Връщане към 4 цилиндъра?
Модератор: Общи модератори
Не съм специалист ама като гледам има мнооо големи разбирачи,които само се чудят какво да пишат (не говоря за SlipKnoT). 4 било по-добре от 6 и т.н. От коя гледна точка е по-добър? От това ,че е по-евтин за изработка ли? Или от това,че гори по-малко? За това,че е по-компактен? Еми то е ясно,че което е по-практично него ще предпочитат хората,най-вече по-евтиното!!! Сега дали единия вървял повече с някви стотни от другия - на кой му пука?!? Ама,че 6 е по-добре балансиран,че има по-дълъг живот и т.н. пък и звук ако искате за по-запалените еми така е.
Който иска да му е по-евтино да взима 4,който иска да му е кеф да взима 6,обаче като натежат годинките на този с 4 нито ще му е кеф,нито ще му е кой-знае колко по-евтино.
И айде с стига с тези изказвания от учебници в стотни,хилядни ...ще каже човек ,че сме в NASA и ще пускаме совалката утре...
Заключете я тази тема
Който иска да му е по-евтино да взима 4,който иска да му е кеф да взима 6,обаче като натежат годинките на този с 4 нито ще му е кеф,нито ще му е кой-знае колко по-евтино.
И айде с стига с тези изказвания от учебници в стотни,хилядни ...ще каже човек ,че сме в NASA и ще пускаме совалката утре...
Заключете я тази тема
One passion,one car,one life...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз няма да сложа задника си в кола по-малък клас от моята посмъртно,тенденцията даже е за най-голямата правена от БМВ
3-ки не ме интересуват,пак казвам - искам iS в Е34 или Великия М10Б20 в същото купе
Искам зъби за трошене
Георги Пенчев

3-ки не ме интересуват,пак казвам - искам iS в Е34 или Великия М10Б20 в същото купе



Георги Пенчев
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Идеята е добра - слагаш мотор от Е30/320ис в Е34 и сравняваш
Не зъбите, камъните в бъбреците ще ти избие










C S L написа:BAYRON написа:SlipKnoT написа:BAYRON написа:еластичност
За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..
но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално
В съвременните тестове на автомобили еласти4ността се измерва:
1. 60-100 на 4-та
2. 80-120 на най-висока предавка
В тези дисциплини 2.0 6-in-line доста изостава
М/у другото и новия 4cyl 2000cc не се слави с добра еласти4ност заради далгите му скорости.
Почти мога да се съглася но не съм съгласен че по дързо оборотния двигател е по еластичен , е това моля да ми го обясните.
Благодаря
спопед мен това колко на брой са цилиндрите няма отношение към еластичност на двигателя, тя зависи от конфигурация на газоразпределение. може да се направи всякакъв двигател по свойствата си с всякакъв брой цилиндри.
другото разбира се, че вие сигурно сравнявате конкретни модели двигатели, трябва да се види кривата и на двата да се каже точно какъв е по-еластичен.
има и друго нещо: по-късоходи двигатели се пълнят по-добре и може да се каже че кривата на момента ще бъде по-дълга, това ще се отрази като на мощност, така и на еластичност.
другото разбира се, че вие сигурно сравнявате конкретни модели двигатели, трябва да се види кривата и на двата да се каже точно какъв е по-еластичен.
има и друго нещо: по-късоходи двигатели се пълнят по-добре и може да се каже че кривата на момента ще бъде по-дълга, това ще се отрази като на мощност, така и на еластичност.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
viper написа:Идеята е добра - слагаш мотор от Е30/320ис в Е34 и сравняваш![]()
![]()
Не зъбите, камъните в бъбреците ще ти избие
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
На Митко казах,че не може да се сравнява спотрен двигател с нормален,сега и на теб ли да го кажа ? С М50B25TU на старт(да са си наравно коне) до максимална скорост ще бъде голяма веселбата в тежкото купе,въпреки че пак казвам не е редно да се сравнява спортен с нормален двигател,нали ?!
Георги Пенчев
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Георги ,ма тя твойта и без да е М50Б25 си има доста голяма максимална скорост
.....та въпроса е колко бързо стига до тая максимална скорост.....както казах по-горе трябва да се направи тест и да се види кой кого(макар и той да е валиден само за 3-ките)......но пък и цялата тема е за това , че в новата 3 серия 2000сс е 4 цилиндров.....

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Penchev написа:viper написа:Идеята е добра - слагаш мотор от Е30/320ис в Е34 и сравняваш![]()
![]()
Не зъбите, камъните в бъбреците ще ти избие
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
На Митко казах,че не може да се сравнява спотрен двигател с нормален,сега и на теб ли да го кажа ? С М50B25TU на старт(да са си наравно коне) до максимална скорост ще бъде голяма веселбата в тежкото купе,въпреки че пак казвам не е редно да се сравнява спортен с нормален двигател,нали ?!
Георги Пенчев
Колега, няма кой друг да сравня освен С14 - просто той е единствения вентилиран 4-так




- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Момчета, какво да ви кажа: 2.0 "inline six" е "sofisticated engineering", "inline four" си е чиста проба "cost cutting". Всичко е много просто!
Два литра въобще не са малко за 6 цилиндъра: Ферари имат няколко V8, които са двулитрови. А най-малкият V8 в историята е 1,5 на Фиат от първата половина на миналия век
Хората в БМВ просто пестят и опростяват
Два литра въобще не са малко за 6 цилиндъра: Ферари имат няколко V8, които са двулитрови. А най-малкият V8 в историята е 1,5 на Фиат от първата половина на миналия век



Хората в БМВ просто пестят и опростяват

Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани