толкова ли си може.....320

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от ивчо3 » 24 Ное 2009, 14:09

Той не заменя ис, а 1800 М43 за двайска. Както и да е, при ускорение от място и двата мотора М43 vs М42-44, имат сходни характеристики, разликата е от 4000-4500 оборота нагоре и при ускорение в движение. Ето каква голяма разлика в динамичните характеристики и разхода на гориво има между двулитров шестак и двулитров четирицилиндров на БМВ, в е46:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1229.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1230.html

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от .::Братоев::. » 24 Ное 2009, 15:59

3er Coupe (E46) / 318 Ci (143 Hp)
Расход топлива на шоссе 4.8 (5.3) л/100км
:mhihi: някаде там е
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от sobiss » 24 Ное 2009, 18:10

ceco-stz написа:3er Coupe (E46) / 318 Ci (143 Hp)
Расход топлива на шоссе 4.8 (5.3) л/100км
:mhihi: някаде там е

Тва е разхода на маслото :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Варна
Кара: 320 M50B20
Детайли за колата: Е36 М50Б20

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от zorobg » 24 Ное 2009, 20:27

Малко съм объркан от писаното някой колеги. Хем казвате, че 20-та не върви ( върви но по-малко ) под 3000 об. а искате в баир да изпреварвате, предполагам от 80-90 на 5-та. Става, но ... :) Държиш ли я в обороти имаш доста прилично ускорение когато поискаш.
Както някой писа, тази кола може да се кара като тролей - никаква смяна на предавки. Двигателя не е спортист, има прилични характеристики - добра еластичност, приличен въртящ момент ...
не зная какво очаквате от 15-17 г. автомобил :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от sobiss » 24 Ное 2009, 20:35

Темата пак се изроди :mhihi:
Не коментираме вървежа на 20-ката или 18-ката.
Основната теза беше.
Има ли смисъл да се минава от М43Б18 на Б20,и заслужава ли си инвестицията от 1000 лв, даже и повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от llazarr » 24 Ное 2009, 20:46

Колеги вие покрай тази финансова криза по добре си взимайте опели да горят малко и да варвят много :evil:
BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от DirtySouth » 24 Ное 2009, 21:08

Толко си може ! Нормално да не си очарован се пак имаш доста по-добър респонс на 4 цилиндровия си двигател макар и м43 да е и да не е мощен колкото 20ката усещането е съвсем различно :) Според мен от читава ISка ще си много по-доволен защото мощността е като на 20ката но респонса и усещането е съвсем по различно и нещата не стават така бавно , макар и 20ката да дърпа IS-a (зависи от състоянието на тея години де)
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36, 320i

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от NKolev » 24 Ное 2009, 21:36

По основната теза. Не си заслужава от 1.8 да минаваш на 2.0. Ако ще е гарга да е рошава.
А малко офф. Аз ще си карам гадната, мудна, спъната и много лакома 20-ка с кеф, ела чуй звук от напълно stock-ова колица :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от Nukem » 24 Ное 2009, 21:58

Aз съм имал 320 М50 сега карам 318is M44, истината е че истребителя не може да стъпи и на малкия пръст на 6-ка и аз не знам как се подлъгах, може би това че като идеш до Германия и не намериш читава 320-ка не ти се връща с празни ръце и правиш компромис!
Но, също така е пълна глупост да да се прави главоболието да се присажда 6-к, всичките главоболия и пари просто няма смисъл!
Интересното обаче което забелязвам е че в Германия is-те съга са по скъпи от 320-те с еднакви екстри и години, странно може би 320-те са по-масови, говорим за 96/97-ма с дигиталната клима и М-техник, ако 320-ка се намира за 3200 еуро ,то аналогична ис-ка започва от 3650 еуро!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от ///MapTo » 24 Ное 2009, 22:30

Не си заслужава,карай си 18-ката...бързите гуофове пак щи се опъват по баирите
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от Amorphis » 24 Ное 2009, 23:07

За мен ако си неземен Е36 фен , изчакай Януари 2010 да видим всички какво ще стане с акцизите и се замисли сериозно да си продадеш М43ката на загуба + с приготвените пари за присаждане на двигател да се разходиш до Германия и да си вземеш една 2.5 / 2.8 оттам.
Доколкото съм чел разхода в града е малко отгоре, а извън градско един 2.5 може да ти изгори и по-малко от 20ска.
Ако ще сменяваш двигател,трябват ти скорости, диференциал, отзад да сложиш дискове най-малкото, някакви промени по окачване други и пр.Замисли се дали си заслужава колега...
Ако твърдо си решил все пак продай си настоящата и си вземи 320.... мое лично мнение.
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от sonny » 24 Ное 2009, 23:45

vld написа:Сони мойто М43 прави 190 на равно с 4 човека и пълен багажник с 16ки по километраж, определено нещо не е наред при комбито ти ;)

Читавое бате Владо, докато беше с 15ките вдигна 155 и имаше мегдан заоще алко,тогавабях натоварен с два генератора с жената,детето и багажа, ама следващия път бях с 16ки 9ки само с жената и детето и едвам дигна 140,а седана никога не са му билипроблем скорост от 200 с гуми 235 17 цола. Така, че двайската е една многодобра кола, мене много си ме радва, е треа една кола и да се поддържа, щото всеки се хвърля на голямото, без да мисли как ще го поддържа и после газ, е нема да въри. А за да не сенамери разлика във вървенето между М43 и М50, бах тва М50, аз съм съгласн да си извадя едната свещ и да се пусна срещу М43, да видим ко ше стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от Alexi » 25 Ное 2009, 0:03

zorobg написа:Малко съм объркан от писаното някой колеги. Хем казвате, че 20-та не върви ( върви но по-малко ) под 3000 об. а искате в баир да изпреварвате, предполагам от 80-90 на 5-та. Става, но ... :) Държиш ли я в обороти имаш доста прилично ускорение когато поискаш.
Както някой писа, тази кола може да се кара като тролей - никаква смяна на предавки. Двигателя не е спортист, има прилични характеристики - добра еластичност, приличен въртящ момент ...
не зная какво очаквате от 15-17 г. автомобил :)

да ама в обороти си на 9-10 навън а градско таван няма .. мотора всъщност има много лоша еластичност ти може би малко неправилно тълкуваш тоя показател - това е тяга в работния диапазон а под 3500к няма никой,също така среден въртящ момент в класа си 190 нютона ( има 2.0 с 210 нютона) .. като цяло обаче е много приятен за каране двг определено по приятен от подобен 4 цилиндъра .. по темата - не си струва смяна от М43Б18 на М50/52Б20 ,само 20 нютона отгоре поне литър отгоре и някви 2000 лв поне ... аз бих ъпгрейднал на 2.8 като ще е гарга да е рошава


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от sonny » 25 Ное 2009, 1:07

Alexi написа:
zorobg написа:Малко съм объркан от писаното някой колеги. Хем казвате, че 20-та не върви ( върви но по-малко ) под 3000 об. а искате в баир да изпреварвате, предполагам от 80-90 на 5-та. Става, но ... :) Държиш ли я в обороти имаш доста прилично ускорение когато поискаш.
Както някой писа, тази кола може да се кара като тролей - никаква смяна на предавки. Двигателя не е спортист, има прилични характеристики - добра еластичност, приличен въртящ момент ...
не зная какво очаквате от 15-17 г. автомобил :)

да ама в обороти си на 9-10 навън а градско таван няма .. мотора всъщност има много лоша еластичност ти може би малко неправилно тълкуваш тоя показател - това е тяга в работния диапазон а под 3500к няма никой,също така среден въртящ момент в класа си 190 нютона ( има 2.0 с 210 нютона) .. като цяло обаче е много приятен за каране двг определено по приятен от подобен 4 цилиндъра .. по темата - не си струва смяна от М43Б18 на М50/52Б20 ,само 20 нютона отгоре поне литър отгоре и някви 2000 лв поне ... аз бих ъпгрейднал на 2.8 като ще е гарга да е рошава

Като върл защитник на 20ките, щи кажа, че има смисъл от смяна на М42 с М50, па кво остава за М43 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: толкова ли си може.....320

Мнение от sobiss » 25 Ное 2009, 10:20

За мен извода е:
1. Смяна от М43 на В20 е нерентабилно
2. За в бъдеще, за да не си задавате подобни въпроси не си купувайте под В20 :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook