутални от е38 остава само дискове да си взема. Просто до сега се занимавах с мотора и не ми остана време. От тук насетне ще ъпгрейдвам само по спирачки и окачванеslatanic написа:Браво Славяне!Запали я най-после!
А със спирачките до къде я докара.Намери ли си апарати и читав фрезист за адапторите или още не си стигнал до там!?Поздрави и все така напред със сивият вълк!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани