BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от acho.rs » 23 Ное 2009, 22:33

Modulo написа:
((:BuKcu:)) написа:За интериор ли си говориме? Да започнеме с грозния и недодялан скоростен лост в Ауди и да го сравниме с дизайнерския такъв от БМВ. Нека продължим към 39710910 излишни копчета и да сравниме с i-drive на БМВ...... :paranoid:


Ми аз не ги виждам тия копчета в Аудито, за които говориш. Даже смяната на режима на окачването става през MMI. Примерно Porsche са решили, че даже за повечето функции трябва да има бутони. Колко по-приятно е с един бутон да превключиш на спортно окачване или да си активираш sport exhaust-a вместо да въртиш MMI / I-drive контролера.

А за еднаквосста на интериора - на мен 7, X5, X6 и бъдещата 5-ца са ми точно толкова еднакви вътре колкото Audi-тата....

Много ясно , че по-добре с копчета . Той кой ли не се оплака от аЙ драйв . Може да замества 30 копчета , но пък трябва да го въртиш 30 пъти докато намериш нещо . Вярно е че Ауди и Мерцедес го копираха , но сложиха по няколко допълнителни копчета за бърз достъп , както после БМВ направи.Лоста за скорости на БМВ е по-скоро джойстик . Предимствта на БМВ не са точно в тези неща ...

ПС: Ауди R8 V10 и 911 Turbo си дрифтят яко ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от MaXimal » 23 Ное 2009, 23:19

То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали :shock:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от Penchev » 23 Ное 2009, 23:21

^ Колега ,това за окачванията не го вярвам :| И само не давайте за никакъв пример Поршето като интериор в този клас ,защото няма по-сделана кола :paranoid:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от ((:BuKcu:)) » 24 Ное 2009, 0:19

Колкото и да е улеснено с "копчета за бърз достъп" менюто на Ауди е доста по-объркано от това на БМВ. Казвам го от личен опит!!!!! :help:
Както и да е, не отписвам Ауди като конкурент, надявам се да имам възможност да покарам и новата А8 и тогава ще имам по-прясен облик на нещата. :yes:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от alx » 24 Ное 2009, 0:35

MaXimal написа:То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали :shock:


а може ли да го плюя щото не съм го ползвал щото ми се е повдигало примерно всеки път като трябва да си сменя откъде да ми духа? (това само как прозвуча.... :mhihi: )
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от MaXimal » 24 Ное 2009, 8:33

alx написа:
MaXimal написа:То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали :shock:


а може ли да го плюя щото не съм го ползвал щото ми се е повдигало примерно всеки път като трябва да си сменя откъде да ми духа? (това само как прозвуча.... :mhihi: )



Може да е от годинките :mhihi: майтапа на страна.

На мен лично ми се плаче като се кача в колата ни без iDrive...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от Modulo » 24 Ное 2009, 8:36

Penchev написа:^ Колега ,това за окачванията не го вярвам :| И само не давайте за никакъв пример Поршето като интериор в този клас ,защото няма по-сделана кола :paranoid:
Георги Пенчев


Ти сериозно ли казваш, че интериора на Панамера е сделан? Няма по driver-oriented кокпит в седан от този на Panamera. Интериора на Panamera спокойно го слагам един клас над конкурентите. Говоря за отпред при шофьора.

Виж кайена от вътре е дърво, ама не говорим за него, нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от MaXimal » 24 Ное 2009, 8:40

Интериорът на панамера е направен точно като за баща ми, той обича големи копчета за да ги вижда ;)


Иначе мен лично ме кефи, напомня ми на Vertu.
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DrivinGGoD » 24 Ное 2009, 11:34

Винаги много съм обичал спорове, в които се намесват лични вкусови предпочитания, сектантски мнения, сухи цифри и сложни чужди думички...
А когато става дума за автомобили от толкова висок клас и от компании с дългогодишни традиции на върха и доказани качества тези неща определено не са на място...

Така... По-рано в темата alx много точно обясни клиентските ниши към които се целят компаниите, Жоро Пенчев хубаво поговори за традиции, изсипаха се десетки цифри, а накрая и се започна с разни интересни чуждици, които повечето хора тук (дори може би и някой от тези, които са ги използвали) не разбират...
Сигурен съм че повечето клиенти на компаниите от елита на световното автомобилостроене, за които става въпрос в темата, или въобще не взимат под внимание тези факти, думи и цифри или то те не са решаващи в избора им... Когато си готов да дадеш толкова пари за купчина желязо повярвайте ми всичко опира до усещане... Да, точно така... До чувства... Като в любовта... Няма нищо разумно в това...
Ма S класата била стара вече, ма 7цата била по-бърза, обаче пък A8цата била по-евтина... Като имам пари и искам да си купя 7ца, дори и другите да са по-добри на "сухо" това надали ще промени решението ми да си купя флагмана на BMW гамата... Както и тези със същото решение в посока Mercedes или Audi... Сигурен съм че много хора, както и аз, харесват много и другите коли ( е признавам си S класата за мен е много гадна и хич не ми харесва особено интериора) но биха си купили само тази която се решили... Всичко опира до това как те кара да се чувстваш една кола като я имаш, караш или се возиш в нея... Особено при тези коли, както и при тези направени за чисто удоволствие от шофирането това е изключително силно застъпено... И точно при такива хора които така емоционално подхождат при избора на автомобил сухите цифри и факти, технологиите и сложните думички не означават нищо - всичко е традиции и емоция...
Иначе обективно погледнато, 7цата, както се видя и от теста е светлинни години пред S класата... И то дори пред AMG такава... Разбрахме какво ще се случи в динамично отношение с S600, с който би трябвало да се сравни 760... Но при тези коли динамиката не е основното, особено имайки предвид така или иначе сериозните динамични качества и на двете... Да, казахте че била стара S класата, но както някой отбеляза по-рано когато 7цата беше стара и излезе тази Sка никой не мислеше това и естествено S-a излезе по-добър... Но както и да е... Знаем, че има "Мерцедес и всички останали" :mhihi: , и че това е единствения аргумент на феновете на тази марка... За това харесвам повече феновете на Audi, защото знаят какви са преимуществата или поне силните качества на колите които харесват, а не защитават сляпо марка която не знаят защо харесват... А пък и на всичкото отгоре А8цата е страхотен автомобил... И съм сигурен, че няма да ни е лесно да се преборим с нашето F01 с нея като излезе...
Но S класата е губеща отвсякъде, поне докато не изкарат нова... Външно е красива, особено със спортен пакет, много стилна и елегантна според мен... Но вътре е пълен провал... Козирка по-грозна и от тази в Е65, приличаща на автобусна спирка, средна конзола приличаща на шкаф за посуда от скъпо дърво, табло с уреди което прилича на дисплей за плейстейшън със супер изкуствени изображения, без никакво въображение вложено в тях... Та подяволите в новия Range Rover този дисплей е направен с 1000 пъти по-красиви изображения, да не говорим за този на 7цата, който ако не се загледаш сериозно не можеш да разбереш че е дисплей, всичко изглежда истинско и реално... Иначе като технологии... Както винаги големи мотори, особено при S65 AMG, силни, но не особено смислени, трудно слагат на пътя силата си, а не могат и да са спортни, щото никога няма да докарат това постигнато при 7er и А8... Иначе звучат уникално, признавам, брутално направо... Особено 63 и 65... А пък 63 ми харесва и как се представя като мотор... Равномерен, отзивчив, рязък... А в SL дори и колата като цяло се кара супер приятно с него и новата им кутия... А 4matic-а няма да коментирам... Никакви технологии... Проста работа... Само един тракшън контрол... Ама хората пак си ги купуват... И то много... Сядат пред телевизора и си ги карат... И не ги упреквам... Защото това казва сърцето им... Нещо ги грабва и си ги купуват...
Да в F01 има доста повече обективни причини да си вложиш парите... Вярно че Е65 беше не особено сполучлива, но след обновяването нещата бяха доста по-добре... И аз лично дори и нея бих предпочел пред актуалната S класа... Но F01 е изключителна... Субективно адски красива за мен, изключително стилна, както в интериора така и в ектериора... А интериора... Интериора е огромна крачка напред пред всичко което съм виждал сега от BMW и от всички останали... Точно тази линия започната с Х5 и продължена тук, а надявам се и в другите нови модели е нещото което за мен липсваше на компанията след спирането на Е46, Е39 и Е38... Красота, ергономия и качество... Първото е субективно и не ангажирам никой с него, но за ергономията и качеството мисля че никой не може да каже нищо... Уредите се четат лесно, бутоните са разположени логично а с новото поколение на I-drive (както и с предишното според мен но нали всички реват) се работи безупречно... Вниманието към детайла и най-вече към шофьора е маниакално направо и чувството че всичко това е направено за теб е невероятно... Поне за мен... В технологично отношение мисля че няма какво да се каже... Отново върха от BMW с доста над другите... Най-добрите двигатели в света, най-доброто 4х4 задвижване в света (да, съжалявам Audi но Quattro не е това, което беше когато никой друг не правеше 4х4), както и пословичните за BMW управление, поведение на пътя, динамика и всичко това на прилична на фона на Мерцедес цена и обурудване... Ами ето това са нещата, които според мен правят новата 7ца толкова добра, те биха ме накарали да си я купя ако имам няколко чанти с пари излишни... То всъщност и да не беше толкова добра пак бих си я купил заради оная работа с чувствата в началото... Не съм сектант... Харесвам и А8... Ама мойта кола е BMWто... Просто съм си BMW човек... Това е моя тип коли...
А А8... Оф... Хубава е да му се невиди... Много е хубава... Красива (дори по-красива според мен от Е65 след обновяването, а за преди това 100%), много приятен интериор, двигателя в S8 например е брилянтен, както и големия дизел... Има 4х4 което обаче малко лежи на стари лаври и май е само за да можем да стигнем до Банско на 8ми :mhihi: Стои добре на пътя, но малко управлението куца... Не много информативен волан и сериооозно недозавиване... Неприятно особено когато става въпрос за толкова тежка кола... Иначе е динамична... Доста по-динамична от S-а... А пък и доста по-евтина... По-красива, по-приятна за каране (като изключим недозавиването като цяло дава усещане за по-динамична кола) с много по-добър интериор с изключение на някой биещи към евтиния детайли а пък и си слага силата на пътя... Е защо да си купя Мерцедес???
И кво стана в S63 според мен има един приятен мотор и нищо повече... Защо ако ще е само заради него да не си купя SL63... Та той е много по-фън... Иначе нормалните Sки са скучни и безумно скъпи за това което предлагат а и са грозни... Субективно но факт за мен... Ама "Мерцедеса си е мерцедес" :mhihi: и колкото и форумни дискусии да се създадат по света и у нас "Мерцедес хората" ще си го купуват както и BMW феновете F01 и Audi - S8... Така че пак опираме до чувства и предпочитания...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от ((:BuKcu:)) » 24 Ное 2009, 11:39

alx написа:
MaXimal написа:То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали :shock:


а може ли да го плюя щото не съм го ползвал щото ми се е повдигало примерно всеки път като трябва да си сменя откъде да ми духа? (това само как прозвуча.... :mhihi: )

Е че то и при Ауди трябва да врътнеш наляво-надясно-нагоре и надолу за да си смениш духалката :mhihi:

Може и да е субективизъм от моя страна, защото не обичам натруфените табла и по 8914729847194010 копчета...

Но това не означава, че като излезе А8 по шоурумите, няма да я изпробвам :driving: . Но поне за сега съм на мнение, че не бих заменила 7-мата серия....за някое Ауди.... :conf: :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от Modulo » 24 Ное 2009, 13:12

DrivinGGoD написа:Красота, ергономия и качество... Първото е субективно и не ангажирам никой с него, но за ергономията и качеството мисля че никой не може да каже нищо... Уредите се четат лесно, бутоните са разположени логично а с новото поколение на I-drive (както и с предишното според мен но нали всички реват) се работи безупречно... Вниманието към детайла и най-вече към шофьора е маниакално направо и чувството че всичко това е направено за теб е невероятно... Поне за мен... В технологично отношение мисля че няма какво да се каже... Отново върха от BMW с доста над другите... Най-добрите двигатели в света, най-доброто 4х4 задвижване в света (да, съжалявам Audi но Quattro не е това, което беше когато никой друг не правеше 4х4), както и пословичните за BMW управление, поведение на пътя, динамика и всичко това на прилична на фона на Мерцедес цена и обурудване...


Явно маркетинга на BMW е успял директно да ти налее посланията си. Следващия път като седнеш в F01 погледни копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца, копчетата за заключване на вратите (при прозорците) и цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации) ......и сме дотук с "вманиеченото внимание към детайла" и започват обяснения за това как трябвало да се рециклира, как било екологично и друг BS...

В Panamera-та също намерих няколко такива детайла, несравнимо по-маловажни и го питам преставителя на interior design студиото на Porsche за тия пластмаси и той с леко неудобство каза, че по-нататък в Porsche Exclusive каталога щяло да може да си ги поръчваш да са примерно магнезии и т.н. Но нямаше как да защити това, което са сложили, защото някой му е казал, че това ще струва 3 евро, а не 12. После това за 12 ще е екстра на стойност 400 евро в каталога.

Какво ще кажеш как возят 20"-ките рънфлат? Примерно да го сравниш с S-class с ABC?

Най-добрите мотори в света? Няма такъв филм. В даден клас, в даден интервал някой има предимство - не можеш да генерализираш.

Казваш S8 има страшен мотор? А знаеш ли каква издънка стана с него? Всички произведени в началото, ама всички минаха гаранционно за смяна на двигател! Десетки коли в BG го преживяха това. Същите простотии се случват и с BMW и Мерцедес разбира се.

Та мисълта ми е, че едно е да говорим на общо основание, друго да влезем в детайла и да почнем да си броим парите за една от тези коли. Тогава мен никакво идеализиране на марки не ме грее, даже да е Porsche.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DanielzZz » 24 Ное 2009, 14:10

И с S5 имаше нещо подобно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от Modulo » 24 Ное 2009, 14:19

DanielzZz написа:И с S5 имаше нещо подобно.


Не, не е имало нищо подобно с S5! 4.2 V8 на Аudi е един от най-здравите бензинови мотори правени последните години...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DrivinGGoD » 24 Ное 2009, 14:33

Modulo написа:Явно маркетинга на BMW е успял директно да ти налее посланията си.


Оправия няма... Влязли са ми в главата посланията от автомобилите им през последните 25 години и отърване няма... Но пък ми харесва, така че защо да се дърпам 8) :twisted:

Modulo написа:Следващия път като седнеш в F01 погледни копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца, копчетата за заключване на вратите (при прозорците) и цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации) ......и сме дотук с "вманиеченото внимание към детайла" и започват обяснения за това как трябвало да се рециклира, как било екологично и друг BS...


Намирал съм такива детайли във всеки един автомобил, в който се кача, така че е нормално за всички... Както ти каза такива има дори и в Панамерата... Въпроса е колко са и колко са тези които ти правят онзи гъдел тип "абе тия и за това дори са помислили"... Мисля че няма модел на BMW, при който да няма мнооооого от тези детайлчета...

Modulo написа:Какво ще кажеш как возят 20"-ките рънфлат? Примерно да го сравниш с S-class с ABC?


Тия рънфлети не мога да ги понасям откакто започнаха да пускат коли с тях... Независимо че е 7ца бих ги изхвърлил веднага... Знам че сигурността с тях е на много по-високо ниво особено на висока скорост но комфорта е плачевен... Също така и характеристиките и представянето им по отношение на сцеплението... Иначе по принцип обичам по-стегната возия, а не корабоподобни лакатушения в стил активно окачване на Мерцедес... Да по-неангажиращо е да се возиш меко но на мен не ми допада, дори ми е ставало лошо в S с такова окачване по планински път със завои...

Modulo написа:Най-добрите мотори в света? Няма такъв филм. В даден клас, в даден интервал някой има предимство - не можеш да генерализираш.


Ще изчакаме следващите награди за двигател на годината... По-генерално от това, което показват BMW в последните години в това отношение надали може да бъде...

Modulo написа:Казваш S8 има страшен мотор? А знаеш ли каква издънка стана с него? Всички произведени в началото, ама всички минаха гаранционно за смяна на двигател! Десетки коли в BG го преживяха това. Същите простотии се случват и с BMW и Мерцедес разбира се.


По-скоро проблема беше с неправилната експлоатация на колите с такъв мотор... Когато не е в работен температурен режим се чупеше, но все пак и това не е редно... Но аз имах предвид като усещане, като разгръщане на мощността, звук и отзивчивост... И двамата знаем че в днешно време надеждността е много относително понятие при съвременните автомобили...

Modulo написа:Та мисълта ми е, че едно е да говорим на общо основание, друго да влезем в детайла и да почнем да си броим парите за една от тези коли. Тогава мен никакво идеализиране на марки не ме грее, даже да е Porsche.


Започнеш ли да си броиш парите за една кола означава че си приел качествата и недостатъците и... А в този процес чувствата често замъгляват разума... Като с жените... Същото е... Няма перфектен автомобил, има такъв който си готов да купиш и караш независимо от недостатъците му :winky:
Последна промяна DrivinGGoD на 24 Ное 2009, 14:40, променена общо 3 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG

Мнение от DanielzZz » 24 Ное 2009, 14:33

Имаше то,собствениците си носеха тубите с масло в багажника...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook