Връщане към 4 цилиндъра?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 16 Юли 2005, 8:57

Не съм специалист ама като гледам има мнооо големи разбирачи,които само се чудят какво да пишат (не говоря за SlipKnoT). 4 било по-добре от 6 и т.н. От коя гледна точка е по-добър? От това ,че е по-евтин за изработка ли? Или от това,че гори по-малко? За това,че е по-компактен? Еми то е ясно,че което е по-практично него ще предпочитат хората,най-вече по-евтиното!!! Сега дали единия вървял повече с някви стотни от другия - на кой му пука?!? Ама,че 6 е по-добре балансиран,че има по-дълъг живот и т.н. пък и звук ако искате за по-запалените еми така е.
Който иска да му е по-евтино да взима 4,който иска да му е кеф да взима 6,обаче като натежат годинките на този с 4 нито ще му е кеф,нито ще му е кой-знае колко по-евтино.
И айде с стига с тези изказвания от учебници в стотни,хилядни ...ще каже човек ,че сме в NASA и ще пускаме совалката утре...
Заключете я тази тема
One passion,one car,one life...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.06.2005
Местоположение: Plovdiv-Paris

Мнение от Aquila » 16 Юли 2005, 9:00

Предната тема беше от мен а не от Impasse,просто забравих да сменя никовете :)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Юли 2005, 8:28

Аз няма да сложа задника си в кола по-малък клас от моята посмъртно,тенденцията даже е за най-голямата правена от БМВ :!:

3-ки не ме интересуват,пак казвам - искам iS в Е34 или Великия М10Б20 в същото купе :mhihi: :mhihi: Искам зъби за трошене :!:

Георги Пенчев
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 18 Юли 2005, 10:39

Идеята е добра - слагаш мотор от Е30/320ис в Е34 и сравняваш :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не зъбите, камъните в бъбреците ще ти избие :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 18 Юли 2005, 11:44

C S L написа:
BAYRON написа:
SlipKnoT написа:
BAYRON написа:еластичност


За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..

но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално


В съвременните тестове на автомобили еласти4ността се измерва:
1. 60-100 на 4-та
2. 80-120 на най-висока предавка
В тези дисциплини 2.0 6-in-line доста изостава
М/у другото и новия 4cyl 2000cc не се слави с добра еласти4ност заради далгите му скорости. :(

Почти мога да се съглася но не съм съгласен че по дързо оборотния двигател е по еластичен , е това моля да ми го обясните.
Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 18 Юли 2005, 16:27

спопед мен това колко на брой са цилиндрите няма отношение към еластичност на двигателя, тя зависи от конфигурация на газоразпределение. може да се направи всякакъв двигател по свойствата си с всякакъв брой цилиндри.

другото разбира се, че вие сигурно сравнявате конкретни модели двигатели, трябва да се види кривата и на двата да се каже точно какъв е по-еластичен.

има и друго нещо: по-късоходи двигатели се пълнят по-добре и може да се каже че кривата на момента ще бъде по-дълга, това ще се отрази като на мощност, така и на еластичност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 18 Юли 2005, 17:47

мда .. дайте ги тея криви (torque/rpm) и да видим черно на бяло .. аз търсих в гуугъл ама нищо не открих ..

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Юли 2005, 20:18

viper написа:Идеята е добра - слагаш мотор от Е30/320ис в Е34 и сравняваш :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не зъбите, камъните в бъбреците ще ти избие :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :help:


На Митко казах,че не може да се сравнява спотрен двигател с нормален,сега и на теб ли да го кажа ? С М50B25TU на старт(да са си наравно коне) до максимална скорост ще бъде голяма веселбата в тежкото купе,въпреки че пак казвам не е редно да се сравнява спортен с нормален двигател,нали ?!

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 18 Юли 2005, 22:14

Георги ,ма тя твойта и без да е М50Б25 си има доста голяма максимална скорост :D .....та въпроса е колко бързо стига до тая максимална скорост.....както казах по-горе трябва да се направи тест и да се види кой кого(макар и той да е валиден само за 3-ките)......но пък и цялата тема е за това , че в новата 3 серия 2000сс е 4 цилиндров.....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Юли 2005, 0:06

добре 4 цилиндровия двигател ще се износи 50% повече от шестака , искам обективни отговори не е ли така ??????????

гумаджия
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: СОФИЯ (Чепинци)

Мнение от DEDATA! » 20 Юли 2005, 1:46

:mhihi: НЯКОИ ДАНЕМУЕ КАЗАЛ ЧЕ РАЗБИРА ОТ ДВГ. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

DEDATA :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Юли 2005, 1:52

Чаках тъкмо ти да ме коронясаш
Гледах те една вечер как трошиш колата ,но не съм те гледал как правиш

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юли 2005, 9:31

Penchev написа:
viper написа:Идеята е добра - слагаш мотор от Е30/320ис в Е34 и сравняваш :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не зъбите, камъните в бъбреците ще ти избие :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :help:


На Митко казах,че не може да се сравнява спотрен двигател с нормален,сега и на теб ли да го кажа ? С М50B25TU на старт(да са си наравно коне) до максимална скорост ще бъде голяма веселбата в тежкото купе,въпреки че пак казвам не е редно да се сравнява спортен с нормален двигател,нали ?!

Георги Пенчев


Колега, няма кой друг да сравня освен С14 - просто той е единствения вентилиран 4-так :confused: Но пък той е на базата на гадния М10, така, че няма страшно... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

гумаджия
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: СОФИЯ (Чепинци)

Мнение от DEDATA! » 20 Юли 2005, 11:51

Ти като нямаш сърце да я трошиш таваси е лично твой проблем :mhihi:
първо на първо неможеш дами кажеш че не я права вече като тръгна дая права ще пускам клипчета да ме гледаш :mhihi: :g


DEDATA :smoke:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: ДС
Пол: Мъж
Кара: метро
Мечтае да кара: M Power Electrified

Мнение от Mr Charger » 26 Юли 2005, 10:47

Момчета, какво да ви кажа: 2.0 "inline six" е "sofisticated engineering", "inline four" си е чиста проба "cost cutting". Всичко е много просто!
Два литра въобще не са малко за 6 цилиндъра: Ферари имат няколко V8, които са двулитрови. А най-малкият V8 в историята е 1,5 на Фиат от първата половина на миналия век :shock: :shock: :shock:
Хората в БМВ просто пестят и опростяват :!:
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook