Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
monsterofcock написа:Може би съм балък заради тва че не разбирам и те го виждат...ама пък аз не съм длъжен да разбирам от коли нали така, аз съм клиент който би трябвало да има най-много доверие на оторизирания сервиз, може ли такова нещо?!? тва е нелепо...
Не си балък ,колега.
Има едно нещо ,което се нарича "стандарт на живот" и "тясната специализация " в държавите с нормално развити икономики. Там никой не трябва да е едновременно ел. техник водопроводчик и механик едновременно.Ако нещо се развали идва техник в къщата ти и го оправя срещу съответната сума, развали се микровълновата или хладилника просто им одрязваш щепселите и ги оставяш до контейнера за боклук, както когато ти се развали колата отиваш на сервиз и т.н.На вън една крушка да изгори и викат майстор ,но така и трябва и той трябва да получава пари за да живее и да се развива икономиката тясна специализация и спокоен живот, не се притесняваш за нищо.
При нас ,както винаги всичко е изкривено. Вземаш 500лв на месец как да си позволиш водопроводчик или оторизиран сервиз?!
И на мен не ми е голям кеф да си слагам плочките в банята сам или да кисна под колата цял ден ама ,кво да правя....Ако вземаш 2000-3000евро защо да не си позволиш да отидеш на майстор ,добре за теб (не се цапаш) добре и за него (взема пари).
Един познат се запознал с една мома англичанка и отишли да се запознаят с майка и. Старата тъкмо щяла да обновява банята с нови плочки и нашия казал дай аз да я свърша тая работа за един ден е. И майката адски доволна българина и спестил 3000 паунда за майстор, и той като почнал да обяснява ,че и ел. уреди може да поправя и от коли разбира оная направо и казала ЖЕНИ СЕ за тоя. Какво да правиш държавата ни ни принуждава да ставаме майстори по няволя.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
в дару и камор не познават парите 

Последна промяна ясен николов на 30 Ное 2009, 23:25, променена общо 2 пъти
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Значи при такива проблеми, един съвет от мен - след като си взел колата с фактурата и проблемът ти не е отстранен (тропането си го има), се връщаш обратно с документа и колата, и искаш да говориш направо с управителя на сервиза. Казваш му - това ми каза приемчикът, че е проблема - платил съм ето го документа - проблемът все още го има - какво правим? Явно е сменена не дефекната част, а друга - оставяш им колата докато ти покажат къде е проблема, колко ще струва отстраняването му и колко ще си прихванат от вече заплатеното.
Ако и този път не стане, повтаряш процедурата или направо жалба към БМВ България - достатъчно е само да им споменеш жалба към БМВ България.
Според закона за защита на потребителите имаш право и на жалба пред комисия по защита на потребителите, които наистина си гледат работата и много обичат големите фирми за "клиенти".
Това го знам от моя колежка, която можете да се досетите колко разбира от коли - просто на втория път като не й отстраниха проблема в Балкан Стар, такъв скандал вдигна, че й оправиха колата без пари.
А този смешник Людмил и аз съм го виждал и съм се чудил дали наистина е приемчик или стажант. Точно двама клиенти като отидат при управителя с такъв проблем и ще си търси нова работа.
За Тодор Гинин и аз само хубави неща мога да кажа.
Колегите са много прави, че в Дару Кар само с конкретен проблем и/или решение, или за второ мнение. Просто ей така - добър ден - диагностика, (която представлява прочитане на грешките) - 60 лева. От там нататък сметката се трупа.
Ако и този път не стане, повтаряш процедурата или направо жалба към БМВ България - достатъчно е само да им споменеш жалба към БМВ България.
Според закона за защита на потребителите имаш право и на жалба пред комисия по защита на потребителите, които наистина си гледат работата и много обичат големите фирми за "клиенти".
Това го знам от моя колежка, която можете да се досетите колко разбира от коли - просто на втория път като не й отстраниха проблема в Балкан Стар, такъв скандал вдигна, че й оправиха колата без пари.
А този смешник Людмил и аз съм го виждал и съм се чудил дали наистина е приемчик или стажант. Точно двама клиенти като отидат при управителя с такъв проблем и ще си търси нова работа.
За Тодор Гинин и аз само хубави неща мога да кажа.
Колегите са много прави, че в Дару Кар само с конкретен проблем и/или решение, или за второ мнение. Просто ей така - добър ден - диагностика, (която представлява прочитане на грешките) - 60 лева. От там нататък сметката се трупа.
Touring & windsurf club
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Аз не мога да разбера защото си мислите че Людмил е виновен за нещо? Такава е политиката на фирмата, сменя се с ново, ако не помогне се сменя следващото.
Имах проблем с радиото, и ходих точно при Людмил, държа да кажа че съм много доволен от него като отношение. Въпроса беше че първо искаха да си купя нова навигация за 3600, после стана само модула за радиото за 1500 и накрая я оправих за 36 лева... но пак ви казвам Людмил е длъжен да ми ги предложи тези работи. Ясно му е че в 90% от случайте никой няма да си ги купи или да се възползва от техните услуги но ето.. има хора които го правят и после пишят .
Имах проблем с радиото, и ходих точно при Людмил, държа да кажа че съм много доволен от него като отношение. Въпроса беше че първо искаха да си купя нова навигация за 3600, после стана само модула за радиото за 1500 и накрая я оправих за 36 лева... но пак ви казвам Людмил е длъжен да ми ги предложи тези работи. Ясно му е че в 90% от случайте никой няма да си ги купи или да се възползва от техните услуги но ето.. има хора които го правят и после пишят .
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Колега и на мене ми изпосмениха предницата в Дару, ама това потропване още го чувам - пак при въпросния приемчик.. Иначе верига със все обтегачи, успокоители и тем подобни като сменях - беше при Тодор Гинин - човека даже ме вкара вътре да ми показва по средата на ремонта колата. Наистина много добро впечатление ми направи.
А някой от Камор впечатления има ли? Чувам че и на Вари сервиза е добър, ама още не съм им ползвал услугите...
А някой от Камор впечатления има ли? Чувам че и на Вари сервиза е добър, ама още не съм им ползвал услугите...
- monsterofcock
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39 530д
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Giorceto написа:Аз не мога да разбера защото си мислите че Людмил е виновен за нещо? Такава е политиката на фирмата, сменя се с ново, ако не помогне се сменя следващото.
Имах проблем с радиото, и ходих точно при Людмил, държа да кажа че съм много доволен от него като отношение. Въпроса беше че първо искаха да си купя нова навигация за 3600, после стана само модула за радиото за 1500 и накрая я оправих за 36 лева... но пак ви казвам Людмил е длъжен да ми ги предложи тези работи. Ясно му е че в 90% от случайте никой няма да си ги купи или да се възползва от техните услуги но ето.. има хора които го правят и после пишят .
Човек, ако не разбираш какво е виновен той, значи не си прочел целия първи пост, да, така е той ми предложи - и аз приех - той е виновен че не помогна това че смени долните носачи и рециклира рейката и смени дясното и рамо въпреки че тропаше отляво - предложи второ нещо - ляво торамо на рейката, нещо повече - обажда ми се и ми казва "Открихме проблема лявото рамо на рейката - оттам тропа" - пак не помогна, пак виновен, трети път предложи - амортисьорите да сменя, ами ако се бях навил и амотисьорите да сменя??? Сега разбра ли защо е виновен?
Накрая се оказа горен носач... трябваше да дам още 1600 лв за спортни амортисьори ли? И пак да ми хлопа?
Сигурно пък не е виновен.
- hamann25
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Виновен е колега 

- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
ben_g написа:..........................
А някой от Камор впечатления има ли?
..........................


- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Georgieff написа:Значи при такива проблеми, един съвет от мен - след като си взел колата с фактурата и проблемът ти не е отстранен (тропането си го има), се връщаш обратно с документа и колата, и искаш да говориш направо с управителя на сервиза. Казваш му - това ми каза приемчикът, че е проблема - платил съм ето го документа - проблемът все още го има - какво правим? Явно е сменена не дефекната част, а друга - оставяш им колата докато ти покажат къде е проблема, колко ще струва отстраняването му и колко ще си прихванат от вече заплатеното.
Ако и този път не стане, повтаряш процедурата или направо жалба към БМВ България - достатъчно е само да им споменеш жалба към БМВ България.
Според закона за защита на потребителите имаш право и на жалба пред комисия по защита на потребителите, които наистина си гледат работата и много обичат големите фирми за "клиенти".
Това го знам от моя колежка, която можете да се досетите колко разбира от коли - просто на втория път като не й отстраниха проблема в Балкан Стар, такъв скандал вдигна, че й оправиха колата без пари.
За жалост е така, имм приятел ,който работи в оторизиран сервиз и той ми каза същото, принуждават хората да купуват части от фирмения им магазин на цени много над пазарните (с големи надценки) и общо взето смянят части докато се оправи проблема. И хора редовно се връщат за дооправяне.
В твоя конкретен случай бих се оплакал на
"КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ"
Разговорите към националния телефон 0700 111 22 се таксуват на цената на един градски / селищен разговор и според избрания тарифен план от потребителя.
Териториално подразделение: София град
Телефон: 02/ 9330572
Адрес: пл. "Славейков" № 4А, ет. 3
При нарушаване на правата Ви, моля сигнализирайте - изберете на долната карта своя регионален център.
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
na$ko написа:Добрите майстори май не работят в оторизираните сервизи,а?Вие как мислите колеги?
Ми така си е

И накрая ти свалят кожата.
Не съм си правил нито една от колите в Дару но си мисля че не правят нищо по-различно от обикновен сервиз а може и да са по зле,Преди 1-2 години не помня точно видях е39ка 520i правена в дару,майсторите бяха превъртяли 4 болта на главата след смяна на гарнитура, и малоумниците бяха се опитвали да правят нова резба в блока абе направо бяха тотализирали двигателя,човека едвам се беше дотътрил до перник.
Така че аман от оторизирани сервизи. А и за какво да даваме 2000+лв за нещо за което хората и утвърдени майстори вземат 500лв

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
достатъчно се писа по темата - разбрахте къде можете да се оплачете не само от Дару, но и от всеки сервиз, който ви е измамил или не ви е свършил работата за която сте му платили!
Дару Кар има право на отговор раzбира се!
Дару Кар има право на отговор раzбира се!
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Здравейте,
Благодарим Ви за направената забележка/оплакване. Само по този начин можем да бъдем сигурни, че клиентите ни получават максимално добро обслужване за автомобилите си с марката БМВ. В следващите редове бихме желали да изложим и нашата гледна точка по случая.
Запознахме се със случая на Вашия автомобил. Разговори бяха проведени както с механика обслужил автомобила Ви, така и със сервизния консултант. Като оставим емоцията настрани желаем да Ви обърнем внимание на следните факти:
06 април 2009г. сменени 2 носача (напречни), корм. накрайник десен., обслужване на кормилната рейката на автомобила Ви. Пробег в деня на ремонта: 186992км.
09 април 2009г. сменен корм. накрайник ляв. Пробег в деня на ремонта: 187020км.
Предложено Ви е било, нова рейка (комплект с кормилни накрайници) и кормилен прът долна част. Вие не сте пожелал нова рейка, а профилактика на старата.
Всички стари части са Ви били върнати (в багажника на автомобила), както Ви е било казано и показано, че сменените части са имали хлабини, особено в шарнирите на долните напречни носачи и смяната им е била наложителна. Диагнозата и извършения ремонт по ходовата част е била абсолютно точна и твърдението, че сме сменили едва ли не здрави части е неоснователно и не можем да го приемем за вярно. Ако все още пазите върнатите Ви от нас стари сменени части при ремонта, то отново бихме Ви показали износването им наложило смяната им, която преди това е била одобрена от Вас.
Към датата на ремонта автомобила е бил с монтирани неоригинални и неодобрени от BMW AG спортни амортисьори. Това не се препоръчва от производителя на автомобила, в случая BMW AG, тъй като в тези случаи не може да се гарантира правилното функциониране на останалите компоненти по окачването на автомобила. Към датата на ремонта автомобилът Ви е бил издаден в пълна техническа изправност.
26 октомври 2009г. Автомобила е прегледан безплатно (имахме действаща промоция) при нас и е установена хлабина в надлъжни носачи и тампони на стабилизиращата щанга - препоръчана е смяната им, смяна на която Вие не сте се съгласили и сте си взели автомобила. Пробег в деня на ремонта: 203801км.
Хлабина над допустимото в надлъжните носачи не е била установена към момента на ремонта от 06 април 2009г./186992км.
Към 26 октомври 2009 автомобила Ви е на 20З801км. – т.е. изминати са 17 000км. пробег и 8 месеца време от датата на ремонта към който имате претенция за не напълно извършен, съгласете се, всичко може да се е случило по ходовата част, особено имайки предвид пътната обстановка в страната. Въпреки това всички вложени оригинални части, без изключение имат 24 месеца гаранция от дата на монтажа им. Надлъжните носачи не са сменяни при нас „Дару Кар” АД. Ако сте установил и най-малкия проблем с вложените части в автомобила Ви, то заповядайте в работно време за да предявите рекламация и същите части за които сте заплатил ще Ви бъдат сменени по гаранция.
Случва се и ние също грешим понякога колкото и да се стараем да сме перфектни във всяко едно отношение. Когато, макар и рядко това се случи, ние поемаме отговорност за това и решаваме проблема без това да натоварва клиента по какъвто и да е начин. Ако не сте бил максимално удовлетворен, то моля Ви не се притеснявайте да се свържете своевременно с нас, но моля Ви правете това наистина навреме. Конкретно в този случай, предявяването на рекламация е извън всякакви разумни норми за такава, имайки предвид, че ремонта по ходовата част е извършен преди 17 000 км и 8 месеца време.
Бихме желали да Ви уверим също така, че към всички автомобили, обслужвани в Дару Кар АД, се подхожда с еднаква грижа и внимание, независимо от датата на тяхното производство. Целият комплекс на Дару Кар АД е под видеонаблюдение, и подобни своеволия с клиентски автомобили споменати по-горе (напр. т. нар. дрифтове) са изключени.
Ние винаги сме готови да Ви помогнем, било то със съвет, работа или резервни части.
Поздрави
Сервизен Екип Дару Кар АД
Благодарим Ви за направената забележка/оплакване. Само по този начин можем да бъдем сигурни, че клиентите ни получават максимално добро обслужване за автомобилите си с марката БМВ. В следващите редове бихме желали да изложим и нашата гледна точка по случая.
Запознахме се със случая на Вашия автомобил. Разговори бяха проведени както с механика обслужил автомобила Ви, така и със сервизния консултант. Като оставим емоцията настрани желаем да Ви обърнем внимание на следните факти:
06 април 2009г. сменени 2 носача (напречни), корм. накрайник десен., обслужване на кормилната рейката на автомобила Ви. Пробег в деня на ремонта: 186992км.
09 април 2009г. сменен корм. накрайник ляв. Пробег в деня на ремонта: 187020км.
Предложено Ви е било, нова рейка (комплект с кормилни накрайници) и кормилен прът долна част. Вие не сте пожелал нова рейка, а профилактика на старата.
Всички стари части са Ви били върнати (в багажника на автомобила), както Ви е било казано и показано, че сменените части са имали хлабини, особено в шарнирите на долните напречни носачи и смяната им е била наложителна. Диагнозата и извършения ремонт по ходовата част е била абсолютно точна и твърдението, че сме сменили едва ли не здрави части е неоснователно и не можем да го приемем за вярно. Ако все още пазите върнатите Ви от нас стари сменени части при ремонта, то отново бихме Ви показали износването им наложило смяната им, която преди това е била одобрена от Вас.
Към датата на ремонта автомобила е бил с монтирани неоригинални и неодобрени от BMW AG спортни амортисьори. Това не се препоръчва от производителя на автомобила, в случая BMW AG, тъй като в тези случаи не може да се гарантира правилното функциониране на останалите компоненти по окачването на автомобила. Към датата на ремонта автомобилът Ви е бил издаден в пълна техническа изправност.
26 октомври 2009г. Автомобила е прегледан безплатно (имахме действаща промоция) при нас и е установена хлабина в надлъжни носачи и тампони на стабилизиращата щанга - препоръчана е смяната им, смяна на която Вие не сте се съгласили и сте си взели автомобила. Пробег в деня на ремонта: 203801км.
Хлабина над допустимото в надлъжните носачи не е била установена към момента на ремонта от 06 април 2009г./186992км.
Към 26 октомври 2009 автомобила Ви е на 20З801км. – т.е. изминати са 17 000км. пробег и 8 месеца време от датата на ремонта към който имате претенция за не напълно извършен, съгласете се, всичко може да се е случило по ходовата част, особено имайки предвид пътната обстановка в страната. Въпреки това всички вложени оригинални части, без изключение имат 24 месеца гаранция от дата на монтажа им. Надлъжните носачи не са сменяни при нас „Дару Кар” АД. Ако сте установил и най-малкия проблем с вложените части в автомобила Ви, то заповядайте в работно време за да предявите рекламация и същите части за които сте заплатил ще Ви бъдат сменени по гаранция.
Случва се и ние също грешим понякога колкото и да се стараем да сме перфектни във всяко едно отношение. Когато, макар и рядко това се случи, ние поемаме отговорност за това и решаваме проблема без това да натоварва клиента по какъвто и да е начин. Ако не сте бил максимално удовлетворен, то моля Ви не се притеснявайте да се свържете своевременно с нас, но моля Ви правете това наистина навреме. Конкретно в този случай, предявяването на рекламация е извън всякакви разумни норми за такава, имайки предвид, че ремонта по ходовата част е извършен преди 17 000 км и 8 месеца време.
Бихме желали да Ви уверим също така, че към всички автомобили, обслужвани в Дару Кар АД, се подхожда с еднаква грижа и внимание, независимо от датата на тяхното производство. Целият комплекс на Дару Кар АД е под видеонаблюдение, и подобни своеволия с клиентски автомобили споменати по-горе (напр. т. нар. дрифтове) са изключени.
Ние винаги сме готови да Ви помогнем, било то със съвет, работа или резервни части.
Поздрави
Сервизен Екип Дару Кар АД
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Никога повече ДАРУКАР! Пазете се от Людмил - приемчика !
Ще направя един паралел / пример и съм сигурен ,че ще ме разберете.
Боли ви зъб.
Разбира се отивате на зъболекар, защото не можете и не е безопасно сам да си вадите зъбите в домашни условия.
Казвате на лекаря ,докторе боли ме десен горен кътник, не мога да дъвча на нея страна и ме влудява, направете нещо.
Стоматолога отвръща да на правилното място сте дошли аз съм сертифициран и оторизиран стоматолог, ще ви реша проблема.
Всичко е чудесно.
Така...Стоматолога ви отваря устата и казва "ама вие имате пулпит, на долен десен кътник и на преден резец. И ви пита ИСКАТЕ ЛИ ДА ВИ ГИ ОПРАВЯ.
Вие не знаете дали това ще реши проблема ви и неволно се съгласявате защото не сте стоматолог и нямате нужните познания.
Стоматолога ви оправя долния десен кътник и резец и ви праща в къщи като ви таксува за работата 400лв.
На след няколко дена пак отивате на същият стоматолог със същия проблем "Докторе, горен десен кътник ме боли не мога да дъвча на нея страна, моля ви направете нещо !!!"
Доктора отново ви отваря устата и констатира ,че за тези няколко дена явно сте яли много сладко защото и ляв долен кътник има кариес и венеца му е възпален.
Отново ви го оправя и ви праща в къщи като предварително е поискал вашето удобрение за това.
С този пример се опитах да обясня нагледно ситуацията която се е получила между клиента и Дару кар.
Клиента е отишъл с конкретен проблем при тях.
Те са направили диагностика и са констатирали ,че възлови елементи по окачването и ходовата част имат исносвания извън допустимите норми.
Предложили са му да ги сменят, той се е съгласил ,понеже не е знаел дали в това е проблема и воубще няма технически познания. (За което не е виновен) Отсранили са часите ,но проблема с хлопането си е останал.
Пак е отишъл със същия проблем и пак са му заменили части с износвания над допустимото.
На което той пак се е съгласил заради това ,че не е знаел дали това ще реши проблема.
Дару кар са прави са себе си. те са оторизиран сервиз ,тяхната чадача е да отремонтират и замянят части. Със съгласието на клиента.
Работата е там ,че клиента е отишъл там с "КОНКРЕТЕН ПРОБЛЕМ" ,който така и не е бил отстранен. И дали преднамерено или не клиента е бил заблуден ,че смяната на износените части с нови ще реши проблема му,което не се е случило.
Съвета ми към автора на темата и към всеки един клиент на автомобилен сервиз е да пита "дали конкретния му проблем ще бъде отстранен, и ,че не желае замяна на части ,които не бига разрешили пробмема му"
Ако получи устно или писменно потвърждение ,че извършения ремонт ще реши пробмема му и след това установи ,че неизправноста е пак на лице, то клиента е в пълното си право да се оплаче на Агенцията за Защита на Потребителите и да заяви, че за заплатената от него услуга не е получил удволетворение на проблема му.
В случая с автора на темата ,той е дал вербалното сисъгласието за подмяната на тези части ,с което се е ангажирал ,че поема отговорноста ако проблема не се отстрани.
Надявам се тази тема е урок както да потребители ,така и да доставчици на услуги не било те само автомобилни.
Благодаря за вниманието.
(извинявам се за допуснати правописни грешки)
Боли ви зъб.
Разбира се отивате на зъболекар, защото не можете и не е безопасно сам да си вадите зъбите в домашни условия.
Казвате на лекаря ,докторе боли ме десен горен кътник, не мога да дъвча на нея страна и ме влудява, направете нещо.
Стоматолога отвръща да на правилното място сте дошли аз съм сертифициран и оторизиран стоматолог, ще ви реша проблема.
Всичко е чудесно.
Така...Стоматолога ви отваря устата и казва "ама вие имате пулпит, на долен десен кътник и на преден резец. И ви пита ИСКАТЕ ЛИ ДА ВИ ГИ ОПРАВЯ.
Вие не знаете дали това ще реши проблема ви и неволно се съгласявате защото не сте стоматолог и нямате нужните познания.
Стоматолога ви оправя долния десен кътник и резец и ви праща в къщи като ви таксува за работата 400лв.
На след няколко дена пак отивате на същият стоматолог със същия проблем "Докторе, горен десен кътник ме боли не мога да дъвча на нея страна, моля ви направете нещо !!!"
Доктора отново ви отваря устата и констатира ,че за тези няколко дена явно сте яли много сладко защото и ляв долен кътник има кариес и венеца му е възпален.
Отново ви го оправя и ви праща в къщи като предварително е поискал вашето удобрение за това.
С този пример се опитах да обясня нагледно ситуацията която се е получила между клиента и Дару кар.
Клиента е отишъл с конкретен проблем при тях.
Те са направили диагностика и са констатирали ,че възлови елементи по окачването и ходовата част имат исносвания извън допустимите норми.
Предложили са му да ги сменят, той се е съгласил ,понеже не е знаел дали в това е проблема и воубще няма технически познания. (За което не е виновен) Отсранили са часите ,но проблема с хлопането си е останал.
Пак е отишъл със същия проблем и пак са му заменили части с износвания над допустимото.
На което той пак се е съгласил заради това ,че не е знаел дали това ще реши проблема.
Дару кар са прави са себе си. те са оторизиран сервиз ,тяхната чадача е да отремонтират и замянят части. Със съгласието на клиента.
Работата е там ,че клиента е отишъл там с "КОНКРЕТЕН ПРОБЛЕМ" ,който така и не е бил отстранен. И дали преднамерено или не клиента е бил заблуден ,че смяната на износените части с нови ще реши проблема му,което не се е случило.
Съвета ми към автора на темата и към всеки един клиент на автомобилен сервиз е да пита "дали конкретния му проблем ще бъде отстранен, и ,че не желае замяна на части ,които не бига разрешили пробмема му"
Ако получи устно или писменно потвърждение ,че извършения ремонт ще реши пробмема му и след това установи ,че неизправноста е пак на лице, то клиента е в пълното си право да се оплаче на Агенцията за Защита на Потребителите и да заяви, че за заплатената от него услуга не е получил удволетворение на проблема му.
В случая с автора на темата ,той е дал вербалното сисъгласието за подмяната на тези части ,с което се е ангажирал ,че поема отговорноста ако проблема не се отстрани.
Надявам се тази тема е урок както да потребители ,така и да доставчици на услуги не било те само автомобилни.
Благодаря за вниманието.
(извинявам се за допуснати правописни грешки)
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани