м52б20 с портната глава

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

м52б20 с портната глава

Мнение от Chimerasv » 05 Дек 2009, 22:51

привет колеги да споделя
Карам е39 с м52б20 маторец .. главата е от м50б20 и е портната до размерите на б25-ца
резултата е много кофти вървеж до 4000 рпм но след това .. рипа като девственица
карам я със стоковите си смукатели .. и се образува едно гадно ръбче което мисля с времето да заобля :) за да не се получават вихри точно преди цилиндрите... няма да мога да достигна размера на порта на главата но няма да го има ръбчето .. споделете си мнението има ли смисъл или да търся колектор от м50б25 ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.10.2007

Re: м52б20 с портната глава

Мнение от 6aibata » 07 Дек 2009, 11:43

Търси колектор и дросел от м50 и ходи чип да ти направат за тебе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: за кеф

Re: м52б20 с портната глава

Мнение от DANGER » 07 Дек 2009, 16:07

И това е изпробвано, даже със смукател от м50б25, ефекта беше че на ниските нямаше никой, понеже с портването и съответно големия колектор скороста на всмукване на горивната смес намалява значително и се получава по-лоша горивна смес, след тва на високи обороти скоростта на всмукване на горивната смес значително се увеличава двигателя започва да работи по-добре (по-добър респонс) и създава илюзията че колата иска да излети на фона на никаквия вървеж в ниските. И съответно когато се пуснахме на летището с един приятел с който се пускаме редовно (поне през ден) и особено ако някой е пипал нещо и иска да види долу-горе какъв е ефекта, разликата между двете коли си беше същата, само при летящия старт беше в негова полза зариди липсата на мощност в ниските. Мисля че и при теб ще е така но за да си сигурен преди да правиш промени си засичай време на 400м за да имаш база за сравнение, иначе трудно можеш да определиш какъв е ефекта само на усет. И все пак се надявам при теб да има ефект, явно си имаш стимул. :bchug:
Кефа цена няма!!!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: м52б20 с портната глава

Мнение от Chimerasv » 08 Дек 2009, 0:24

аз не мисля да слагам по голям колектор просто да се отърва от гадния ръб на сегашния :) че с друг колектор хептен ще изгубя Нм в ниските ;) мисля че ще е ефектно а може да престържа малко и дросела ще го видя ;) като сваля всичко ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: м52б20 с портната глава

Мнение от Soul_Fly » 09 Дек 2009, 0:06

Chimerasv написа:аз не мисля да слагам по голям колектор просто да се отърва от гадния ръб на сегашния :) че с друг колектор хептен ще изгубя Нм в ниските ;) мисля че ще е ефектно а може да престържа малко и дросела ще го видя ;) като сваля всичко ...

всъщност искаш да "разтържеш" колектора до размера на колектора а м50б25?
тук от снимката можеш да добиеш представа колко трябва да отнемеш :arrow:
Изображение
принципно би трябвало така да се премахне негативния ефект от завихрянето на горивната смес който се е получил от разтъргването на главата ;)
:arrow: Дросела не е нужно да го стържеш - той си е достатъчно голям (еднакъв е с този на м52б28), ако имаш възможност смени дебитомера, маншона и кутията на филтъра с такива от м52б28- ще усетиш разлика наи вече в по добър "респонс" при отваряне на дроселовата клапа :D
Мога да те посъветвам и да махнеш отоплението на дрисела - температурите през зимата не са толкова ниски за да замръзне дросела :idea: все пак с подгрева на дросела затопляме входящия въздух приблизително до 60- 70 градуса, друго си двигателя да "диша" студен въздух е които има повече кислород ;)
Усшех с начинанието и ако го направиш направи една снимка да видя как се получава :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: м52б20 с портната глава

Мнение от Chimerasv » 10 Дек 2009, 14:37

аз дълго време се чудех закакво е тази водна линия към дросела и стигнах точно до този извод да го топли зимата.. :) ии ми се върти да я игнорирам ... но да я преправя с клапички :) да може да го топли и по желание да го спира :)

за колектора не мисля да го пиля до размера на 25-цовия а само да загладя тези ръбове който се получават
но немога да обсня точно какво имам впредвид.. като се захвана с това ще покажа снимки

и фитръра е сменен със спортен .. трябва да намеря изгорял дебитомер от 28ца и маншон останалото е въпрос на пръсти :)
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook