Как се изолират спирачките
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- dopestar
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
- dopestar
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
С кабърче  Едно време така изолирах спирачките на москвича на баща ми. Да скиваш къв бърнаут се прави с осмак
  Едно време така изолирах спирачките на москвича на баща ми. Да скиваш къв бърнаут се прави с осмак  
   
   . Баща ми после щеше да ме пребие
 . Баща ми после щеше да ме пребие  
   
   Та значи развиваш спирачния маркуч, слагаш кабърчето като тапа и навиваш обратно.
  Та значи развиваш спирачния маркуч, слагаш кабърчето като тапа и навиваш обратно.
			 Едно време така изолирах спирачките на москвича на баща ми. Да скиваш къв бърнаут се прави с осмак
  Едно време така изолирах спирачките на москвича на баща ми. Да скиваш къв бърнаут се прави с осмак  
   
   . Баща ми после щеше да ме пребие
 . Баща ми после щеше да ме пребие  
   
   Та значи развиваш спирачния маркуч, слагаш кабърчето като тапа и навиваш обратно.
  Та значи развиваш спирачния маркуч, слагаш кабърчето като тапа и навиваш обратно."Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
		- niko_first
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
- 
				
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
кажи за какво ти е да изолираш спирачките и тогава може да се измисли нещо по ефектно   
   разбирасе  ако искаш да кажеш де
   разбирасе  ако искаш да кажеш де
			 
   разбирасе  ако искаш да кажеш де
   разбирасе  ако искаш да кажеш деПол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
		vitcig написа:бате само не махай накладките че лошо!!!!!!ако имаш целуфан сложи го между тръбата и цилиндърчето пак вършу работаи кажи защто искаш да ги изолираш?
Щото иска да прави по-лесно бърнаут

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
		- dopestar
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
rado_rf написа:vitcig написа:бате само не махай накладките че лошо!!!!!!ако имаш целуфан сложи го между тръбата и цилиндърчето пак вършу работаи кажи защто искаш да ги изолираш?
Щото иска да прави по-лесно бърнаут
по скоро по ефектен


			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
   
  



 .
.

 както викаше един фен от село " мажеш с грес и първия път ковееее та да си е*е майката , ма само първия път после колкото повече натискаш тя повече върви "
  както викаше един фен от село " мажеш с грес и първия път ковееее та да си е*е майката , ма само първия път после колкото повече натискаш тя повече върви "  


 То налягането е навън и дори да не успееш да го махнеш,натискаш леко спирачките при свалени маркучи и то само ще си го изхвърли
 То налягането е навън и дори да не успееш да го махнеш,натискаш леко спирачките при свалени маркучи и то само ще си го изхвърли  
   
