момчета помагаите за моита колица
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
момчета помагаите за моита колица
искам да попитам какви са симптомите за прецакан датчик на распределителния вал,при мен като я вкарам в критика и след това като я пусна и пак мачкам губи мошност и се получава едно гадно звучене докато не падне под 2500 убората не се оправя.Казахами че си е отишал направо целия распределителен вал.Моля ви които разбира нека помага щото хората са казали 'не питаи старило а питаи патило' които има идеи нека да пише и да решим този проблем заедно защото знаете че едно бмв е истинско когато работи всичко нормално







- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: момчета помагаите за моита колица
Пиши с какъм мотор си, година и т.н.
Ако си с М40 диагнозата е донякъде ясна. Обясни дали има чукане, тропане, до колко оборота вдига в движение и т.н.
За датчика да каже някой който знае
Ако си с М40 диагнозата е донякъде ясна. Обясни дали има чукане, тропане, до колко оборота вдига в движение и т.н.
За датчика да каже някой който знае

Re: момчета помагаите за моита колица
мотора е м43б18 и вав движение е така като исклиучи на втора например даваш трета и няма мошност и едно гадно звучене не тропа просто си сменя звука колата пада до 2500 и пак е силна
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: момчета помагаите за моита колица
Не мога да помогна
Ходи на диагностика или да се включи някой, който знае

Ходи на диагностика или да се включи някой, който знае

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: момчета помагаите за моита колица
Колега , тоя проблем наистина много напомня скапан датчик на вала ... иначе разпределителния вал на М43 се съсипва по трудно от колкото някои хора си мислят ...(все пак не е М40...
). Състоянието на вала лесно може да се провери като отвориш капака на двигателя и поогледаш "гърбиците " на вала , ако има надирания - вала е за смяна .... Иначе датчика на вала можеш да го видиш на една диагностика , а ако не ти се дават пари за таква, можеш да си го измериш сам (пък и на последък всеки , дето има лаптоп и кабели се "бара" диагностик и често пъти изобщо не са в час какво точно правят ...) . Сваляш си програмата АУТОДАТА от замунда примерно (от там съм я теглил аз ...) и там има пълно описание как да премериш датчика ... Бих ти обяснил как точно става и какви са стойностите , но поста ще стане доста дълъг , пък и там има схемички , таблички - всичко необходимо , за да можеш да се справиш сам ...

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: момчета помагаите за моита колица
Колега , добре дошъл в клуба !!! И ти си 1 от многото с такъв проблем имам го и аз същия ! Като изфорсираш и след това двиугателя заработва за 4 сек каточели на 2-3 цилиндъра след което се оправя . Ходил съм на 5-6 диагностики , сменял съм какво ли не ! Тва е или софтуер или запушен повдигач , няма вече какво друго да е ! Буквално всичко съм проверил като тръгнеш от тоците и стигнеш целия бензинопровод . В такъв момевнт докато двигателя бучи все 1 го душиш подаването на ток от страна на свещите неспира . за горивото нз ! няма как да се разбере . ако спира и горивото значи е компа няма какво др да е . чистил съм дюзи , регулатор на налягане сменях пак същото ! http://vbox7.com/play:0597b598 тук съм снимал проблема с гсма направих клипче . Не е много ясно изявен проблема , но в движение си го знам . мина ли 5600 оборота , знам , че за 4 сек след пускане на педала на газта оставам без двигател . след 4 сек като запали 4те цилиндъра изведнъж колата се изтрелва все 1 някок я е ритнал отзад , даже имам чувството , че започва да ускорява още по-добре от преди това . Ако искаш пиши ми лс за да ти кажа какво ли не съм правил ! Не си давай парите на вятъра за щяло и нещяло . Ако решиш проблема пиши , че и другите да знам да си оправим количките , че станахме много ! ПОЗДРАВИ !
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: момчета помагаите за моита колица
jakson написа:.....
Колега ти на диагностика ходил ли си изобщо?
Някой който разбира гледал ли ти е колата?
Сам ли си избираш кво да смениш?
Защо си мислиш че проблема ти е същия с половината проблеми тук?
Поне веднъж погледна ли си вала с кобилиците?
Имам още 1000 въпроса,но не е тук мястото.
А за колегата bmw318i.1 : Иди на хубава диагностика,или както те е посъветвал колегата metodi80
Успех и на двамата


- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Re: момчета помагаите за моита колица
Една диагностика веднага ще покаже дали е датчика
А иначе като разбереш какъв е проблема оправи заглавието на темата за да бъде полезно и на други след време 


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: момчета помагаите за моита колица
Колега ако си чел внимателно ще видиш , че 5-6 пъти съм ходил на диагностика при кои ли не . А проблема като го слушам е 1 към 1 с моя имам чувството че някой описва моя . Относно вала 2 пъти е гледан ! Относно специалисти при кой ли не съм ходил вкл и БМВ сервиза . Инженери , майстори с главно "" М "" вкл и колега от форума видя колата и каза , че е имал износен вал на м40 но трака като трактор и изобщо неможе да стигне прекъсвач за разлика от моята . пуснал съм и клип за да види колегата дали е същия шроблема , ако той каже ''да същото прави '' значи е безмислено да говорим .
Мога да се опитам да изброя всичко каквото съм пробвал за да реша проблема , стига да не забравя нещо ! Ходил съм на диагностиха 5-6 пъти , нова дистрибуторна капачка , палец , кабел на 1ви цилиндър , почистване на дюзи , нови свещи , проверка на ангренажния ремък дали е зацепен правилно , пробвах с друг дебитомер , ламбдата съм я свалял да я чистя проверявеаха я и бачка , пробвах с друга бензинова помпа , смених въздушен филтър , горивен , регулатор на налягане.
Е ако някой му се минава по същия път и му се дават пари да го прави . Форума е за да си помагаме .
Последния майстор при когото ходих ми каза : или компа на колата ти се е бъгнал или имаш затлачен повдигач , които се надървя при високи обороти от високото налягане на маслената помпа и държи клапана отворен . Затова става така . Иначе и компресията ми я мериха 14 атмосфери , изгорелите газове ми мериха и бяха 0.3 но какво е това садържание т.е на какво нз . Майстора каза , че от завода излиза с такъв показател колата . Масло ми гори някъде в порядъка на 0.300 мл на 10 000 км . Казвам ви това не е съсипан от каране двигател с износен вал и т.н ..... Карал съм кола с износен вал и знам какво е . 1во звука наподобява ярмомелка .... 2ро неможе да вдигне обороти все 1 някой я стиска за гърлото . При бавареца е различно той ги вдига държа газта докраи оборотомера държи 6500 съвсем лекичко отпускам газта и двигателя започва да бучи и започва да работи на по-малко цилиндри . пускам газта , оборотите падат на 500-600 колата работи 4 сек така като в същото време двигателя се тресе и работи на 2-3 цилиндъра . след това се оправя . в движение е по-различно .
За мен това ще е повдигач ! Той остава отворен , и ест цилиндъра гасне може , затова и при подаване на газ клапата на дебитомера вибрира , защото буталото се движи нагоре надоло и ту смуче въздух , ту го връща заради отворен клапан ! Като се изпразни повдигача от маслото клапана си заработва нормално и затваря цилиндъра .
И накрая за маслото да спомена с пълна синтетика съм рядичко 5W-40 . Сутрин я паля , няма да трака , няма да чука , не го гори . Щом с това рядко масло нетракат клапаните ,то какво да говорим повече ...
Мога да се опитам да изброя всичко каквото съм пробвал за да реша проблема , стига да не забравя нещо ! Ходил съм на диагностиха 5-6 пъти , нова дистрибуторна капачка , палец , кабел на 1ви цилиндър , почистване на дюзи , нови свещи , проверка на ангренажния ремък дали е зацепен правилно , пробвах с друг дебитомер , ламбдата съм я свалял да я чистя проверявеаха я и бачка , пробвах с друга бензинова помпа , смених въздушен филтър , горивен , регулатор на налягане.
Е ако някой му се минава по същия път и му се дават пари да го прави . Форума е за да си помагаме .
Последния майстор при когото ходих ми каза : или компа на колата ти се е бъгнал или имаш затлачен повдигач , които се надървя при високи обороти от високото налягане на маслената помпа и държи клапана отворен . Затова става така . Иначе и компресията ми я мериха 14 атмосфери , изгорелите газове ми мериха и бяха 0.3 но какво е това садържание т.е на какво нз . Майстора каза , че от завода излиза с такъв показател колата . Масло ми гори някъде в порядъка на 0.300 мл на 10 000 км . Казвам ви това не е съсипан от каране двигател с износен вал и т.н ..... Карал съм кола с износен вал и знам какво е . 1во звука наподобява ярмомелка .... 2ро неможе да вдигне обороти все 1 някой я стиска за гърлото . При бавареца е различно той ги вдига държа газта докраи оборотомера държи 6500 съвсем лекичко отпускам газта и двигателя започва да бучи и започва да работи на по-малко цилиндри . пускам газта , оборотите падат на 500-600 колата работи 4 сек така като в същото време двигателя се тресе и работи на 2-3 цилиндъра . след това се оправя . в движение е по-различно .
За мен това ще е повдигач ! Той остава отворен , и ест цилиндъра гасне може , затова и при подаване на газ клапата на дебитомера вибрира , защото буталото се движи нагоре надоло и ту смуче въздух , ту го връща заради отворен клапан ! Като се изпразни повдигача от маслото клапана си заработва нормално и затваря цилиндъра .
И накрая за маслото да спомена с пълна синтетика съм рядичко 5W-40 . Сутрин я паля , няма да трака , няма да чука , не го гори . Щом с това рядко масло нетракат клапаните ,то какво да говорим повече ...
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: момчета помагаите за моита колица
При М40 тръгнат ли малко кубилиците да се износват и се случват тези нещаjakson написа:...
Препоръчвам ти да ги смениш в комплект с повдигачите - това че сутрин не трака не е признак че са здрави

Това ти е решението на проблема
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: момчета помагаите за моита колица
mladfen написа:При М40 тръгнат ли малко кубилиците да се износват и се случват тези нещаjakson написа:...
Препоръчвам ти да ги смениш в комплект с повдигачите - това че сутрин не трака не е признак че са здрави![]()
Това ти е решението на проблема
Ако му го напишеш на китайски,може да те разбере




- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: момчета помагаите за моита колица
mladfen написа:При М40 тръгнат ли малко кубилиците да се износват и се случват тези нещаjakson написа:...
Колега , в случая става дума за М43....
Re: момчета помагаите за моита колица
на парво време ша обарнем внимание на повдигачите пак после ша я мислим,дано е малкия дявол.момчета благодаря за коментарите но разбирасе новите мнения не са ислишни,нека да не я затваряме само с тези коментари
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: момчета помагаите за моита колица
metodi80 написа:mladfen написа:При М40 тръгнат ли малко кубилиците да се износват и се случват тези нещаjakson написа:...
Колега , в случая става дума за М43....
на джаксън е М40



може да погледнете тази тема и дано си оправите баварците


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани