светлините по интериора ...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- nabora
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 299
- Регистриран на: 21.03.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 1987 e30
Re: светлините по интериора ...
13.6V е малко за зареждане...
			
		- Dafy
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: светлините по интериора ...
13.6 e идеално за БМВ ! и моятата зарежда толкова !
най-вероятно са били изгорели лампите и сега всичко е 6 точки !
благодаря за отговора, беше ми интересно да разбера проблема ...
			най-вероятно са били изгорели лампите и сега всичко е 6 точки !
благодаря за отговора, беше ми интересно да разбера проблема ...

- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: светлините по интериора ...
13,6V... зависи...
На регулатора пише или 14V, или 14,4V. Това е напрежението, което трябва да мериш на дебелия кабел към акумулатора спрямо "-", при 2500оборота, пуснати /изгасени къси, и накрая, но не на последно място - зареден акумулатор.
Whatever, лампите най-вероятно не са пукнали от пренапрежение заради регулатора .
 .
Кимчо, да си свалял случайно акумулатора при работещ мотор? Тогава е много възможно напрежението да подскочи
			На регулатора пише или 14V, или 14,4V. Това е напрежението, което трябва да мериш на дебелия кабел към акумулатора спрямо "-", при 2500оборота, пуснати /изгасени къси, и накрая, но не на последно място - зареден акумулатор.
Whatever, лампите най-вероятно не са пукнали от пренапрежение заради регулатора
 .
 .Кимчо, да си свалял случайно акумулатора при работещ мотор? Тогава е много възможно напрежението да подскочи

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

Re: светлините по интериора ...
Кимчо, да си свалял случайно акумулатора при работещ мотор? Тогава е много възможно напрежението да подскочи
да брат ми ...доста често ми се случваше последните няколко седмици че колата беве в застой и акумулатора пада
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
