Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Модератор: Общи модератори
Незнам защо сте набедили Х5 за джип, тая кола ако и покажа тревата и калта ще си остана там камо ли ако я кача до Черни Връх, според мен много отдавна всички са се отплеснали с тия джипове да ги правят на леки коли в което няма никакъв смисъл поне аз не го виждам. А колкото до тромавия GL просто тая кола е внушителна с размера и комфорта който разполага, а това че за теб е грозна едва ли е проблем мнения всякакви, не че и тя има завидни офф-роуд умения де, но просто ми допада. Факт е че БМВ-то много ми харесва, но ако ми трябваше още една кола и трябваше да е джип нямаше да е никой то споменатите в тази тема. И за да не се отклоняваме повече.
1. БМВ МХ5
2. Рейндж Ровър
3. Ауди Ку7
П.п. добре, че не са вкючили грозното VW в тоя тест, само развалиха колата
1. БМВ МХ5
2. Рейндж Ровър
3. Ауди Ку7
П.п. добре, че не са вкючили грозното VW в тоя тест, само развалиха колата

BMW POWER
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Плюйте дизелите (в случая Q7 може
), ама ще видим като БМВ изкарат, в близко бъдеще, три-турбо дизелов двигател каква лудница ще е






Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
въпрос на маркетинг са тези големи дизеляци, знаем как се продаваше туарег в10, въпреки че когато излезе всички бяха единодушни в мнението си, че е голям змей
No bling at the Ring
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Еми за Туарег не знам, но пък Х5 и X3 xDrive35d се продават прекрасно. И дори бих казал, че са прекрасни двигатели...

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
MCar написа:Еми за Туарег не знам, но пък Х5 и X3 xDrive35d се продават прекрасно. И дори бих казал, че са прекрасни двигатели...
ми тва си е пак 3 литровия дизел, аз ти говоря за голям дизел, от 8 нагоре цилиндри
виж 745д в сравнение с 730д как върви =) е65
No bling at the Ring
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Нормално, и 745i при Е65 не се продава толкова много. За мен тези два двигателя са нещо като компромис между по-слабите трилитрови двигатели и мощните такива. Който има възможност би си взел по-мощен, а който няма - ще предпочете 730d, примерно, с повече екстри в нея.
Това си е лично мое мнение, което може и да не споделяте.
П.П.: Той и три-турбо двигателят се предполага, че ще е 3.0
Ще видим какво ще излезе.
Това си е лично мое мнение, което може и да не споделяте.
П.П.: Той и три-турбо двигателят се предполага, че ще е 3.0


Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
за тва ти казвам, че големите дизели са въпрос на маркетинг =) всички си купуват малки, но си надуват пишките като видят, че има и некъв по-як дизеляк, по този начин се бяга от идеята за бавните и тромави дизели в съзнанието на клиентите =))
за мен лично тия големи дизели са влакче на ужасите =))))
но все пак нека не обръщаме пак темата на дизел с/у бензин, достатъчно е че говорим за ауди с/у бмв =))
за мен лично тия големи дизели са влакче на ужасите =))))
но все пак нека не обръщаме пак темата на дизел с/у бензин, достатъчно е че говорим за ауди с/у бмв =))
No bling at the Ring
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
гледах в мобилето дали има Q7 V12 TDI и за мое голямо учудване има и то 3 4 обяви (WTF) 

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Който е кара много, кара дизел.Проблемът в големите дизели не е сложността на конструиране на двигателя-проблемът е как аджеба да конструираш задвижващ механизъм,който да държи на толкова въртящ момент и да дадеш гаранция.Аудито е уникално техническо постижение,проблемът му е чисто естетически и най-вече със задницата.
Относно Х5,Х6-ако изключим силният екстериор-почват раздаване за клиенти 3 месеца преди излизането на новият Кайен,а са по-бавни от стария.Ако слуховете са верни колата ще е 200кг надолу и ще е с ПДК,да бяха изкарали модела преди 1 година
Относно Х5,Х6-ако изключим силният екстериор-почват раздаване за клиенти 3 месеца преди излизането на новият Кайен,а са по-бавни от стария.Ако слуховете са верни колата ще е 200кг надолу и ще е с ПДК,да бяха изкарали модела преди 1 година
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Ма как ще са по-бавни от стария
Недей така , Кайен-а няма нищо технологично и съвременно в базата си на фона Х6 ///М
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
То и във 'Vette ZR1 няма нищо високо технологично ама сипва на бегачките с голям черпак,нали?
П.С. С този пост не оспорвам победата на Х6М срещу Кайен.
П.С. С този пост не оспорвам победата на Х6М срещу Кайен.
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Penchev написа:Ма как ще са по-бавни от стария![]()
Недей така , Кайен-а няма нищо технологично и съвременно в базата си на фона Х6 ///М
Георги Пенчев
тука говориш за стария кайен, нали така, модел претърпял фейслифт преди 2 години =))
скоро излиза изцяло нов кайен, от къде си сигурен колко технологичен ще бъде той =)
кайена има предимство пред х5-цата най-малкото заради факта, че реално може да кара по калта, има ниски предавки и като се надърви има добър клирънс
победата на 555 коня с/у 450, сериозна конкуренция =))
No bling at the Ring
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Незнам,ама кат аудитата такива потребители на нефт няма.Тия дни се возих в осмицата на един познат,6.0 450 коня,е то борда му не даде по-нисък разход от 34 на 100 във Варна и то със супер спкойно каране...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Dpy написа:Незнам,ама кат аудитата такива потребители на нефт няма.Тия дни се возих в осмицата на един познат,6.0 450 коня,е то борда му не даде по-нисък разход от 34 на 100 във Варна и то със супер спкойно каране...
Че ти колко очакваш от 12цилиндрова лимузина ? За Кайените - няма нов , няма стар - има настоящ . Турбо С е от миналата година и не може да се каже , че стар - все едно да кажеш , че Х5М е модел на 3-4 години , чакащ фейслифт . Реално даже ако се гледа цената Х5М и Х6М са при Кайен Турбо и там вече разликата е доста голяма , да не говорим колко по-зъл изглежда (а и си е ) Х6М .
Ауди Ку7 никога не ми е харесвало , защото не обичам комбита , особено това супер дълго и безмислено возило.Едно от малкото Аудита които не ми харесва . В естетическо отношение Ку5 е много по-добре ... И когато на 5,10 метрово комби сложиш един , супер ламерски двигател , се получава супер скъпата простотия Q7 V12 TDI - но пък рекламния ефект - "ние правим най-мощния дизел в света" си е фактор .
А БМВ да сложат не 3 ами 4 турбота на 3 литров дизел , ще го кръстят *50д , ще го направят супер-скъп и с една дума не чакайте чудеса . По-ми е интересно , как върви работата с 2 литровите турбо бензинки , че срам и позор Е46 320и М54 да бяга повече от 10 години по-новото Е90 320и (защото реално се прави и сега а и догодина 2010 пак ще е с този мотор), макар и последното да гори по-малко ...
Последна промяна acho.rs на 09 Дек 2009, 0:57, променена общо 1 път
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
acho.rs написа:paczo911 написа:Binev_OuT написа: И никой - нито Турбо С нито МЛ нито Ку7 могат да са на качествата и историята на един М модел!
Извинявай, колега, но имай предвид че докато Х5М/Х6М излезнаха преди няколко месеца, те са изправени срещу поколение на Кайен, което вече си отива... Догодина се очаква да бъде представен новия Кайен, и тогава сравненията вече ще бъдат други. Надявам се че не искаш да кажеш, че М моделите на БМВ стоят по-горе от идентичните като насоченост модели на Порше?
X5M и X6M стоят срещу Кайен - Да ! Имаш нещо против ли ? Обоснови се ! Кайен турбо С е модел на 1 година , цената му е с 50% по-висока от на Х5М и Х6М , като последното изглежда безкрайно по-зло и бързо от Кайена , споделящ една база с Туарег . Така , че аз не виждам причина да не се сравняват ! И да излезе догодина нов Кайен , евентуалния нов Турбо С ще дойде най-малко след 3 години
Ачо, безспорно е че Кайен Турбо и Турбо S са преки конкуренти на Х5М/Х6М. Въпросът е там, че самата концепция на сегашното поколение Кайен, е платформа на поне няколко години, следователно, е малко или повече морално остаряла... Сами знаем в едни такива динамично развиващи се индустрии като автомобилната, колко бързо е моралното остаряване на продуктте. Тъй като платформата на Кайен е вече поостаряла, и тъй като Х5М и Х6М са разработвани, създадени, и директно насочени като конкуренти на Кайените, съвсем в реда на нещата е, щутгартското возило в момента да отстъпва с малко на баварското...
Цените на двата продукта в случая нямат значение, поради простата причина, че със сигурност конструирането на един Кайен не е по-скъпо от създаването на един Х5М/Х6М - оскъпяването идва от целевата насоченост на продукта, зададена от производителя му, или казано с други думи, Порше също са насочени към големите печалби (и май само натам, за голямо мое съжаление).
Съвсем друга ще е ситуацията след известно време, когато излезне съвсем новият Кайен, тогава и резултатите от тестовете ще са други (поне според мен). Да, наистина че Турбо S ще излезне малко по-късно, но още от началото ще имаме модела Турбо... И тогава ще се види кой-кого


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани