Виско шпер 4,45
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Виско шпер 4,45
Днес най-накрая се хванах да си сменя главното предаване на виско шпера !
Въпреки множеството разубеждения от "ужким хора които се занимават с е30ки" че нямало как да стане това, аз се хванах с тази задача, имайки си един 4,10 отворен диф чакащ ако нещо не успея от първия път !
Виско шпер от е30 их троен стоп 3,91 и отворен диф 4,45 от 520 е34 !
За да не се занимавам с регулиране на пиниона сложих само виско диференциала, в кутията на отворения диференциал, като разбира се и короните смених !
Като цяло дифа изглеждаше в добро състояние, също и лагерите и за сега не ги сменях тях !
Доволен съм от получилия се резултата !
Ако някой има някакви въпроси да пита !
Ето и няколко снимчици набързо направени

Въпреки множеството разубеждения от "ужким хора които се занимават с е30ки" че нямало как да стане това, аз се хванах с тази задача, имайки си един 4,10 отворен диф чакащ ако нещо не успея от първия път !
Виско шпер от е30 их троен стоп 3,91 и отворен диф 4,45 от 520 е34 !
За да не се занимавам с регулиране на пиниона сложих само виско диференциала, в кутията на отворения диференциал, като разбира се и короните смених !
Като цяло дифа изглеждаше в добро състояние, също и лагерите и за сега не ги сменях тях !
Доволен съм от получилия се резултата !
Ако някой има някакви въпроси да пита !
Ето и няколко снимчици набързо направени




- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Браво колега! Кажи сега как се държи и по-добре ли е от обикновения шпер? Всички ИХ ли излизат с виско шпер? 


- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Eми не е ниска макс скоростта .. малко над 200
Все пак ис-а е с 4.10 фабрично !
Иначе преди с 3,91-цата на 4 правех над 200

Все пак ис-а е с 4.10 фабрично !
Иначе преди с 3,91-цата на 4 правех над 200


- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Ами от завода всички их-ове излизат с виско шпер отзад.
На табелката пише V и тройния стоп е с 3,91, а двойния стоп мисля че е с 3,73.
Друго по което се различават е че на самото прасе отгоре има V с бяла щампа ! Като на първата снимка горе !
На табелката пише V и тройния стоп е с 3,91, а двойния стоп мисля че е с 3,73.
Друго по което се различават е че на самото прасе отгоре има V с бяла щампа ! Като на първата снимка горе !

- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
tZv3t0zAr написа:Ами от завода всички их-ове излизат с виско шпер отзад.
На табелката пише V и тройния стоп е с 3,91, а двойния стоп мисля че е с 3,73.
Друго по което се различават е че на самото прасе отгоре има V с бяла щампа ! Като на първата снимка горе !
моя е 3.64 и пише S а пак е виско и пак е их

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
3.64 е на их-двойния стоп..ма нека колегите експериментират..то човек се учи от грешките си

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
Явор написа:3.64 е на их-двойния стоп..ма нека колегите експериментират..то човек се учи от грешките си
ако си само на задно как е със виското ква е разликата от норм шпер
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Разликата е в това че двата вида действат по различен начин.
При обикновения пластинчат шпер ЛСД, двете колела боксуват до момента, в който разликата в сцеплението на колелата стане много голяма и тогава отключва !
При виско шпера когато 2те колела са с еднакво сцепление боксуват и 2те. При малка разлика в сцеплението им, колелото с по малко сцепление започва да боксува повече и когато разликата в оборотите на 2те колела стане голяма, виско съединителя предава въртящия момент и към колело с повече сцепление! (това предаване на въртящ момент става за по малко от секунда)
Тоест в нормално състояние (караш на право) виско шпера е примерно 5%, влизаш в завой без газ става 0%, даваш газ и в зависимост от разликата в оборотите на 2те колела може да заключи до 80% !
Като обобщение:
-ЛСД-то до определен момент си като със заварен диф (на мене това не ми харесва понеже при хлъзгава настилка може да предизвика нежелано занасяне). Пластинчатия шпер може би е по добрия варянт само за дрифт, но при условие че е наистина 25+%, а не като повечето които се продават останали около 10тина%
-виско шпера пък е като отворен диф, до момента в който не подадеш газ и забоксувайки едното колело виското предава веднага на другото момента. Този диф е по-подходящ за грип каране и според мене и за всекидневна кола ...
Това е моето мнение и познания, ако има някой по компетентен нека се включи !
При обикновения пластинчат шпер ЛСД, двете колела боксуват до момента, в който разликата в сцеплението на колелата стане много голяма и тогава отключва !
При виско шпера когато 2те колела са с еднакво сцепление боксуват и 2те. При малка разлика в сцеплението им, колелото с по малко сцепление започва да боксува повече и когато разликата в оборотите на 2те колела стане голяма, виско съединителя предава въртящия момент и към колело с повече сцепление! (това предаване на въртящ момент става за по малко от секунда)
Тоест в нормално състояние (караш на право) виско шпера е примерно 5%, влизаш в завой без газ става 0%, даваш газ и в зависимост от разликата в оборотите на 2те колела може да заключи до 80% !
Като обобщение:
-ЛСД-то до определен момент си като със заварен диф (на мене това не ми харесва понеже при хлъзгава настилка може да предизвика нежелано занасяне). Пластинчатия шпер може би е по добрия варянт само за дрифт, но при условие че е наистина 25+%, а не като повечето които се продават останали около 10тина%
-виско шпера пък е като отворен диф, до момента в който не подадеш газ и забоксувайки едното колело виското предава веднага на другото момента. Този диф е по-подходящ за грип каране и според мене и за всекидневна кола ...
Това е моето мнение и познания, ако има някой по компетентен нека се включи !

lubeto написа:ако си само на задно как е със виското ква е разликата от норм шпер
няма да е лошо едно изчерпателно отговорче.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27762
Помня, че бях чел мнение на един от познатите ни дрифтъри, който каза, че според него виското е доста по-функционално от ЛСД-то при БМВ-тата
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
Re: Виско шпер 4,45
а за donuts става ли виското
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re:
От около седмица вече разкарвам ЛСД шпер 3.46 голямо...
Аз си мисля, че когато разликата стане прекалено голяма ( повече от 25% ) ЛСД-то просто си приплъзва като нормален диф, но не спира да предава сила към колелото с повече сцепление... Според мен няма такова понятие като "отключване"
Искаш да кажеш, че ако взимаш завой с много малък радиус виското пак ще заключи заради разликата във въртенето до(незнам от къде са тези 80%)? Т.е. един вид ще си почти със заварен дифф??
Според мен времето което изминава за да се достигне разлика в оборотите и виското да започене да предава момент на другото колело е доста повече от секунда (все пак колелто трябва да измине някакви обороти) и е доста досадно. Каквото съм чел по списания, например за 240СХ е почти задължително да се изхвърли виското и да се сложи клъч тайп ЛСД за да се очакват добри резултати при дрифт или тайм атак.
Та това от мен... Поздрави и дано да съм бил полвзен!
tZv3t0zAr написа:Разликата е в това че двата вида действат по различен начин.
При обикновения пластинчат шпер ЛСД, двете колела боксуват до момента, в който разликата в сцеплението на колелата стане много голяма и тогава отключва ! !
Аз си мисля, че когато разликата стане прекалено голяма ( повече от 25% ) ЛСД-то просто си приплъзва като нормален диф, но не спира да предава сила към колелото с повече сцепление... Според мен няма такова понятие като "отключване"
tZv3t0zAr написа:При виско шпера когато 2те колела са с еднакво сцепление боксуват и 2те. При малка разлика в сцеплението им, колелото с по малко сцепление започва да боксува повече и когато разликата в оборотите на 2те колела стане голяма, виско съединителя предава въртящия момент и към колело с повече сцепление! (това предаване на въртящ момент става за по малко от секунда)
Тоест в нормално състояние (караш на право) виско шпера е примерно 5%, влизаш в завой без газ става 0%, даваш газ и в зависимост от разликата в оборотите на 2те колела може да заключи до 80% ! !
Искаш да кажеш, че ако взимаш завой с много малък радиус виското пак ще заключи заради разликата във въртенето до(незнам от къде са тези 80%)? Т.е. един вид ще си почти със заварен дифф??
tZv3t0zAr написа:Като обобщение:
-ЛСД-то до определен момент си като със заварен диф (на мене това не ми харесва понеже при хлъзгава настилка може да предизвика нежелано занасяне). Пластинчатия шпер може би е по добрия варянт само за дрифт, но при условие че е наистина 25+%, а не като повечето които се продават останали около 10тина%
-виско шпера пък е като отворен диф, до момента в който не подадеш газ и забоксувайки едното колело виското предава веднага на другото момента. Този диф е по-подходящ за грип каране и според мене и за всекидневна кола ...
Това е моето мнение и познания, ако има някой по компетентен нека се включи !
Според мен времето което изминава за да се достигне разлика в оборотите и виското да започене да предава момент на другото колело е доста повече от секунда (все пак колелто трябва да измине някакви обороти) и е доста досадно. Каквото съм чел по списания, например за 240СХ е почти задължително да се изхвърли виското и да се сложи клъч тайп ЛСД за да се очакват добри резултати при дрифт или тайм атак.
Та това от мен... Поздрави и дано да съм бил полвзен!

The fun is not in the straight line...!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани