управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
не бях писал в този подфорум от няколко години ма ето пак ми се налага
става въпрос за следното:
спряха да работят врътките за топло/студено , копчето за пускане на климатика , копчето за пускане да върти въздуха и копчето за нагряването на задния прозорец.
Интересувам се дали някой е запознат с цялата схема на окабеляване до въпросното упралвление.
(само да напиша за да не се започне провери ли бушон провери ли реле) всички бушони са проверени
пробвах с друго упраление (това с врътките) като вкарам буксата в него пак не работят тези копчета, не е от управлението.
По схема ги дават всичките те да минават през бушон номер 23 и всяко си има отделен бушон за него си, до него си стига ток, всичко е наред.
Някъде се е откачила някоя букса или не прави хубав контакт. Въпроса ми е някой дали си е играл там с тази схема, защото знам че доста тук са слагали допълнително климатици, махали са климатици и т.н.
Дали имя някой по-запознат който може да съдейства срешу заплащане или да ме прати при човек който 100% може да оправи този досаден проблем, защото след 2 дни човъркане просто не виждам от къде идва проблема
Да поясна че всичко това се случи след като смених филтъра на купето и явно съм откачил нещо, но всички кабели, букси които са под жабката са си наред и няма откачени...
става въпрос за следното:
спряха да работят врътките за топло/студено , копчето за пускане на климатика , копчето за пускане да върти въздуха и копчето за нагряването на задния прозорец.
Интересувам се дали някой е запознат с цялата схема на окабеляване до въпросното упралвление.
(само да напиша за да не се започне провери ли бушон провери ли реле) всички бушони са проверени
пробвах с друго упраление (това с врътките) като вкарам буксата в него пак не работят тези копчета, не е от управлението.
По схема ги дават всичките те да минават през бушон номер 23 и всяко си има отделен бушон за него си, до него си стига ток, всичко е наред.
Някъде се е откачила някоя букса или не прави хубав контакт. Въпроса ми е някой дали си е играл там с тази схема, защото знам че доста тук са слагали допълнително климатици, махали са климатици и т.н.
Дали имя някой по-запознат който може да съдейства срешу заплащане или да ме прати при човек който 100% може да оправи този досаден проблем, защото след 2 дни човъркане просто не виждам от къде идва проблема
Да поясна че всичко това се случи след като смених филтъра на купето и явно съм откачил нещо, но всички кабели, букси които са под жабката са си наред и няма откачени...
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
Провери и бушон номер 20, че консумацията е от него. Тока от 23 е "контролен".
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
Giovanni написа:Провери и бушон номер 20, че консумацията е от него. Тока от 23 е "контролен".
както бях написал бушоните са наред
Наложи се цялостно преокабеляване на цялата инсталация за модула и управлението на климатика
сега всичко е наред, сложих и нов модул за управлението че стария нещо не ми харесваше как работи
всичко е наред, някъде беше прекъснало нещщо, но не се знае къде и какво, дори на 2 маси не идваше маса, в началото
Сега имам един друг проблем с новия модул
горе на прозореца и долу в краката духа топло, като го пусна на централните въздуховоди в средата които са, и духа само студено както и да го пуснеш
но има и един друг проблем, при преокабеляването скъсах един кабел, който като го гледах после в схемите в АутоДатата се води да отива към "Air flap mix potentiometer", но не видях от къде го скъсах и от къде се извади
дали някой случайно знае къде се намира тази клапа за миксиране на топло/студено и от къде евентуално се е откачил този кабел, буксата е с 3 кабелчета, излиза от модула за климатика и отива на някъде
цветовете са зелено/жълто, синьо/сиво и третото е маса кафяво. Просто не знам къде се намира тази въпросна клапа в която трябва да отиде този кабел че да го пусна да работи и това, от което може да е причината за да духа в средата само студено.
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
ако климатроника ти е аналогов имам свалено прасето и няма ядове да го погледнеш кой кабел от къде е ...
ако е дигиталния там кабелите са значително по-малко и няма как да се объркаш.....а и при аналоговия посоката на въздух се върти ръчно чрез жило
ако е дигиталния там кабелите са значително по-малко и няма как да се объркаш.....а и при аналоговия посоката на въздух се върти ръчно чрез жило

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
Smoocki написа:ако климатроника ти е аналогов имам свалено прасето и няма ядове да го погледнеш кой кабел от къде е ...
ако е дигиталния там кабелите са значително по-малко и няма как да се объркаш.....а и при аналоговия посоката на въздух се върти ръчно чрез жило
Ами ще съм ти благодарен да, стига всичките ти кабели да са там ще го видя то е само една такава букса, нито една друга не видях, да с аналоговия съм
знам че се регулира с жило само посоките на духане, но като преместя врътката от горе примерно да духа по средата почва да духа топло в средата, след 1-2 секунди се чува едно като завихряне и топлата струя става студена, т.е. чува се че нещо се премества и просто започва да духа студено, много е странно. мисълта ми е ако този потенциометър служи да гледа клапата в какво положение е и съм го откачил, може да прави такъв проблем, но не виждам логиката горе и долу да духа топло а в средата да духа студено. До преди няколко дни преди да ми се прецака парното и копчетата и преди да се наложи да преокабелявам и да сменя модула за климатика си духаше навсякъде топло. Та за това мисълта ми е че може да е от този потенциометър, просто не го знам къде се намира, иначе ако разбера къде е, просто ще пусна и до там нови кабели от въпросната букса която се скъса и тогава вече ако не се оправи да мисля в какво друго може да е проблема
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
някой случайно да има схема на компонентите къде седят всичките по парното на климатроника с врътките ?
ще съм много благодарен ако ми даде, че в ауто датата не са описани както трябва или поне в тази версия която имам аз
ще съм много благодарен ако ми даде, че в ауто датата не са описани както трябва или поне в тази версия която имам аз
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: управление топло/студено, копчета климатик, въртене въздух..
открих в кое е проблема и кой е този прословут потенциометър, който го търсих къде ли не и се оказа най-тъпото нещо което всъщност наистина е потенциометър, но изобщо дори не си помислях за него хехехе
благодаря на Smoocki за отзивчивостта
благодаря на Smoocki за отзивчивостта

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани