Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Възникна един въпрос:
Необходима ли е смяната на термостата с такъв за друга работна температура,поради по-натоварения режим на двигателя? Ако да - на каква температура трябва да отваря и съответно на каква температура трябва да се включва ел. вентилатор?
Моля, колегите с опит в турбинирането да споделят.
Необходима ли е смяната на термостата с такъв за друга работна температура,поради по-натоварения режим на двигателя? Ако да - на каква температура трябва да отваря и съответно на каква температура трябва да се включва ел. вентилатор?
Моля, колегите с опит в турбинирането да споделят.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: Още коне за М3 ?
Моя термостат отваря на 82 градуса, а ел. перката ми се пуска на 86 



R.I.P Landikar
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
има едни програмируеми термостати ... на писта, дрифт и сие го пускаш на по-малка температура по магистралата на по-висока
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
rtzankov написа:Моя термостат отваря на 82 градуса, а ел. перката ми се пуска на 86
Десет пъти Х !
Така ще пробваме

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Още коне за М3 ?
Още видео материал да имаш колега да ни зарадваш 

- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Току що пуснахме всичката електроника
Всичко ток и жица - бетон!!!
Утре пускаме бууст.
Изгубихме 1 месец за проблема с изхода на мазането на турбината.
Гадното е, че при тази конфигурация разликата в нивата на изхода на турбината и нивото на маслото в картера е 1см. Три пъти правихме какви ли не варианти с доп. съдове - не става.
Сега мислим за някакво решение с помпа. Ако някой е чул, чел, видял решение на този проблем - моля да сподели

Всичко ток и жица - бетон!!!
Утре пускаме бууст.
Изгубихме 1 месец за проблема с изхода на мазането на турбината.
Гадното е, че при тази конфигурация разликата в нивата на изхода на турбината и нивото на маслото в картера е 1см. Три пъти правихме какви ли не варианти с доп. съдове - не става.
Сега мислим за някакво решение с помпа. Ако някой е чул, чел, видял решение на този проблем - моля да сподели

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Още коне за М3 ?
Mи аз супер много си играх с тая долна турбина и нищо нестана, и ел. помпа си купих и пак проблеми.
Бях с рестриктор на маслото на входа към турбината и тогава горе долу беше добре, но накрая стопих втулките, а турбото беше след рециклиране и болеше много
Накрая ребилд на всичко към горна турбина и нещата си дойдоха на мястото
За мен щом на купешки колектор не са постигнали добро оттичане, работата е малко обречена.
Проблема е в колектора говори си с производителя за ква турбина е мислен, някакви изисквания за дупката в картера и т.н.
Бях с рестриктор на маслото на входа към турбината и тогава горе долу беше добре, но накрая стопих втулките, а турбото беше след рециклиране и болеше много

Накрая ребилд на всичко към горна турбина и нещата си дойдоха на мястото

За мен щом на купешки колектор не са постигнали добро оттичане, работата е малко обречена.
Проблема е в колектора говори си с производителя за ква турбина е мислен, някакви изисквания за дупката в картера и т.н.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Рестриктора си е оригиналния, сеченията са спазени.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
Re: Още коне за М3 ?
Колегата ТОМ е със долна турбина и гледам няма оплаквания ,що не му звъннете да го попитате ? 

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Малко снимки от снощи:

Върху яйцето:

Как се е скрил зад подкалника

Дисковете вече трябва да са така:

Тук навързана вече и втората аларма:

AEM софтуера:

Впечатленията ми от AEM-a - изключително просто и лесно устройство и учудващо всичко тръгва Plug'n'Play. Няма невероятни функции, ама като се замисля не се сещам за функция дето ни трябва а я няма - така че върши работа
Apexi AVC-R - подобно - общо взето всичко е P'n'P - много джиджано уредче - дисплей, копчета, свети - много кефи
. Въпреки че и AEM-a има възможност да контролира актуатор смятам, че е добра покупка.
Може би така се впечатлявам, защото сравнявам с Megasquirt в ранните му години и то бяха едни тестове с резистори, презапояване на мостове, гадаене - комутатор от ауди или цяло запалване от форд примерно
- тръгва ли не тръгва ли и накрая като тръгне - РАДОСТ
. А така поръчваш, плащаш, навързваш жиците по user guide-a дето е написан за американци
и ВОАЛА всичко тръгва 

Върху яйцето:

Как се е скрил зад подкалника


Дисковете вече трябва да са така:


Тук навързана вече и втората аларма:

AEM софтуера:

Впечатленията ми от AEM-a - изключително просто и лесно устройство и учудващо всичко тръгва Plug'n'Play. Няма невероятни функции, ама като се замисля не се сещам за функция дето ни трябва а я няма - така че върши работа

Apexi AVC-R - подобно - общо взето всичко е P'n'P - много джиджано уредче - дисплей, копчета, свети - много кефи

Може би така се впечатлявам, защото сравнявам с Megasquirt в ранните му години и то бяха едни тестове с резистори, презапояване на мостове, гадаене - комутатор от ауди или цяло запалване от форд примерно




Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
тоя тампон на носача му измислете неква яка термо изолация, защото ще омеква драстично, а при по-голямо натоварване като каране по писта или дрифтове може и да прокапе направо 
Турботата не ги ги разбирам много ама съм чувал, че маслото от турбото е на самотек и тоя корем дето ви прави маркуча към картера си мисля, че ще е причина маслото да не се оттича много много пък и в много възможно да се закачи в нещо

Турботата не ги ги разбирам много ама съм чувал, че маслото от турбото е на самотек и тоя корем дето ви прави маркуча към картера си мисля, че ще е причина маслото да не се оттича много много пък и в много възможно да се закачи в нещо

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Още коне за М3 ?
Ами кажи едно благодаря де....b2 написа:Впечатленията ми от AEM-a - изключително просто и лесно устройство и учудващо всичко тръгва Plug'n'Play. Няма невероятни функции, ама като се замисля не се сещам за функция дето ни трябва а я няма - така че върши работа
е21 345 0-402м 12.18


- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Мисля, че решението е намерено - 500$ и чакане.
Сгънатия маркуч не е проблема - той е връзка между доп.съд за маслото и картера.
Нивата в този съд и картера са винаги изравнени.Бедата е, малкото "въздух", в който маслото трябва да се стича свободно.
Том ги разбира и няма как да има проблем, а и не се спуска да помага нещо...
А ние откриваме топлата вода с всяко нещо - ама така е по-сладко
Сгънатия маркуч не е проблема - той е връзка между доп.съд за маслото и картера.
Нивата в този съд и картера са винаги изравнени.Бедата е, малкото "въздух", в който маслото трябва да се стича свободно.
Том ги разбира и няма как да има проблем, а и не се спуска да помага нещо...
А ние откриваме топлата вода с всяко нещо - ама така е по-сладко

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Днес е голям ден за проекта 
Първо палене под налягане. Направи ~0.1 бууст на място и всичко работи добре.
Видео от преди половин час:
http://www.youtube.com/watch?v=cB1WPaacTiw
TOM благодаря

Първо палене под налягане. Направи ~0.1 бууст на място и всичко работи добре.
Видео от преди половин час:
http://www.youtube.com/watch?v=cB1WPaacTiw
TOM благодаря

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Още коне за М3 ?
Баси звука вади тва чудовище
Дано да си тръгне безпроблемно. 


The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани