Сори, ама пак жълта лампа
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Сори, ама пак жълта лампа
Колеги извинявам се, ама това е вече друг казус за жълтата лампа за маслото. Изчел съм всичко. Просто искам вашето мнение. На мен не ми работеше датчика и понеже ми писна да ми свети жълтата лампа при палене реших най-накрая да го купя и сменя. Е смених го, ама жълтата лампа пак светна - светна в движение и продължава да свети докато не изключа двигателя. А не само когато загасиш колата, за да сигнализира, че е ниско нивото. Лампата се пали някъде 7-8 мин. след като е запален двигателя. Не е от липса на масло - нивото е около милиметър два под максимума. Въпросът ми е дали не му е много, макар аз да мисля, че не е, все пак е малко под макс. Защо свети тая лампа. Аз си купих датчик, за да не ми бърка в здравето, а тя почна да свети нон стоп. Диагностиката нищо не казва конкретно - грешки не се записват, а и май не би следвало, а ако се четат релните данни с инпа например дава следните данни:
tog low - 700 - 850
tog high - 35 - 40
Eто защо ме интересува да не би да трябва нивото да е около средата, за да не свети или датчика е дефектен??? Или да не би да не ми мери верно щеката??? Вече и аз не знам. Не се сърдете за темата, ето защо се допитвам!
tog low - 700 - 850
tog high - 35 - 40
Eто защо ме интересува да не би да трябва нивото да е около средата, за да не свети или датчика е дефектен??? Или да не би да не ми мери верно щеката??? Вече и аз не знам. Не се сърдете за темата, ето защо се допитвам!
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Aбе аз не мога да се примиря, щото изсипах един куп пари за тоя датчик, който сега работи, ама какво точно иска да ми каже тая лампа не мога да схвана или дава некви грешни сигнали ли.... знам ли и аз вече, ама според мен нещо иска да каже...
а и ако пред светеше за 10 сек. сега свети посточнно, направо ме заслепява, честно......

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Сори, ама пак жълта лампа
виж в Аутодата какви стойности дава и го премери с мултицет!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Сори, ама пак жълта лампа
А налягането на маслото мерил ли си?
Възможно е маслото да е по-редичко и като се постопли да не създава необходимото налягане.
Друг вариант е износена маслена помпа.
Следващо - във корпуса на филтъра има един клапан, той да създава проблема.
Но общо-взето щом светва след 7-8 мин. най-вероятно има нещо метално износено, с гранични параметри, което при затопляне не работи нормално.
Малко шашави разсъжедия
, но може да са ти от полза. 
Възможно е маслото да е по-редичко и като се постопли да не създава необходимото налягане.
Друг вариант е износена маслена помпа.
Следващо - във корпуса на филтъра има един клапан, той да създава проблема.
Но общо-взето щом светва след 7-8 мин. най-вероятно има нещо метално износено, с гранични параметри, което при затопляне не работи нормално.
Малко шашави разсъжедия


Re: Сори, ама пак жълта лампа
Абе пичове ако няма налягане нямаше ли да светне червената лампа, другия датчик е за налягането. А като запаля колата веднага гасне червената! Все пак тоя датчик за ниво е предупредителен, затова е в жълто светлината. А иначе карам с 10/40. Уф мамка му! Вече и аз не знам кво става. Днес ще се рова и ако стане нещо ще пиша.
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Хахаха
Заглавието на темата ме кефи колега
та... имаш ли течове някъде? Щото доколкото ми казаха преди време майсторите освен нивото маи и ако няма необходимото налягане...... жълта лампа.Аз имам два теча от близо 8 месеца(гарнитурата на картера и гарнитурата на масления филтър) и точно от тогава жълтата лампа си ми свети до ден днешен.Тез дни ще ходя да ги сменям щото течовете се засилиха напоследък и ще видим кво ще стане с тая жълта лампа дали ще угасне.


Re: Сори, ама пак жълта лампа
Aз течове нямам, просто си сложих нов датчик, щото стария беше прецакан и светваше за 10 сек като запалиш (индикация, означаваща, че датчика е повреден). Днес сутринта като тръгвах за офиса реших да пробвам с ресет на таблото. И май се получи - от сутринта не е светел!!! Може би е като накладките, необходимо е да се ресетне таблото, за да забрави, че е имало проблем. Явно таблото има няква памет, която е необходимо да се ъпдейтне или чрез минаването на определени километри или чрез ресет. Определено май има логика, щото наклатките и датчика за ниво са прерогатив на KOMBI (Taблото). Явно също така зависи и от версията на софта на таблото - по-старите табла като моето май по-бавно реагират. засега всичко е ок, ако светне (дано не светне) ще пиша, но за всички, които са решили да сменят датчика, ако я прави тая мизерия - РЕСЕТ
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Пак светна мамицата му, цял ден не светна, сега пак светна. Тоя датчик свети следобед, еби му майката. Направо ми къса нервите! Не мога да разбера къв му е проблема. Масло има, налягане има... кво иска... иска изолир банд на мястото на лампата!!! Е тва иска! А иначе датчика е FLENNOR, не е оригинален, ма е немски, излезе ми 140 + 20 смяна = 160 общо! 160 за да ми свети постоянно! Е тва е! Колеги дайте некви идеи кво да гледам, кво да праа, че вече не знам.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Май ми се струва, че със стария датчик, който си сменил е било по- добре, ако разбираш какво искам да кажа. Защо не го върнеш пак и да видиш как се държи с него и дали не иска по- оригинален. Много капризни тия коли! 

Re: Сори, ама пак жълта лампа
Пак бърничкаах по таблото, сега свети като угася колата? Все едно е малко маслото! Абе възможно ли е нещо да не ми е в ред щеката и да се бъркам аз???
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Сори, ама пак жълта лампа
slitter написа:Пак бърничкаах по таблото, сега свети като угася колата? Все едно е малко маслото! Абе възможно ли е нещо да не ми е в ред щеката и да се бъркам аз???
няма логика щеката да не ти е добре щом си слиза до долу където си е нивото на маслото в картера си отчита нивото, виж ако можеш сложи стария датчик и виж как ще се държи да не би от този новия да е проблема ?
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Сори, ама пак жълта лампа
spower написа:slitter написа:Пак бърничкаах по таблото, сега свети като угася колата? Все едно е малко маслото! Абе възможно ли е нещо да не ми е в ред щеката и да се бъркам аз???
няма логика щеката да не ти е добре щом си слиза до долу където си е нивото на маслото в картера си отчита нивото, виж ако можеш сложи стария датчик и виж как ще се държи да не би от този новия да е проблема ?
Колега, стария ми е прецакан напълно и свети като запалиш в продължение на 10 сек., което потвърждава повредата му. А и го изхвърлиха в сервиза




Новия не свети в началото, което потвърждава, че работи, но дали работи коректно???? Или в колата има проблем???? Или маслото му е малко???? Или му е много???? Проблема е, че компа не записва грешка като светне, за да ти каже какво точно е. И при лампата на накладките е така! Не записва нищо, просто свети! Не мога да се ориентирам и не знам кво да направя. Ето днес пак не е светил. Очаквам да почне да свети след 3,30 РМ



- prel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Бях гледал в някой от чуждите форум, че може да има нещо общо с маслената помпа това поведение на лампата. Не съм сигурен де и дано да не е това. Все пак споделям идея.
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани