Още коне за М3 ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 25 Ное 2009, 20:12

Възникна един въпрос:
Необходима ли е смяната на термостата с такъв за друга работна температура,поради по-натоварения режим на двигателя? Ако да - на каква температура трябва да отваря и съответно на каква температура трябва да се включва ел. вентилатор?
Моля, колегите с опит в турбинирането да споделят.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от rtzankov » 26 Ное 2009, 8:29

Моя термостат отваря на 82 градуса, а ел. перката ми се пуска на 86 ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 26 Ное 2009, 14:37

има едни програмируеми термостати ... на писта, дрифт и сие го пускаш на по-малка температура по магистралата на по-висока
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 26 Ное 2009, 21:49

rtzankov написа:Моя термостат отваря на 82 градуса, а ел. перката ми се пуска на 86 ;)

Десет пъти Х !
Така ще пробваме :yes:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от BT9028BA » 04 Дек 2009, 20:44

Още видео материал да имаш колега да ни зарадваш :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 04 Дек 2009, 21:42

Току що пуснахме всичката електроника :lalala:
Всичко ток и жица - бетон!!!
Утре пускаме бууст.
Изгубихме 1 месец за проблема с изхода на мазането на турбината.
Гадното е, че при тази конфигурация разликата в нивата на изхода на турбината и нивото на маслото в картера е 1см. Три пъти правихме какви ли не варианти с доп. съдове - не става.
Сега мислим за някакво решение с помпа. Ако някой е чул, чел, видял решение на този проблем - моля да сподели :bchug:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от nParMaTuK » 04 Дек 2009, 23:03

Mи аз супер много си играх с тая долна турбина и нищо нестана, и ел. помпа си купих и пак проблеми.
Бях с рестриктор на маслото на входа към турбината и тогава горе долу беше добре, но накрая стопих втулките, а турбото беше след рециклиране и болеше много :mhihi:
Накрая ребилд на всичко към горна турбина и нещата си дойдоха на мястото ;)
За мен щом на купешки колектор не са постигнали добро оттичане, работата е малко обречена.
Проблема е в колектора говори си с производителя за ква турбина е мислен, някакви изисквания за дупката в картера и т.н.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 05 Дек 2009, 0:18

Рестриктора си е оригиналния, сеченията са спазени.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от 00Cool » 05 Дек 2009, 0:25

Колегата ТОМ е със долна турбина и гледам няма оплаквания ,що не му звъннете да го попитате ? :roll:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 05 Дек 2009, 8:55

Малко снимки от снощи:

Изображение

Върху яйцето:
Изображение

Как се е скрил зад подкалника :mhihi:
Изображение

Дисковете вече трябва да са така: :oops:
Изображение

Тук навързана вече и втората аларма:
Изображение

AEM софтуера:
Изображение


Впечатленията ми от AEM-a - изключително просто и лесно устройство и учудващо всичко тръгва Plug'n'Play. Няма невероятни функции, ама като се замисля не се сещам за функция дето ни трябва а я няма - така че върши работа :)

Apexi AVC-R - подобно - общо взето всичко е P'n'P - много джиджано уредче - дисплей, копчета, свети - много кефи :). Въпреки че и AEM-a има възможност да контролира актуатор смятам, че е добра покупка.

Може би така се впечатлявам, защото сравнявам с Megasquirt в ранните му години и то бяха едни тестове с резистори, презапояване на мостове, гадаене - комутатор от ауди или цяло запалване от форд примерно :mhihi: - тръгва ли не тръгва ли и накрая като тръгне - РАДОСТ :lol: . А така поръчваш, плащаш, навързваш жиците по user guide-a дето е написан за американци :winky: и ВОАЛА всичко тръгва :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 05 Дек 2009, 19:09

тоя тампон на носача му измислете неква яка термо изолация, защото ще омеква драстично, а при по-голямо натоварване като каране по писта или дрифтове може и да прокапе направо ;)

Турботата не ги ги разбирам много ама съм чувал, че маслото от турбото е на самотек и тоя корем дето ви прави маркуча към картера си мисля, че ще е причина маслото да не се оттича много много пък и в много възможно да се закачи в нещо ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от TOM » 05 Дек 2009, 21:45

b2 написа:Впечатленията ми от AEM-a - изключително просто и лесно устройство и учудващо всичко тръгва Plug'n'Play. Няма невероятни функции, ама като се замисля не се сещам за функция дето ни трябва а я няма - така че върши работа :)
Ами кажи едно благодаря де....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 05 Дек 2009, 23:27

Мисля, че решението е намерено - 500$ и чакане.
Сгънатия маркуч не е проблема - той е връзка между доп.съд за маслото и картера.
Нивата в този съд и картера са винаги изравнени.Бедата е, малкото "въздух", в който маслото трябва да се стича свободно.
Том ги разбира и няма как да има проблем, а и не се спуска да помага нещо...
А ние откриваме топлата вода с всяко нещо - ама така е по-сладко :lalala:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 06 Дек 2009, 15:44

Днес е голям ден за проекта :)
Първо палене под налягане. Направи ~0.1 бууст на място и всичко работи добре.

Видео от преди половин час:
http://www.youtube.com/watch?v=cB1WPaacTiw


TOM благодаря :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Spit-Fire » 06 Дек 2009, 17:33

Баси звука вади тва чудовище :shock: Дано да си тръгне безпроблемно. :yes:
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook