110 км или 2000 оборота или нагоре и климатика спира??

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

110 км или 2000 оборота или нагоре и климатика спира??

Мнение от Weso » 20 Юли 2005, 21:34

Когато вдигна над 110 км или 2000 оборота или нагоре и климатика спира??
Някои има ли идея???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 20 Юли 2005, 21:43

Или е нещо с компресора,или фреона е малко.
Потърси из форума,имаше май обсъждан такъв проблем.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

Мнение от Weso » 20 Юли 2005, 21:48

фреона е точно източихме и непълнихме системета на наво смених теревето оли както му казват измих радиаторите.Всичко е както трябва но от борд компа идва команда и климатика спира..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 20 Юли 2005, 22:23

От ЕКУ-то отива команда за спиране към компресора, когато рязко подаваш газ и двигателя е натоварен - например при изпреварване. Значи има нещо нередно в тази верига. Утре ще разпитам знаещите хора и ще видим какво ще кажат :) .

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

Мнение от Weso » 20 Юли 2005, 22:29

да при рязко дигане на оборотите тожа е една от причините
но днес излезе и другаКогато колата е натоврена и загрее или когато от нещо загрее лмало и защитен гежим които спира климата и пуска винтилатора на климатика на 2-степен(например преебано виско)за да не прегрее може някои датчик да не ми е кат хората???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 20 Юли 2005, 22:37

Единствения датчик за температура, който спира компресора (по моето скромно мнение) се намира върху самия компресор и когато температурата на корпуса му стане 70 градуса, тогава датчика го спира. Но ако той спира веднага като минеш 2000 оборота, според мен не е от температура, защото това са бавни процеси и дори и после да изключеш и пак да пуснеш двигателя пак не би трябвало да тръгва, защото няма да е изстинал.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

Мнение от Weso » 20 Юли 2005, 22:44

Датчика е на двигателя някаде и не следи компресора а температурата на двигателя според мен ??
то не е точно датчик а би-метална пластина на схемата когато тиа сработи изключва компресора и дава на късо 2-степен с цел охлаждане на двигателя.
утре ще потърсим този дат4ик и може да се окаже с изменени параметри.
Как си обясняваш факта 100 километра карам с 80-90 средна скорост и няма проблеми реша да изпреваря и ................. краи
нещо не се вързва

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 21 Юли 2005, 9:02

Този датчик, за който ти говориш следи не само температурата, но и налягането на водата. И когато ел. перката мине на 2-а степен компресора не се изключва. Отделно си има и датчик за температурата на компресора, както и такъв за налягането на фреона (той изключва компресора ако налягането мине 27 атмосфери). Консултирах се със специалистите и казаха, че е изключено това да е от температурни процеси и датчици. Посъветваха да се насочиш към следните неща:
- филтър (дехидратор) - намира се зад десния фар
- въпросния датчик за налягането на фреона
- електрониката (най-вече :) )

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook